Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello,

Értem, én sem úgy vettem ki a szavaidból.
Természetesen nem a Motip ellen szóltam, az sokaknak bevált itt!
A lényeg, hogy alaposan le legyen csiszolva a régi festék és a rozsda, és teljesen zsírtalanítva is legyen!
Holnap dobom a válaszmailt...
Tibkin

Köszi.
Utánanézek. Kíváncsi lennék hány fokra melegszik fel a kipu hengernél lévő része. Meg kellene mérni.
Metzeler Lasertec
Dunlop Arrowmax
Pireli Sport Demon
Michelin Pilot Aktiv
Ez függ az egyén stilusától!Nekem az utolsó van és lesz is,mert ez vált be!Tartós és tapadós!Idén 7000km ment bele,de nem látszódik kopás!Igaz kb 4000-nél jöttek le a szőrök!
Sziasztok lenne pár kérdésem.Szeretnék venni a volt csajomnak egy gs-t(vagyis megvettem)Mennyi km ert bírt a gyári hátsó átlagban,és mi a lejobban bevált gumi rá?
Szok olyan lenni... bár, elég ritkán.
De most amúgy a viccet félretéve. Jön a hideg meg a tél, tök jó lenne egyik nap bevonulni valami fürdőbe és punnyadni pár órát.

Neeeeem?
Üdv mindenkinek,

És mi hol jártunk ma? Átálltunk gőzhajtásra
Ez a bójás tréning nekem abszolút nyerő volt, a napi városi munkába járásnál abszolút hasznos! Az országút viszont tényleg más, ott ez nem használható, más a technika, nekem az általában kis ideig eltart, míg átállok a tötymörgős üzemmódomról arra, hogy 100km/h felett is van élet.
Nekem a kipuffon a Baumaxos Genius Pro Kályhacső Zománcfesték jött be (650°C), mármint nem jött le, bár így 2.5 év után azért már ráférne újra. Van még bőven a flakonban, lehet elég még egy fújásra is!
Aggtelek?!
Hol jártam ma ?
Szia GSTeddy

Köszi az infót. Nagyon hasznos oldal!

L.
Ötletgazdaként fogom kezelni az ügyet. Millió tényező húzhat keresztbe, de igyekszem ellavírozni köztük. Januárra úgyis kiderül, hogy működőképes-e az elgondolás szerint az ügy.
Teddy!
Tavasszal ne hagyjuk feledni ezt a tréning dolgot!
Hali!

A képzések több félék. Mindegyik jó valamire... de univerzális nincs. A "bólyakerülgetős" az a városi (lassú tempós) rutint adja, vannak "fékezős" képzések, és vannak a "pályatráningek" (nagy tempós). Ez utóbbi a legkevésbé szükséges a "pórnépnek". AZ első kettő módozat valóban hasznos a hétköznapi motorosnak. Én mindenkinek ajánlom, hogy egyszer próbálja meg. Én hármon vagyok túl és imádtam! Iskolát, hadd ne nevezzek meg... én barátilag jutottam el mindannyiszor... általában minden ilyen tanfolyás épít, úgyhogy bármelyik ajánlható.

A kipufogó. Az akmt.hu-n a sufnituningban van leírás a problémádhoz. Egy dolog! Ezer féle festék ki van próbálva... az egyetlen ami fent marad a MOTIP 600 fokig hőállója. Részletesebb leírás az oldalunkon...
Sziasztok,

Ismét lenne pár kérdésem,
-látok sokféle vezetéstechnikai tréninget, melyikre érdemes elmenni, ami igazán jó? /Egyenlőre céltalanul tekergek BP-en és kijárok 8-asokat körözni, meg ilyesmi/
-kipufogónál nem nagyon tetszik hogy rozsdásodni kezd a hengerfejhez csatlakozó rész, mit érdemes ezzel csinálni? krómoztatni, vagy létezik valami spéci festék?

L.
Üdv mindenkinek!
"egy 3 hónapos jogsi vajaskenyér..."
Igen, ebben van vmi, de nem a csapat miatt. Egy 3 hónapos jogsi "vajaskenyér" mindenhol, mindenkivel, bármilyen út-, és közlekedési viszonyok közt.
Ha összejön azon bizonyos EMBER terve, aki tegnap ezt emlegette, jövő tavasszal együtt, egyszerre tanulhatunk kanyarodni.
Én speciel a mai napig hálás vagyok a Pécs melletti reptéren tanultakért, pedig azt egy helyi "GSR-es " HULIGÁN szervezte!
Szép napot!
Én nem fogadom el...
ja, és direkt csak 1 kv-t ittam reggel.
még Nálatok sem.

mi lett volna, ha többet?

a pörgés gyári hiba.
BLUE!

eszemben sincs leszakadni.

de be kell látnom, egy 3 hónapos jogsi vajaskenyér egy ilyen öregróka csapathoz.

és még csak a sarokcsontomban sem fordult meg bárkit is bármiért "okolni"


de rendesen demoralizálódtam önmagamtól.
ennyire még fogatlan koromban sem voltam bomlasztó erő.

majd a télen megemésztem magamat.
A szöveged első részére - NA NEHOGYMÁÁÁ 2 nap legyen:-)))


Második része - BAROMSÁG! Én ugyan úgy mentem elől mikor ott voltál - mint mikor nem voltál ott. És ugye a többiek mögöttem voltak. Szóval ez nem igaz.
Az a valóság - amit Tőserdőn éjjfél előtt magyaráztam neked a medencében. De már ezt is megbeszéltük a srácokkal - szóval nem engedünk téged sehova szakadozni:-) Szépen alád lesz karolva, és a "jó pap is holtáig tanul" effektust használjuk.
Jővő ilyenkor le fogsz mindenkit alázni!
De most láthattad, érezheted a valóságot -amit szerintem eddig még nem sikerült. Ezért bajos néha beállni egy több éve összeszokott bandába (és teljesen mindegy, hogy kik közé).
Az sajnos nem motorozási tudás, hogy egyenesben 150, kanyarban 2
DE EZ NEM HIBA! Én se voltam jobb.....bár nekem egyenesben 130 volt (ezt bírta a kis 125-ös:-), kanyarban meg 3:-)))
Ami kanyart itt a 6-oson régen 50-60-al vettem be, most már megy 150-160-al is. De ugye a seggembe van közel 200.000km az elmúlt 8 évben.

Szóval no para baby:-)))
Egy a lényeg!
- Ha visszakozol, akkor ebből nem lesz semmi
- Kevesebb kávé, több alvás! (ez most nem vicc...mert kávén nem lehet élni - és akkor ahogy odaát írtad: nem kell "leszedálnod magad"
- ha meg kávé nélkül is pörögsz? Akkor probáld ki a 2-3 órás tömény szexet:-)) Nem csak immmel-ámmal........(bár a csoportszex a legjobb:-) Immel van felül - Ám meg lent:-)
A legjobb altató:-)))