Kicsit kapkodva indultam haza a munkahelyről, nem igazán melegítettem be, gondoltam majd menet közben. Aztán kb 2 km után megállt. Próbáltam indítani, de be nem indult, a olyan volt, mint amikor kevés a benzin. 251km-t mentem az utolsó tankolás óta, gondoltam jó sokat fogyasztott, talán tényleg kifogyott, átkapcsoltam tartalékra, és egyből indult, mentem tovább.
Később mentem tankolni, viszont csak 9.16L-t tudtam tankolni, s így a fogyasztás 3.6L körül alakult.
Szóval egyenlőre nem tudom mi lehetett a probléma.
Eddig olyan 500km-t mentem vele amióta megvettem, de eddig ilyen nem volt.
Van valami tippetek/efféle tapasztalásotok/? Koszos a benzin és eltömődött valami?
Jó kis ósanos üzemanyaggal megy. :-)
Ezt nem hiszem.....
A GS-emel többet mentem el gumival is, lánccal is......mind a Bandittal. És ugye nem az a plusz 40kg okozza ezt.
Szerintem pont nem méretezik és ez a baj.
.. azt vettem észre, mostmár sokadjára szembesülve vele; hogy az új motorokon a lánc is meg ezek szerint a fékbetét is másfélszer annyit megy el mint ahogy pl nekem szokott, vagy már "régi" motorral járó motorosnak. Szándékosan túlméretezik őket a gyárban?
GS-en a gyári hátsó betétem 12000km-ert ment el.....VASIG......
ez tuti, mert pont a 12000-res szervízen voltam mikor szóltak, hogy HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....nem kellene cserélni "lasssssan"?
Rám akarták sózni a "gyárit" 18000-ért.
No a Rónás nekem hátul 12500-at ment el.....
azt 14000-ret....
17000-ret....
És egyre többet ahogy "megtanulok" fékezni:-)))
Most mint írom a banditba 42000km van és még gyári a betét - és még mindig van 1mm ferodor rajta - miközben a gyári 3mm-ert mond az újra.
számla nélkül gondolom, mert nekem 2100-et mondtak mikor Dorcsival ott voltam - mikor mentem fel hozzád.
De akkor is 1/3-ad ár.....hiszen nekem a "gyári" 5800-tól indul, de inkább 6800-as árak vannak....
Ami AJÁNLOT az meg majd 8000ft
Ha valaki figyelmesen megnézi a honlapjukat, látható, hogy szerteágazó a "súrlódóalkatrész" gyártásuk. Emelőgépek kuplungjait, és biztonsági berendezéseket, rögzítőfékeket szerelnek fel mindenféle területre. És, ami fontos, hogy megadják a műszaki jellemzőit a súrlódóelemknek... ennyivel nálam máris több, mint egy színes dobozba rakott fékbetét. Nem értek hozzá, de hajlandó vagyok bízni benne.
Nem ma kezdték, és talán nem is fognak eltűnni holnap!
Blue elment a "rónással" vagy 50 ezret a GS-en, A Banditon is ilyet használ. Erik az első garnitúra gyári után "rónással" jár (60000 km van benne). Hápi 15-20 garnitúrája sem kevés kilométer. Én most azért vettem "gyári" betétet (AP Racing), hogy legyen tartalék vasam... mert akkor azonnal lekapják a polcról a Rónában a kész betétet, és nem kell várnom, mire felragasztják a vasaim. Én hiszek ezeknek a tapasztalásoknak... ez így összesen majdnem 200.000 kilométer. Kevés motorosnak van ennyi tapasztalat a birtokában.
Egy az egybehangzó vélemény. A Rónától a puhább betétet kell venni!
Nem kategorizáltam be én sehova a Róna betéteket.. és azt se írtam h felújított. Azon kívül hogy egy-kétszer elhangzott itt a forumon, nem tudok róluk semmit. Pusztán érdeklődve figyelem a tapasztalatokat vele kapcsolatban.. hogy utána be tudjam kategorizálni
Kicsit kapkodva indultam haza a munkahelyről, nem igazán melegítettem be, gondoltam majd menet közben. Aztán kb 2 km után megállt. Próbáltam indítani, de be nem indult, a olyan volt, mint amikor kevés a benzin. 251km-t mentem az utolsó tankolás óta, gondoltam jó sokat fogyasztott, talán tényleg kifogyott, átkapcsoltam tartalékra, és egyből indult, mentem tovább.
Később mentem tankolni, viszont csak 9.16L-t tudtam tankolni, s így a fogyasztás 3.6L körül alakult.
Szóval egyenlőre nem tudom mi lehetett a probléma.
Eddig olyan 500km-t mentem vele amióta megvettem, de eddig ilyen nem volt.
Van valami tippetek/efféle tapasztalásotok/? Koszos a benzin és eltömődött valami?
Jó kis ósanos üzemanyaggal megy. :-)
Egy adott motor gyári alkatrészeiről beszél, ha cserélsz, az nem megy el annyit már.
A GS-emel többet mentem el gumival is, lánccal is......mind a Bandittal. És ugye nem az a plusz 40kg okozza ezt.
Szerintem pont nem méretezik és ez a baj.
Erre tökéletes példa:-))
A kor csak egy adat. Az a lényeg, hogy az adott ember elfogadja magát úgy ahogy van - avagy sem.
ez tuti, mert pont a 12000-res szervízen voltam mikor szóltak, hogy HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....nem kellene cserélni "lasssssan"?
Rám akarták sózni a "gyárit" 18000-ért.
No a Rónás nekem hátul 12500-at ment el.....
azt 14000-ret....
17000-ret....
És egyre többet ahogy "megtanulok" fékezni:-)))
Most mint írom a banditba 42000km van és még gyári a betét - és még mindig van 1mm ferodor rajta - miközben a gyári 3mm-ert mond az újra.
Lassan nekem is meg kell nézni a betéteket, mert 39700 felett járok, és még gyáriak.
De szombati évadzáró után hétfőn adom fel postára a betéteket....
De akkor is 1/3-ad ár.....hiszen nekem a "gyári" 5800-tól indul, de inkább 6800-as árak vannak....
Ami AJÁNLOT az meg majd 8000ft
A "gyári" - amit kereskedőnél veszel, 5-6 ezertől indul.
Ha valaki figyelmesen megnézi a honlapjukat, látható, hogy szerteágazó a "súrlódóalkatrész" gyártásuk. Emelőgépek kuplungjait, és biztonsági berendezéseket, rögzítőfékeket szerelnek fel mindenféle területre. És, ami fontos, hogy megadják a műszaki jellemzőit a súrlódóelemknek... ennyivel nálam máris több, mint egy színes dobozba rakott fékbetét. Nem értek hozzá, de hajlandó vagyok bízni benne.
Nem ma kezdték, és talán nem is fognak eltűnni holnap!
Egy az egybehangzó vélemény. A Rónától a puhább betétet kell venni!
azé jobb, mint ha a kolera!
Atmenet megfertőzött.