Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ilyen van itthon, igaz, ő még nem ekkora:)
qva jó volt! a vizuális részt majd 2 nap múlva ide linkelem.


főleg a csapat nagy részének volt öröm, hogy az utolsó megálló előtt hazatekeregtem. így legalább haladhattak is!

így is 3x tévedtem el útközben, és 534x szakadtam le.


de legalább volt időm erre is!

Az jó, mert monokinis lesz!
Nem küld róla képet, de egy fürdőruhás partira szívesen eljön.
Halló Mindenkinek!

Egyrészt szeretnénk majd valami élménybeszámolóféleséget kérni a mai napról (az itthon-maradtak nevében szólok). Sajna nekem kedden zh-m van, uh ez most nem fért bele megint.
Másrészt, a mai motorozás nekem annyiból állt, hogy a múlt hétvégén készült képeket feltöltöttem. Nézzétek meg, ah érdekel:
Győri Aranypart és a Suzi

Hali!
Fotón is elfogadjuk, így kivételesen!
Ha már a ciciknél tartotok!Ne legyetek irigyek!Mutiiii
Leselkedtem, de sok volt rajta a gönc!
Erről jut eszembe:

A nő bemegy a patikába és mérget kér. A patikus meglepődik:
- Asszonyom, miért van szüksége méregre?
- Megölöm a férjemet.
- Nagyon sajnálom, de nem adhatok el önnek mérget azért, hogy megöljön valakit!
A nő erre kitesz az asztalra egy fotót, amely az ő férjét és a patikus
feleségét ábrázolja félreérthetetlen helyzetben. A patikus nagyot nyel és rábólint:
- Elnézést, nem tudtam, hogy van receptje.
A szabály az szabály!

Mi "hendikeppel" indulunk... ezért van felállítva... a szabály!

Te meg ne hencegj...! Örűűűjjjééé' wazzze!
Asszonypajtás azt üzeni, hogy nekem kérés nélkül meg szokta mutatni. Szóval ti valamit elszúrtok szeritem.
Félreértettél valamit! A bal cicit mutatni kell... Ez a szabály, ha valaki Szandra, és pláne Alex...
Megjöttünk, nagyon jó volt :)

Erik!
Elfelejtetted menézni Szandra bal mellét :) Mindenesetre az arcodat látni kellett volna, mikor benéztél a kabátjába.
Matek
Nekem 5.5 literrel megy 190-210 km-a tartalékig,másnak meg 3 literrel 300km fölött!
Ha valakinek van még más ötlete, azt vasárnap megnézem. Mentem motorozni... kellemes AKMT-s gurulást a résztvevőknek
Örülök is neki. Csak tudod minden állapotnál van egy kicsit jobb.. ennek szellemében kezdtem el hangosan gondolkozni.

(Ez egyáltalán nem füstöl, se kéken se feketén)

A szelepszár szimering.. nem tom, lehet. Még szerencse hogy alig pakoltak bele szelepet a gyárban (pl ezért is vettem, és mondtam le arról hogy kisbanditom legyen; sok henger sok szelep sok baj.. és eddig nem is bántam meg, sőt!)
A léghűtéses GS, GSX motorokról korábban én is olvastam ehhez hasonló (szerintem irreális) oajfogyasztásokat. Féltem is ettől amikor átültem a Hondáról a Suzura és úgy voltam vele ha nekem is pótolgatnom kell az olajat szabadulok tőle. A léghűtéses motorok illesztési hézagjai miatt a résveszteség nagyobb ezért főleg forszírozott üzemben csipegethetik az olajat. Olajcserével kezdtem és figyeltem a kémlelőnyílást állandóan, pont amiatt amit a GS-ekről írtak a tulajaik, mert ugye nekem még plusz két henger van ami mégtöbb résveszteség... de semmi! 6erenként cserélem az olajat most járok a harmadik cserénél és eddig nem kellett pótolgatnom. Volt egy régi kéthengeres Hondám az is ette az olajat, pedig nem füstölt nagyon, szelepszár szimering baja volt ami az öregebb léghűtésesek rákfenéje, csere után nem ette az olajat az sem.
Örülj, hogy olyan állapotban van 100000km felett én nem nyúlnék hozzá esetleg a szimeringet cseréld ki, a Hondáé bakelit keménységűre öregedett és tört mint a ropi mikor kivettük.
Persze normális üzemi körülmények mellett..

Amikor egész nap magas fordulaton járok vele (sietek/ szerpentinezés) akkor persze megvan nekem is az 1dl/100km.. de akkor ez nem számít.
3-3,5 fél deci körül volt eddig mindig (ezzel az olajjal) 1000 kilometeren. Az teljesen elfogadható.
Amúgy mennyi a normális?
Vajon hol "eszi meg" a motorom az olajat, ha nem füstöl kéken? (tettem mindkét kipufogó végére egy-egy fehér zsepit.. és túráztattam a gépet, hátha akkor látszódik valami, mert enélkül semmi nem látszódott.. de tiszták maradtak)
Jövőhéten kap láncszettet.. mondtam a szerelőmnek, hogy gondolkozzon rajta.. meg esetleg nézhetne egy kompresziót is.

Mondjuk belenyúlni nem érdemes a blokkba (anyagilag se), hiszen teszi a dolgát, ereje megvan.. csak most ebben a csereperiódusban olyan 2 decivel többett evett ezrenként az olajból mint a normális..

Valakinek ötlet?
Ezt egyébként én sem értem miért így van. Gyanítom a MOL olyan áron adja a benzint itthon, hogy éppen ne érje meg ideszállítani. Vagy valami hasonló. Esetleg valami "jóismerős" kilobbizta a kizárólagosságot.

Ahol én nem tankolok az a Shell. Ott 2x tankoltam, ezalatt 4x (!) próbáltak átverni.
A másik pedig a MOL. Nem szeretem az ilyen monopol jellegű hozzáállást. Még mielőtt valaki beszól, hogy nem vagyok magyar, tessék megnézni a MOL mennyire magyar...
Ha én öemvé, shell, bípí, vagy bármi más volnék (de kár, hogy nemvok!), nagyon messziről tennék én a mol-ra. Van nekem saját benyám, majd a hazaiból veszek, nem?
Ez egy cseppet sem így működik!
Ezt én is így hallottam, hogy az alap benzin az minden esetben MOL-os, de az adalékoláson, kevergetésen azért nagyon sok múlhat!
Akkor ez csak urban legend De akkor hogy lehet, hogy gyakorlatilag minden GS-t máshol kell tartalékra tenni?
é=l