Egyrészt szeretnénk majd valami élménybeszámolóféleséget kérni a mai napról (az itthon-maradtak nevében szólok). Sajna nekem kedden zh-m van, uh ez most nem fért bele megint.
Másrészt, a mai motorozás nekem annyiból állt, hogy a múlt hétvégén készült képeket feltöltöttem. Nézzétek meg, ah érdekel: Győri Aranypart és a Suzi
Leselkedtem, de sok volt rajta a gönc!
Erről jut eszembe:
A nő bemegy a patikába és mérget kér. A patikus meglepődik:
- Asszonyom, miért van szüksége méregre?
- Megölöm a férjemet.
- Nagyon sajnálom, de nem adhatok el önnek mérget azért, hogy megöljön valakit!
A nő erre kitesz az asztalra egy fotót, amely az ő férjét és a patikus
feleségét ábrázolja félreérthetetlen helyzetben. A patikus nagyot nyel és rábólint:
- Elnézést, nem tudtam, hogy van receptje.
Örülök is neki. Csak tudod minden állapotnál van egy kicsit jobb.. ennek szellemében kezdtem el hangosan gondolkozni.
(Ez egyáltalán nem füstöl, se kéken se feketén)
A szelepszár szimering.. nem tom, lehet. Még szerencse hogy alig pakoltak bele szelepet a gyárban (pl ezért is vettem, és mondtam le arról hogy kisbanditom legyen; sok henger sok szelep sok baj.. és eddig nem is bántam meg, sőt!)
A léghűtéses GS, GSX motorokról korábban én is olvastam ehhez hasonló (szerintem irreális) oajfogyasztásokat. Féltem is ettől amikor átültem a Hondáról a Suzura és úgy voltam vele ha nekem is pótolgatnom kell az olajat szabadulok tőle. A léghűtéses motorok illesztési hézagjai miatt a résveszteség nagyobb ezért főleg forszírozott üzemben csipegethetik az olajat. Olajcserével kezdtem és figyeltem a kémlelőnyílást állandóan, pont amiatt amit a GS-ekről írtak a tulajaik, mert ugye nekem még plusz két henger van ami mégtöbb résveszteség... de semmi! 6erenként cserélem az olajat most járok a harmadik cserénél és eddig nem kellett pótolgatnom. Volt egy régi kéthengeres Hondám az is ette az olajat, pedig nem füstölt nagyon, szelepszár szimering baja volt ami az öregebb léghűtésesek rákfenéje, csere után nem ette az olajat az sem.
Örülj, hogy olyan állapotban van 100000km felett én nem nyúlnék hozzá esetleg a szimeringet cseréld ki, a Hondáé bakelit keménységűre öregedett és tört mint a ropi mikor kivettük.
Vajon hol "eszi meg" a motorom az olajat, ha nem füstöl kéken? (tettem mindkét kipufogó végére egy-egy fehér zsepit.. és túráztattam a gépet, hátha akkor látszódik valami, mert enélkül semmi nem látszódott.. de tiszták maradtak)
Jövőhéten kap láncszettet.. mondtam a szerelőmnek, hogy gondolkozzon rajta.. meg esetleg nézhetne egy kompresziót is.
Mondjuk belenyúlni nem érdemes a blokkba (anyagilag se), hiszen teszi a dolgát, ereje megvan.. csak most ebben a csereperiódusban olyan 2 decivel többett evett ezrenként az olajból mint a normális..
Ezt egyébként én sem értem miért így van. Gyanítom a MOL olyan áron adja a benzint itthon, hogy éppen ne érje meg ideszállítani. Vagy valami hasonló. Esetleg valami "jóismerős" kilobbizta a kizárólagosságot.
Ahol én nem tankolok az a Shell. Ott 2x tankoltam, ezalatt 4x (!) próbáltak átverni.
A másik pedig a MOL. Nem szeretem az ilyen monopol jellegű hozzáállást. Még mielőtt valaki beszól, hogy nem vagyok magyar, tessék megnézni a MOL mennyire magyar...
Ha én öemvé, shell, bípí, vagy bármi más volnék (de kár, hogy nemvok!), nagyon messziről tennék én a mol-ra. Van nekem saját benyám, majd a hazaiból veszek, nem?
Ez egy cseppet sem így működik!
főleg a csapat nagy részének volt öröm, hogy az utolsó megálló előtt hazatekeregtem. így legalább haladhattak is!
így is 3x tévedtem el útközben, és 534x szakadtam le.
de legalább volt időm erre is!
Egyrészt szeretnénk majd valami élménybeszámolóféleséget kérni a mai napról (az itthon-maradtak nevében szólok). Sajna nekem kedden zh-m van, uh ez most nem fért bele megint.
Másrészt, a mai motorozás nekem annyiból állt, hogy a múlt hétvégén készült képeket feltöltöttem. Nézzétek meg, ah érdekel:
Győri Aranypart és a Suzi
Hali!
Erről jut eszembe:
A nő bemegy a patikába és mérget kér. A patikus meglepődik:
- Asszonyom, miért van szüksége méregre?
- Megölöm a férjemet.
- Nagyon sajnálom, de nem adhatok el önnek mérget azért, hogy megöljön valakit!
A nő erre kitesz az asztalra egy fotót, amely az ő férjét és a patikus
feleségét ábrázolja félreérthetetlen helyzetben. A patikus nagyot nyel és rábólint:
- Elnézést, nem tudtam, hogy van receptje.
Mi "hendikeppel" indulunk... ezért van felállítva... a szabály!
Te meg ne hencegj...! Örűűűjjjééé' wazzze!
Erik!
Elfelejtetted menézni Szandra bal mellét :) Mindenesetre az arcodat látni kellett volna, mikor benéztél a kabátjába.
Nekem 5.5 literrel megy 190-210 km-a tartalékig,másnak meg 3 literrel 300km fölött!
(Ez egyáltalán nem füstöl, se kéken se feketén)
A szelepszár szimering.. nem tom, lehet. Még szerencse hogy alig pakoltak bele szelepet a gyárban (pl ezért is vettem, és mondtam le arról hogy kisbanditom legyen; sok henger sok szelep sok baj.. és eddig nem is bántam meg, sőt!)
Örülj, hogy olyan állapotban van 100000km felett én nem nyúlnék hozzá esetleg a szimeringet cseréld ki, a Hondáé bakelit keménységűre öregedett és tört mint a ropi mikor kivettük.
Amikor egész nap magas fordulaton járok vele (sietek/ szerpentinezés) akkor persze megvan nekem is az 1dl/100km.. de akkor ez nem számít.
Jövőhéten kap láncszettet.. mondtam a szerelőmnek, hogy gondolkozzon rajta.. meg esetleg nézhetne egy kompresziót is.
Mondjuk belenyúlni nem érdemes a blokkba (anyagilag se), hiszen teszi a dolgát, ereje megvan.. csak most ebben a csereperiódusban olyan 2 decivel többett evett ezrenként az olajból mint a normális..
Valakinek ötlet?
Ahol én nem tankolok az a Shell. Ott 2x tankoltam, ezalatt 4x (!) próbáltak átverni.
A másik pedig a MOL. Nem szeretem az ilyen monopol jellegű hozzáállást. Még mielőtt valaki beszól, hogy nem vagyok magyar, tessék megnézni a MOL mennyire magyar...
Ez egy cseppet sem így működik!