Értem. Hát ez kicsit kisebb teljesítményre van méretezve, mint az enyém. Kíváncsi vagyok hogy nálad mennyit fog elmenni.. mondjuk majdnem biztos hogy többet mint nálam.. mert ha kedvem tartja szeretek nem túl lánckímélő üzemmódban is motorozni.
(pénteken leteszteltem kardoskútra menet makóig a még jódarabig át nem adott M43-ast.. nem volt rajta forgalom )
Valami akkor teljesen leszívta. Hagyományos töltővel lehetne megpróbálni tölteni, mert az nem kapcsol ki (vagy kis árammal, vagy ha nem lehet állítani, akkor párhuzamosan kötni az akksival pl. egy féklámpa izzót, hogy az akksira csak kisebb áram jusson).
Aztán járj utána, hogy mi az, ami leeszi az akksit a motorodon. A riasztó is lehet a ludas...
Igen, újfajta a töltő, konkrétan tegnap vettem, mert azt hittem, hogy a kölcsönkéert töltővel van a gond, az is újfajta Lidlis, és mindkét töltő ugyanazt produkálja, hogy egyszerűen nem érzékeli hogy aksi, és nem tudok a modok között váltani, mert ugy van rajta 6V 12Vmotor 12Vautó és még a "hideg" töltés is... de egyszerűen amikor szeretnék modot választani, akkor az aksi töltési led kezd el villogni és semilyen mod nem világít. Ha meg1x megnyomom a modot akkor kikapcsol, ha újra megnyomom, akkor ugyanaz a jelenség mint az előbb, várok egy keveset, hadd villogjon az aksi töltési led, aztan magátol kikapcsol. Ez volt az első töltővel, aztán vettem tegnap egy hasonló töltőt, sok pénzé, és ugyanazt produkálja...ja és még annyi, h annyira koppra le van merülve hogy amikor elfordítom a kulcsot, még a lámpa se világít, máskor ha le volt merülve az aksi, akkor azért a lámpa még égett, csak nem lehetett önindítózni...ezért is gondolom, h K.O. az aksinak...áramfeszültséget csak holnap tudok mérni a melóhelyen, mert csak ott van multiméterünk (ott majd kiderül a turpisság)
Ha tudsz, próbálj meg mérni egy kapocsfeszültséget az akksi sarkain! Szintén, ha tudsz, mérj áramerősséget, ha be van kötve az akksi a motorba, de minden ki van kapcsolva. lehet, hogy valami rejtett fogyasztó mégis lezabálja az akksid?..
Milyen töltővel próbálkozol? Ha újfajta, mikroprocesszoros, akkor "ismeri" a kiskapacitású motorakksikat is? Esetleg ki tudsz próbálni egy hagyományos töltőt is alacsony ármmal?
(Amúgy mától akciós az aldiban a töltő, 4000 ft, mikroprocesszoros, univerzális, 6-12V-os akksikhoz jó, külön a kicsi motorakksikhoz és a nagyobb autósokhoz is! Nekem is van ilyenem (is), nálam bejött! Tudja a csepptöltést is, azaz egész télen rajtahagyhatod az akksin, és nem engedi lemerülni. Érdemes ezt csinálni, mert ezek az apró akksik hamar meghalnak maguktól, és ha már egyszer mélyen kisült, már sosem lesz az igazi.)
Nem kínai, banner aksiról van szó, és most néztem, csak fél év gari van rá és márciúsban vettem, így kifutottam az időből, oda 11 ezer ft na mind1... Akkor újabb kérdés: vegyek még tél előtt aksit, vagy hagyjam tavaszra, és télen egyátalán ne indítsam be a mocit?
Kínai?....mert akkor ez könnyen előfordulhat, ha áll 2-3 hónapig úgy lemegy, hogy nem veszi a töltést és lehet kidobni....van nálam 5-6db féléves kínai akksi ilyen hibával....hiába próbáltam meg életre kelteni nem jött össze...
Egy olyan problémával fordulok hozzátok-hátha tud valaki zsigerből választ rá-hogy miért van az, hogy nem tudom tölteni az aksimat? A problémám az, hogy mindig is gondom volt az aksikkal...amikor vettem a paripát, pár hónap alatt lemerült, tölteni kelett. Aztán egy tél után megelégeltem, hogy mindig tölteni kel, vettem tavasszal egy zsír újat. Nem is volt semmi baj vele... Tudom, h nem szereti a hideget, meg azt se szereti, ha nincs beindítva a járgány, de nem ezt vártam volna egy új aksitól, hogy ilyen gyorsan megadja magát.(teszem hozzá, hogy egész nyáron kutya baja nem volt) Na de mind1 gondoltam, feltöltöm. Igen ám, de két aksi töltővel is próbáltam és ugyanazt csinálja, azaz semmit, olyan mintha nem is érzékelné hogy akkumulátor, és kikapcsol, nem tudok a modok között váltani... Ennyire lemerült volna?hogy már tölteni se lehet? Szerintem ez lehetetlen...vagy esetleg zárlatos lett? és azért nem lehet már tölteni? Tény hogy beszereltettem egy riasztót, de az nem volt beüzemelve...nem hiszem, hogy attól. Az aksi garis, úgyh kedden első dolgom, h visszavigyem, csak gondoltam valaki mond erre a jelenségre valamit...További szép hétvégét! és emlékezzünk meg szeretteinkről...
