Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello,

Tudtátok, hogy Auchan nál/BP M5/ letiltja a kútat valami elektromos kügyü ami a kamerához van kötve, ha nem veszed le a bukót?
áááááááá, ennek a palinak min. egy tehenet kellett volna ráccucolnom, de akkor is félreállt volna bajsza!
Én is gratulálok!
sziasztok
itt emlitette valaki azt a programot, amivel plakátot, posztert lehet készíteni? Ugy emlékszem, hogy POSTERIZE neve volt, és amint betöltötted a képet, A4-es lapokra szétvágdosta...
Kapott most elég húst a pizzára? Vagy megint hisztériázott ?
Gratulálok hozzá! Sok kellemes, balesetmentes kilométert kívánok hozzá!

Fényképet, egyéb infót tegyél majd fel!
Komoly munka van benne...
csak rajta-rajta!
gyertek-gyertek!
Gratulálok! Vigyázzatok egymásra, és akkor sok szép kilométert nyomtok majd le együtt.


sok ezer km-t együtt, egészségben!
Grat! Sok örömod legyen benne

FÉNYKÉPET!
Ma megvettem a motort, már a garázsban pihen! :)
A karbiszereléstől nem rettenek meg, én az ilyenekben örömöm lelem. Az aggodalmam a 20 kW-al inkább a 'hivatali' dolgokkal kapcsolatban volt, de már nem érdekel, örülök az olcsóbb biztosításnak! ("Én így vettem, fogalmam sincs arról, hogy ez a motor erősebb.") Pedig az, ebben nincs egy fia fojtás sem. :)
És mi? Valamelyik estefelé?
Pontos itiner nemvan, előtte telefonon sikítok!
Maci!
gyűjtöm a buszokat! meg a motorosokat

hát már Neked is csak kéne egy ideje errefelé tendálnod!

meg Dina is nagyon jól mutatna a képen!
Keresem a motorom a garázsban... hát nem ott van!

Baxus... lassan kelletik egy HKG-t csinálni oda az én buszommal is...
na, kik, és hol voltak már megint?

Negatív következménye nincs... csak hangolni kell. Karbiszinkron, benzin-levegő keverék, esetleg gyújtásállítás. Rutinmunka az értőknek... én magam nem vagyok az.
Hali!

Ha 2003 előtti a gép, akkor könnyen "ki lehet nyitni". Ergo nem kizárt, hogy 35 kW-os. Az ez utáni évjáratokban már felettébb bonyolult a fojtás kivétele. Ellenőrizni úgy tudod, ha megméritek padon... valakinek rá kell áldozni azt a 10-15 e Ft-ot. A tapasztalat az, hogy az első gazdás 2004-től forgalomba helyezett motorok annyit tudnak, amennyi a forgalmiban van. A korábbiaknál előfordulhat "nyitás"... pad nélkül szereléssel a gáztolattyún beragasztott furatok árulkodnak a teljesítmény-növelt paripáról. De ehhez meg szerelni kell... ugyan nem sokat, de kell.

Nem is ez az aggasztó jel... hanem az, hogy "gond van a karbival"... csomó apró xar van benne, amit nem a helyére téve "elromlik" az egész technika. Karburátort javítani, feljavítani olyan, mint ritkán fellépő elektromos hibát megtalálni. Szerencse és ideg kell hozzá...

Én lemondanék róla élből.
baszarás, ilyen hülye figyelmetlenséget
Csak azért néztem meg, mert anno autóval már 3x megfogtak autópályán és szeretem tudni mennyivel megyek.

Az biztos még 1x nem fognak meg, mert vigyázok, nem nagyon lépem túl a határokat. Motorral még jobban kell vigyázzak.