Attól hogy kivonatod, még van biztositód és váltani is ugyanugy tudsz, mintha nem vonattad volna ki.
Tehát oktoberig sehogy.
Max kereshetsz egy üzembentartót...
Basszus! Októberben vettem a vasat, akkor is kötöttem meg rá a biztosítást. Most majdnem fele annyi lenne... Viszont csak jövő októberben lesz az évfordulóm.
Ha meg ideiglenesen kivonatom a forgalomból, és visszahelyeztetem, akkor megköthetem újra az alacsonyabb áron, csak a francnak van kedve megint okmányirodába rohangászni, meg annak is van díja.
Más módja nincs annak, hogy évforduló előtt újrakössem?
A K&H-nál -10%, ha ezen a listán szerepel a motorod. Gondolom ezzel "jutalmazzák" a kevésbé kockázatos motorokat a sportmotorokhoz képest. Bár érdekes, hogy tavaly még nem volt rajta a GS500!
Mint, írtam ezekhez a dolgokhoz sem értek ,
de most már tudom hol cs...el a gyári láncot./18e km nél gajra vágtam/
nem jól kezeltem, és a "tisztítással" többet ártottam , mint kellett volna.
A folyadék szinttel nincs probléma, a két vonal, azaz a min és max között van minden cella, és miliméterre majdnem egyeznek... majd akkor elviszem az aksis emberhez, hogy pár forintért élessze újra ha tudja, ha nem akkor kuka, és most már tényleg megtanultam a leckét, körültekintőbb leszek...
Pár akkun már én is túl vagyok, első és legfontosabb, hogy ellenőrizd a folyadékszintet benne! Nekem legtöbbször és legutóbb is az volt a gond, feltöltöttem ioncserélt vízzel és megjavult. A Lidlis töltő a túlságosan lemerült akkut nem tudja tölteni, mivel hibásnak érzékeli. Ilyenkor -persze megfelelő áramkorlát mellett -, egy régifajta, nem processzoros töltővel meg lehet próbálni újra feltölteni egy szintig, aztán mehet rá a modern fajta.
Tehát oktoberig sehogy.
Max kereshetsz egy üzembentartót...
Első blikkre Kassa ez!
Nehezebbet aggggyáááá' Viktor!
Ha meg ideiglenesen kivonatom a forgalomból, és visszahelyeztetem, akkor megköthetem újra az alacsonyabb áron, csak a francnak van kedve megint okmányirodába rohangászni, meg annak is van díja.
Más módja nincs annak, hogy évforduló előtt újrakössem?
Ez meg nekem könnyű, mert a kedvencem.
Ettetek zmrlzina-t?
Na hol jártunk ma?
de most már tudom hol cs...el a gyári láncot./18e km nél gajra vágtam/
nem jól kezeltem, és a "tisztítással" többet ártottam , mint kellett volna.
Pár akkun már én is túl vagyok, első és legfontosabb, hogy ellenőrizd a folyadékszintet benne! Nekem legtöbbször és legutóbb is az volt a gond, feltöltöttem ioncserélt vízzel és megjavult. A Lidlis töltő a túlságosan lemerült akkut nem tudja tölteni, mivel hibásnak érzékeli. Ilyenkor -persze megfelelő áramkorlát mellett -, egy régifajta, nem processzoros töltővel meg lehet próbálni újra feltölteni egy szintig, aztán mehet rá a modern fajta.
Irány a KGFB biztosítás újrakalkulálása!
Nekem idén 8-9000ft/ÉV volt a díjam....
És most meg?
Ennyi lesz: