Akkor jó - erről nem volt infóm, mert igaz hogy kérte a kalkulátor, de sosem számított nagyot
A KW inkább a teljesítményadóban számít, de ugye a GS esetében ott se nagyot, hiszen 10kw - ÚJ motor esetében 300ft-al - is csak 3000ft/év, tehát elhanyagolható érték. (fél tank)
A saját véleményem - és tapasztalataim alapján az a GS - főleg K3-tól, amiben 25kw van beleírva az 99,9% hogy az is.
Csupán az eladó szeretik elhitetni a néppel, hogy "ÁÁÁ csak papíron annyi"
Én is így vettem.....oszt hamar kiderült, hogy nem csak papíron annyi. Hiszen ha megfog a rendőr - teljesítménymérés.....
akkor ugye ott az adásvételi a kezedben - vagyis TE nem tudtad, hogy nem annyi.....vagyis az eladó a ludas ebben.
Én ezért nem vennék - 125-öst se, 50-es papírokkal.....mert ha gebasz van akkor sokba fájhat a pereskedés.
A 25 KW az egyik sáv közepére esik nem veszik figyelembe a biztosítók, mindegy ,hogy 13, vagy 35 KW a motor, csak az előbbi dolgok, életkor jogsi megszerzése stb. számít GS nél és nem az hogy 25 vagy 35 KW.
Volt ilyen hozzászólás ami ezt a kilowatt kontra olcsóságot pedzegette, de nem szabad papír alapján motort venni az a lényeg, hogy jó legyen a vas.
Remélem segítettem.
A biztosítás több szempontból áll fent - és itt semmi köze nincs se a KW-se a Le-höz!
1., HOL LAKSZ - BP-en drágább minden mint vidéken
2., Hány éves vagy általában 30. év a lélektani határ
3., Milyen motorod van (suzuki, yamaha, honda) (mert nézik az esetleges kár alaktrészárait is ám)
4., Mióta vezetsz
5., okozott károk? (Bonus-malus rendszer)
Én Adonyban, 34 évesen, egy 650-es Banditra, 9 éves jogsival, 0 kárral, bonus 9-be 5300ft/év-et fizetek a KH-nál
A Gs500-ra többet fizettem!
DE!
nem voltam még 30.....pedig minden más ugyan ez volt.
A biztosító a statisztikákat nézi.
a legtöbb balesetett 30 alatt okozzák...
Kimagasló a robogós káreset - ezért pl. a robogómra 3500-at fizetek/év....(több mint 50%-a a banditnak - miközben a robogót ugye az emberek max helyben használják)
Szóval ha letudna mindenki nyomni legalább 2 haverját, hogy ne ÁLLATkodjon....akkor lehet hogy ez a életkor-szám lemenne 20-ra.....
Össze vissza vannak a Le-k:.Uj motornál lehetett kérni a kevesebbet is beíratni, sokszór szó nélkül megtették a kereskedők. A kintieknél meg eleve volt pl Németo. kisebb Le-vel is, hogy ne kelljen a nagymotorvizsga.
A GS 500-as 34 kw-os, nem? Vagy csak a 2000-ig gyártott példányok?
Nem akarok stiklit, pár ezer Ft miatt elhasalni a rendőrségen egy kedves kis vizsgálat után.
Nekem most a kötelező biztosításom egész évre 16.000 Ft lett (K&H biztosító), a nagyobb kw megjelölésű GA 500-asomra. Nagyon kevesebbet fizetnék a kisebb kw-osra?
Szia!Köszönöm a segítséget! Közben ma délután tudtam meg ezeket, meg még azt mondták, hogy látható a szám, hogy mennyi fogas, annak is kint kell legyen, de ismételten köszönöm a segítséget! Így még nem jártam korábban, mindig mindent jelölök, meg ugyan úgy, ugyanoda teszek vissza, most meg tessék..
mikor tavaly vettem a motort én is sokáig filóztam rajta h Akorlátozott GS 500at vegyek e de féltem h ha lejár a műszaki utánna gondjaim lehetnek 35kWosat vettem inkább, mert már úgyis jártam a jogsira. ha megvan neked korlátlanra szerintem 35kWosat vegyél, bár a 25kWosat meg lehet h később könnyebb lenne eladni bár én annyira nem értek hozzá. én vagy 4 hónapig kerestem a megfelelő GSt mire megleltem többet megnéztem tedd te is úgy van még időd a jó időig (sajnos :) )
Elhanyagolható, évente 2-3ezer Ft-os tétel. Nekem is lett volna lehetőségem 25kw-os papírral venni a motort, de aztán győzött a józan ész, hogy ennyi pénzért nem érdemes.
A KW inkább a teljesítményadóban számít, de ugye a GS esetében ott se nagyot, hiszen 10kw - ÚJ motor esetében 300ft-al - is csak 3000ft/év, tehát elhanyagolható érték. (fél tank)
A saját véleményem - és tapasztalataim alapján az a GS - főleg K3-tól, amiben 25kw van beleírva az 99,9% hogy az is.
Csupán az eladó szeretik elhitetni a néppel, hogy "ÁÁÁ csak papíron annyi"
Én is így vettem.....oszt hamar kiderült, hogy nem csak papíron annyi. Hiszen ha megfog a rendőr - teljesítménymérés.....
akkor ugye ott az adásvételi a kezedben - vagyis TE nem tudtad, hogy nem annyi.....vagyis az eladó a ludas ebben.
Én ezért nem vennék - 125-öst se, 50-es papírokkal.....mert ha gebasz van akkor sokba fájhat a pereskedés.
50 +/- 5000 a szerelés.....Szétszedés-összerakás
Ha aktuális akkor szólj.
http://biztositaskotelezo.hu/m...
A 25 KW az egyik sáv közepére esik nem veszik figyelembe a biztosítók, mindegy ,hogy 13, vagy 35 KW a motor, csak az előbbi dolgok, életkor jogsi megszerzése stb. számít GS nél és nem az hogy 25 vagy 35 KW.
Volt ilyen hozzászólás ami ezt a kilowatt kontra olcsóságot pedzegette, de nem szabad papír alapján motort venni az a lényeg, hogy jó legyen a vas.
Remélem segítettem.
Gyerekek!
Ne legyetek már lámák?
A biztosítás több szempontból áll fent - és itt semmi köze nincs se a KW-se a Le-höz!
1., HOL LAKSZ - BP-en drágább minden mint vidéken
2., Hány éves vagy általában 30. év a lélektani határ
3., Milyen motorod van (suzuki, yamaha, honda) (mert nézik az esetleges kár alaktrészárait is ám)
4., Mióta vezetsz
5., okozott károk? (Bonus-malus rendszer)
Én Adonyban, 34 évesen, egy 650-es Banditra, 9 éves jogsival, 0 kárral, bonus 9-be 5300ft/év-et fizetek a KH-nál
A Gs500-ra többet fizettem!
DE!
nem voltam még 30.....pedig minden más ugyan ez volt.
A biztosító a statisztikákat nézi.
a legtöbb balesetett 30 alatt okozzák...
Kimagasló a robogós káreset - ezért pl. a robogómra 3500-at fizetek/év....(több mint 50%-a a banditnak - miközben a robogót ugye az emberek max helyben használják)
Szóval ha letudna mindenki nyomni legalább 2 haverját, hogy ne ÁLLATkodjon....akkor lehet hogy ez a életkor-szám lemenne 20-ra.....
Köszönöm.
Nem akarok stiklit, pár ezer Ft miatt elhasalni a rendőrségen egy kedves kis vizsgálat után.
Erről egy egész topik szól: "A korl.-val nagymocit"