Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem olyan mint a simsonom volt.
Bár a babettán azon kifúj.Mondjuk leeset a dob,és észre sem vettem.
Jó nagy sebességgel áramlik a gáz, oszt nincs ideje tekeregni!
Nem volt benn semmi nekem meg nincs is, de soha nem is fúj ki!
Ha túl van töltve olajjal, az nem jó. De egy plusz deci kényelmesen elfér a blokkban. Semmi baja nem lesz.
Hacsak nem az a két fémgyűrű az...

Akkor az már tuti, hogy klingerit nincs benne. (én sem emlékeztem "élesen" rá... )

Az is biztos, hogy visszaszerelhető a régi gyűrűkkel... én is eképpen jártam el, és nem fújt ki.
Még egyszer leirom!
GS500 kipufogón NINCS tömítés!
csak semmi szerénység !
gondolom egy fél csatahajót csak összehoznál !
Köszy a linket Faty, jah és GSTeddy-- a blokkfúrásról annyi, hogy a kipufogómat le akartam csiszolni meg fújni, de ugye gány munkát nem végzek, leszereltem...volna, de az egyik csavar elszakadt..és miért ne? persze h belül, alig hozzáférhető helyen, szal kerék, sárvédő le... és lett belőle egész napos meló szal 2 napos volt a buli, de megoldódott, és ugyanolyan csavarral :)
Köszy a tanácsot, akkor a 3 litert benyeli és nem lesz baja?
Hali!

Ha szűrőt is cserélsz, akkor 2,9 l olajat kell bele tenned a gyári utasítás szerint. Én mindig beleöntöttem a 3 litert ilyenkor, oszt jónapot.

Egy dologra nagyon figyelj! Az olajszűrőház fedelének 3 csavarja nagyon könnyen elszakadhat. Finom kézzel, vagy nyomatékkulccsal húzd meg ezeket a csavarokat. Bosszúságot okoz, ha elszakad a csavar menete... olyankor ki kell fúrni a blokkból a csavart és újat beletenni. Így könnyen lesz egy egyszerű olajcseréből 1-2 napos méreg és utána járás.
Itt mindent megtalálsz! Jó munkát!

http://www.akmt.hu/sufnituning...
sziasztok! 8 éves a vasam, most értem el az olajcseréhez, ami nem is olyan bonyolult, rá van írva, hogy mennyi kell bele, 2600ml, de van egy barátom aki azt mondja, hogy ha olajszűrőt is cserélek, akkor kb 4-5dl-rel több olajat kell önteni bele. Igaz ez, vagy elég a 2.6L? Segítsetek! Köszy
Hello

Szóval van ott valami tömítés...
Nincs rajt tömités!
Na ma nyugdíjaztam a szűk 50ezer kilométert "futott" falco csízmám. Kínosan elhasználodott már..a jobb fele.
2007ben vettem kb 25ezer forintért.. így 0,5Ft/Km költséggel használtam. Járni kelni,szaladgálni maximálisan jó, van olyan kényelmes mint egy rendes cipő, motorzni meg sokkal jobb benne mint normál cipőben. Megszámolni se tudom hányszor táncoltam benne (na amit vettem következőnek az erre alkalmatlan). Protektorok benne megvédték a lábam amikor kellett..meg se éreztem a Vitot az oldalamban .. csak úgy lepattant rólam.. vagy én róla . Egy komoly hátránya van, soha nem volt vízálló. A koptatók csavarjait idönként utána kellett húzni.

Vettem következőnek egy magassszárú Beriket.. ha ugyan ennyit kibír, elégedett leszek. Sport bőrgatyóhoz kevés lett volna egy bokacsízma..
Ilyesmit nem tartok itthon. Csak kérdezősködtem...
Üvegszálas idomot kellene kicsit megreparálni. 1-2 lyukat betömni, pár helyen megerősíteni., meg kábé 1 tenyérnyi területet betoldani. Ehhez nem hinném hogy túl sok kellene.

Van-e neked?
Mit javítasz?
Nem tud valaki olcsón eljuttatni nekem Budaörsre egy kevés üvegszövetet és hozzá való gyantát?
Valami kis postai csomagra gondoltam.
Amit itt találtam az 1500Ft, 250ml a gyanta az üvegszövet meg kábé annyi benne, mint egy rövid fásli. Kicsit sokallok ezért 1500 Ft-ot.
Ezt kellene kitudni... mert már én sem emlékszem rá... de mintha lett volna ott valami... ami "puha volt". Hát, két éve láttam utoljára, úgyhogy nem vagyok biztos a dolgomban.
Erről beszélek. Az a gyűrű kúpos, a hollandi meg beszorítja. De klingeritről volt szó, az nincs. Szerintem.
Asssszem egy "gyűrű" van a hollander alatt... ez nekem "egybeépült" a hollanderrel... Úgyhogy nem bizergáltam, visszaszereltem.
Lehet, hogy én emlékszem rosszul, de nekem úgy rémlik, nincs ott semmi tömítés. Kúpra zár. Pedig festettem anno, tehát le volt véve a kipu.
Ha tudsz vásárolni klingerit lapot, akkor magad is kivághatod a tömítést. Azbesztes (bár van mentes is) a cucc, de sokat nem érintkezel vele... úgyhogy járható az út. És "jóáras"... különféle kivitelben hozzá lehet jutni. A vastagságára kell ügyelni, utána meg a "szabásmintára".
Ha nincs elszakadva, és nem nagyon van elnyomorodva akkor nem kell kicserélni újra.