Most mikor vettem az autóba, megkérdezték a garilevélhez, hogy nem-e taxi, mert az sulyosbitó körülmény ,ezek szerint szegény aksinak.
Ezek szerint a te tevékenységed is valami hasonló
Nekem is gondozásmentes van/volt.. ami kipurcant cellazárlat következtében.. annak már nem emlékszem a márkájára, de az akksiboltban amikor vettem helyette a bannert akkor azt mondták rá hogy csoda hogy ez a "szar" eddig bírta (sacc per kábé 5500 indítózás lehetett).
Akkor nem soká birta az aksid. Az enyém 8 éves mint a motor és még mindig pöcre indit. (Igaz gondozásmentes) És ugye a sok állás se használ egy akunak, márpedig telente én mindig kivonom.
Ezzel egyetértek. Nekem mindig 20w-50es van benne, és télen mindig elindult.. rendszeresen használom -6,-7 fokban is, de egyszer -18 fokban is motoroztam.. gond egy szál se. Az akksi meg 27 hónapig és 42 ezer kmen keresztül bírta.
Hát ahogy így kérdezed.....
Keress vissza milyen időjárás volt 2009.11.15.-én este kb 21-22 óra közt:-))))
Ma már nem papírkutyaság.....
Én 2002 óta motorozom..... de az idei év az első amikor már igencsak érzem, hogy NAGYON NEM JÓ....és itt már az "élvezetett" rég elhagytuk.......a hidegben motorozás.
Egyrészt úgy nézek ki mint a Michelline baba....és ugye ez igencsak mozgáskorlátozást jelent.
Másrészt tán fázós lettem?
(vagy csak kezdek a 3. gyereknél már óvatos lenni?)
Jővő hét szombaton lesz a csapat évadzárója.....
Meg is mondtam: 8 fok alatt nem indulok el....(vagyis ha napközben is csak 8 fok ígérkezik)
És a kisebbiket -2 fokban gyártottad le?:D
Egyébként lehet, hogy csak én vagyok papírkutya és azért nem igazán megyek 10 fok alatt, igaz, nekem ez hobbi és nem mindennapi közlekedési eszköz. A városban viszont elrohangálnék, ameddig nincs hó, ha rá lennék kényszerülve.
Márciusban kell vinnem műszakira. Tavasszal le szeretném cserélni a mocit. Akksi úgyis kell bele, viszont kb. 16e km van a gumikban (még eredetiek). A kopásjelző még messze nem érintkezik az aszfalttal, viszont az 1,6 mm profilmélység ránézésre necces, nem mértem. Új gumit meg nem nagyon akarok már rá venni az eladáshoz, mivel közel nem fizeti meg senki.
Nem tudom, h így érdemes-e beállítanom vele műszakira...
Új akku gondolatodat TÁMOGATOM!
Bár akár megveheted most is, csak ne savazd fel......
A polcon eláll az üres akku, meg 1L sav.....de ki tudja tavaszra mennyivel emelik....
Tavasszal meg sav bele.....1 óra várakozás.....azt GOOOOOOO
Én is még egy olajcserét megcsinálok, de a többit majd csak tavasszal.....
Már aki:-)
Mivel nekem csak A-s jogsim van, biza van hogy -2 fokban motorozok......
Ha nem így tennék, akkor ez a 2 csaj, most nem feküdne az ágyba:-))) Mivel a nagyobbik nőt -2 fokban csábítottam el:-)
Természetesen igazad van! Csak arra céloztam, h még megyek egy-két kört, és elrakom télire.
Új akksit meg veszek hozzá tavasszal, majd ha előveszem a mocit.
Ahogy gondolod....
De a kemény olajtól az ÚJ akkud is hamar a porba hulllllll.....
Hiszen ha a gyenge akku nem bírja beindítani - akkor az erős kku meddig marad erős? Hiszen neki is meg kell hajtania az erős olajban álló mechanikát......
A gs-be meg ugye a mai napig TÉLEN-Nyáron 10w40 az előírás.....
Szerintem ez egy marhaság, hogy az olajtól nem indul be, nekem a 20w50-nel is indult rendesen kb. 5 fokban. Persze, -5 környékén már elképzelhető, hogy nem menne rendesen, de ilyenkor viszonylag ritkán motorozunk...
Levettem az akksit a töltőről, fél fordulatot pörgetett rajta, rögtön beindult.
Ezek szerint inkább az akksi lesz a gond, nem az olaj. Bár tudom, h ilyenkor jobb lenne a 10W40. De általában 10 C alatt már nem használom a mocit.
Szopás mikor nem indul a gép:-)))
Mikor még nekem is Gs pacim volt.....március.....napközben 15-20 fok...... gondoltam akkor már mehet bele ez.
Másnap reggel kellemes 6 fokban irány a meló......moci nem indult......
volt 20 percem kitalálni valamit.......különben elkésem.....
Megoldás?
6vödör forrrrró víz a blokra:-)))) szépen csurgatva.....
Mikor hazamentem irány a bót....
Vettem 10w40-es olajat, a 20w50-est leengttem - visszatettem a flakonba.......
A 10w40-es volt benne 2000km-ert.....
Visszacseréltem......majd mikor jött az össz akkor azt raktam bele, és még 4000km-ert elmentem vele.