1., MÁR NINCS RAJTA FERODOR! (nekem a gyári 12.000km-nél már eltünt)
2., nagyon közel jársz a végéhez, és mivel kemény a ragasztó miatt - az adja a hangot.
Mindenképpen vedd ki és nézd meg.
Ha csak párás, rozsdás lenne, az eltűnik róla pár fékezés után....
Ha sok van még rajta (több mint 1,5mm) akkor meg csiszold meg csiszolópapírral a tetejét, mert lehetséges, hogy csak sok kicsit fékeztél és megégett a teteje. Észre fogod venni ha ez volt a gond, mert harapni fog a féked!
nem egy nagy nyekk volt, hanem ahogy egyre erősebben húztam volt neki egyre nagyobb hangja, nem igazán tudom mihez hasonlítani, de majd lesz vele valami most úgysem használom egy darabig... de azért köszi
Nekem szinteres betét kellene.....
Elől 2 pár-hátul 1...
Ez alapban 18.000-21.000ft lenne
Gyári betét közel 30.000ft
A gyári betéttel elmentem 41.000-ret és még volt rajta egy kicsi most.
No a Rónás betét ugyan olyan jó.
Ha csak 20.000-ret megy akkor akkor is ugye 2x kell csináltatnom, vagyis benne lesz 12.000-be.
Ennyiből még az utánygyártott, szinterest se tudom megvenni, nem hogy a gyárit.
De ha a gyári elmegy nekem 40.000-ret és 30.000ft, akkor a rónással elmegyek minimum 5x20.000-ret vagyis 100.000km-ert, hiszen ez 6000ft.
BÁTRAN ajánljuk bárkinek, hiszen itt nagyon sokan ezekkel a fékekkel megyünk már évek óta!
Én feladtam postán múlt hét hétfőn.....most hétfőn meg is jött.
Fizetendő összeg majdnem 8000ft-volt, de ugye az utánvétel miatt.
Egy métert nem kellett mennem (csak a postáig)
Puha betétet kértem.
Elől szerintem UGYAN AZ mint volt.....Harap a dög:-))
Hátul meg ugyan olyan szar mint volt....lassul, de nem "fékez".
De ugye a gyárival se volt brutális a hátsó fék a banditán.
Szóval ha csere - akkor neked sem kell a nagyfaluba rohanni.
kiveszed, becsomagolod, feladod a róna címére.....utánvételel meg jön a kész betét.
Teddynek adok igazat:-))) És Én nyugodtan szíííívom a véred:-)))
DE!
1., bukó nélkül ne motorozz! Életveszélyes!
2., Jön a zimankó.....
Gondolom egy nagy "nyekk"-et hallotál nem?
Mert Én igen.
Én arra gyanakszom ilyenkor, hogy ugye páralecsapódásos a tárcsa....a betétek meg ugye átvannak hülve, párásodva, vagyis most nem "harap", hanem fog-majd egy picit megcsúszik.
Nem kell parázni!
Persze azért nézd meg a betéteket. Ha kopottak akkor adhatnak más hangot is.......amiből majd egyszercsak egy összesülés lesz, te meg repülsz mint Münhaussen báró:-))
Ha a betéten már csak fél-1mm van ott a betét már kemény, hiszen ott beleszivárgott a ragasztó is.....
Nekem is ez volt most....és ezért "nyekk"-ent...
1 hét alatt itt volt az új Rónás betét.....
Meg is szünt a NYEKK
régen használtam az tuti, lehet akkor a rozsdának volt ilyen hangja, bár régebben is mindig hallotam de akkor nem volt ilyen hangos, nem tudom csak gondoltam megkérdezem hogy normális-e az hogy hallom a féket....
Te mindig feladod a leckét a "hallásoddal"! Sok mindenre jó egy fórum, de ciripelést, kattogást, zörgést, csörgést... stb. beazonosítani nehézkes... Te pedig mindig ilyesmit hallasz, amikor csak elindítod a motort. Nem szívni akarom a véred, de a "hipohondriád" határtalannak tűnik!
(Nem lehet, hogy régen használtad, és kicsit megrozsdásodott a tárcsád? Elmúlt később, vagy több fékezéskor is produkálta? Vagy valóban a bukó hiánya okozta... ilyenkor a láncnak is rettenetes hangja van... , és az egész motornak a sisakos fejhez képest. )
D/D... vagy D I D
és minden második láncszemen
520 V X , ha ez támpont.
a hátsó fogaskerék /mert az elsőt már nem látom/ matt fekete.
nagggyon dögös .
megkapta a drágám a kis mokány csomagtartóját, természetesen
fekete. Úgyhogy kezd" dizájnos" lenni . Megint beleszerettem !
ui: mégegyszer nem fekszem a betonra
(pénteken leteszteltem kardoskútra menet makóig a még jódarabig át nem adott M43-ast.. nem volt rajta forgalom )