Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Naa, akkor nem csak engem fertőzött meg... Tudom, h nem a technika csúcsa, de a GS-t sem ezért szerettem. Formára meg e szép klasszikus forma mindig is bejött (lehet akár nagySimsonnak is hívni)
Nekem is ezt csinálta múlt héten, ellenőrizd az akku folyadékszintjét, töltsd föl ioncserélt vízzel maximumra, aztán mehet a töltőre. Az enyém megjavult. Igazából párhavonta rá kellene nézni, mert ez ugye nem karbantartásmentes akku (mármint, ha valaki nem vesz bele jobbfélét). Melegben még elmegy csökkent kapacitással is, most meg a "hideg" miatt nem bírja rendesen megforgatni a motort.

jééé ez ugyan annak a mocinak a videoszpotja, amit Teddy Maci linkelt be a 74973-as hsz.-ében.
Na mára elmúlt a "ciripelés", ugyanis a szép időben akartam egyet motorozni, de nem jött össze. Behalt az akksi. Most töltőn van, ha feltöltöttem, azért rámérek, de tavasszal valszeg csere (3,5 éves az akksi a motorral együtt).
Így jártam.
Viszont találtam egy szép vasat, amire tavasszal, ha megjelenik, lecserélném: Kawa W800.
Esetleg valakinek matrica? KB. 25X15-ös
Jóféle műanyag, nem kopik, nem ázik le.
2100/db küldöm postán.
volt is öröm nézni, ahogy esSO nyalta a vétagjainak osztódott részeit!


Hát még mi Neked és a csúcsszuper pizzának!

hát hogy én hogy -te Nektek!
ááááÁÁÁÁÁáááááá!
tudod!
Sajna lehet én írtam hasonló
problémáról ,de nálam csak alapjáraton
jelentkezett a zavaró hang. Mint kiderült
a generátor forgórészben tört el a mágnes ....?
Remélem nálad nem ez a baj forrása !
Állítólag ritka hiba , de nekem Q..va sokba , meg időbe
kerül./SUZUKI FULL GAS /
Magánvélemény: ha valami" zavaró" eltérő, a megszokott-tól
járj utána ! azenyimisGS500E 17-e km.-rel
hali nekem most jött elő egy ilyen hang, de már olaj cserére vár a gép, kiváncsi vagyok marad-e a hang a csere után
Biztos nincs annak baja.. eleve hangosan jár a blokk..mivel minden kis neszt felerősítenek a hűtőbordák.
Sziasztok! 2-3 oldallal ezelőtt írt valaki a motorból jövő kattogásról. Kattogást nem, de néha ciripelő hangot hallok a blokkból közepes fordulatszám-tartományban. Kb. olyan a hangja, mint amikor a kulcsok rezegnek a fémen (ezért reflexből ilyenkor igazgatom azokat a gyújtáskapcsoló környékén). Más tünet nincs.
GS500E-ről van szó, 16e km-rel, nagyon megkímélt állapotú.
Ne foglalkozzak vele, mert ez így természetes, vagy valami esetleg nem OK a blokkban?
Előre is köszi, és sorry, ha korábban már volt esetleg hasonló kérdés valakitől.
Akkor csak neked mutatta meg... PLÖM-PLÖM... :)
Én csak tömény-köményt láttam...
A láncvédőt ahhoz minek leszedni?

Ezek szerint nincs meg a gyári szerszámos készlet... ha jól tudom az AKMT honlapon van fent "leltár" hozzá. Azok a szerszámok és méretek elegendőek minden útmenti javításhoz.
Hello

Köszi az infót szerszám ügyben.
Azért fogalmazódott meg bennem ez a kérdés, mert beolajoztam a láncot és miközben vettem volna le a láncvédőt hamar rájöttem, hogy a fényes lemez amia bal lábtartónál van imbusz fejű csavarral van rögzítve, és ezen lemez mögött van az egyik csillagfejű csavar ami tartja a láncvédőt. No persze imbusz kulcsom nem volt, /a motorban/ autóban természetesen van.
Kissé elgondolkodtam, milyen meglepetés fog még érni és ezért tettem fel a kérdésem.

még 1x köszi.
Kurkuma van nála, én láttam!
Majorannát nem hord, ... az más feladata már...asszem.
Ha karban van tartva a motor, akkor a defektjavítón kívül nem sok mindenre van szükség. De az előbb leírtak kellhetnek... ha más nem valamelyik kollégának.
Úgy van... "műszaki cérna" mindig legyen! Én még tartalék gyertyát is szoktam becuccolni, és mindez mellé egy rongyot is... hogy legyen mibe törölközni.

Ennek a murinak Tibkin a nagymestere... a GS-be be tud pakolni egy egész márkaszervizt, és ha valamilyen fűszert kérsz tőle, még az is akad... talán kurkumát nem hord magával egyedül!

Csak olyan szerszámot célszerű vinni, amit használni is tudsz helyben. Megfelelő méretű viláskulcsok, imbuszkulcsok, svájci bicska, kombinált fogó. Powwertape és kábelkötegelő, valamint defektspray. Ha ezek megvannak és el is férnek, akkor csak nagyon nagy meglepetés érhet.. de azt meg úgyse tudnád helyben megcsinálni. A másik fontos tényző még a nyelvtudás és a jó megjelenés (mi így kaptunk ingyen defektszervizt görögországban..)

Nagy túra előtt sokan elfeledkeznek a fékbetétek állapotát ellenőrizni,pedig az FONTOS. Nem árt ha egy kuplung meg egy gázbowden is van cuccok között..sok helyet nem foglal.

Tavaly kb ennyit vittem a nagy túrára.. és ezek közül a nyelvtudást, a kombináltfogót és a powwertapet kellett csak használni.
Sziasztok,

Egy nagy túra alkalmával kb. milyen szerszámokra van szükség?
Egyáltalán van szükség?
Alap szerszámkészlet adott, nincs benne sokminden.
Köszönjük szépen a szíves vendéglátást, nagyon jól éreztük magunkat, és a kiszolgálás első osztályú volt:) Remélem, azért nem dolgozod Magad halálra, holnap is lesz nap, megvár a munka:)
Doooorcsi!

csak holnap lesz érkezésem eszközölni az eszközölendőket!
haderőnyi támadásnak lettem "áldozata" mostan.
Akit én ismerek az egy kifejezetten "robogó megszállott" srác. Szó szerint értsd. Ha valamit ő nem tud a robogón/pitbike-on megcsinálni, akkor azt senki.