Hát én nem nevettem a multkor: állok a Moszkva téren a belső sávban a Jazzel, lefullad és az istenért nem indult ujra (elötte másfél órát már mentem vele)
Mint kiderült az aku a ludas. Az uj aksiknál ez a "divat", tökléletesen működnek, aztán csak lemerülnek, feltöltöd megy egy darabig megint tökéletesen, veszi a töltést is, aztán megint lemerül. (vagyis idönként zárlatos)
Vicc... erről nekem az jut eszembe, mekkorákat nevettem én is, mikor reggel indultam volna melóba és szintén akku miatt nem indult. Tolhattam el teljes menetfelszerelésben emekedőn a verdáig, hogy bebikázzam arról (máshol alszik a gép). Tudom, ha már emelkedő, miért nem gurultam inkább le és indítottam úgy. No azért, mert inkább a tutira megyek, mikor sietnék.
Feltöltöttem, egy-két cellában a minimumon volt a szint. Most a töltőn van. Remélem, h holnap is jó lesz az idő.
Egyébként 20W-50 van benne, amit még nyáron cseréltem. Lehet, hogy ez is nehezíti a forgatást. De ettől függetlenül is kevés erő volt már az akksiban.
Megpróbáltam betolni... Na az vicces volt.
Ezek szerint a te tevékenységed is valami hasonló
Keress vissza milyen időjárás volt 2009.11.15.-én este kb 21-22 óra közt:-))))
Ma már nem papírkutyaság.....
Én 2002 óta motorozom..... de az idei év az első amikor már igencsak érzem, hogy NAGYON NEM JÓ....és itt már az "élvezetett" rég elhagytuk.......a hidegben motorozás.
Egyrészt úgy nézek ki mint a Michelline baba....és ugye ez igencsak mozgáskorlátozást jelent.
Másrészt tán fázós lettem?
(vagy csak kezdek a 3. gyereknél már óvatos lenni?)
Jővő hét szombaton lesz a csapat évadzárója.....
Meg is mondtam: 8 fok alatt nem indulok el....(vagyis ha napközben is csak 8 fok ígérkezik)
JA!
Aki akarna jönni és végre személyesen is dumálni az menjen be ide:
http://sgforum.hu/listazas.php...
1., olcsó
2., bárki-bármit mond - Én majd 50.000km-ert használtam (több szetett).....
Természetesen nem vaagyok KANYARVADÁSZ elmebeteg......de pl. esSO is ezt használta és bizony Ő akár tökig döntötte....
Szóval Műszakira is tökéletes, és az eladó is szívesebben veszi meg ha látszik, hogy ÚJ a gumi.....
Egyébként lehet, hogy csak én vagyok papírkutya és azért nem igazán megyek 10 fok alatt, igaz, nekem ez hobbi és nem mindennapi közlekedési eszköz. A városban viszont elrohangálnék, ameddig nincs hó, ha rá lennék kényszerülve.
Nem tudom, h így érdemes-e beállítanom vele műszakira...
Bár akár megveheted most is, csak ne savazd fel......
A polcon eláll az üres akku, meg 1L sav.....de ki tudja tavaszra mennyivel emelik....
Tavasszal meg sav bele.....1 óra várakozás.....azt GOOOOOOO
Én is még egy olajcserét megcsinálok, de a többit majd csak tavasszal.....
Mivel nekem csak A-s jogsim van, biza van hogy -2 fokban motorozok......
Ha nem így tennék, akkor ez a 2 csaj, most nem feküdne az ágyba:-))) Mivel a nagyobbik nőt -2 fokban csábítottam el:-)
Új akksit meg veszek hozzá tavasszal, majd ha előveszem a mocit.
De a kemény olajtól az ÚJ akkud is hamar a porba hulllllll.....
Hiszen ha a gyenge akku nem bírja beindítani - akkor az erős kku meddig marad erős? Hiszen neki is meg kell hajtania az erős olajban álló mechanikát......
A gs-be meg ugye a mai napig TÉLEN-Nyáron 10w40 az előírás.....
Ezek szerint inkább az akksi lesz a gond, nem az olaj. Bár tudom, h ilyenkor jobb lenne a 10W40. De általában 10 C alatt már nem használom a mocit.
Szopás mikor nem indul a gép:-)))
Mikor még nekem is Gs pacim volt.....március.....napközben 15-20 fok...... gondoltam akkor már mehet bele ez.
Másnap reggel kellemes 6 fokban irány a meló......moci nem indult......
volt 20 percem kitalálni valamit.......különben elkésem.....
Megoldás?
6vödör forrrrró víz a blokra:-)))) szépen csurgatva.....
Mikor hazamentem irány a bót....
Vettem 10w40-es olajat, a 20w50-est leengttem - visszatettem a flakonba.......
A 10w40-es volt benne 2000km-ert.....
Visszacseréltem......majd mikor jött az össz akkor azt raktam bele, és még 4000km-ert elmentem vele.
Mint kiderült az aku a ludas. Az uj aksiknál ez a "divat", tökléletesen működnek, aztán csak lemerülnek, feltöltöd megy egy darabig megint tökéletesen, veszi a töltést is, aztán megint lemerül. (vagyis idönként zárlatos)
Egyébként 20W-50 van benne, amit még nyáron cseréltem. Lehet, hogy ez is nehezíti a forgatást. De ettől függetlenül is kevés erő volt már az akksiban.
Megpróbáltam betolni... Na az vicces volt.