Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van.
csak kihagyták F-et.


ha meg én hoznék létre típusazonos fórumot, erős gyanúm, hogy csak magammal társalognék.
atmenet hh nincs cbf 500 fórum?
Mi van, ha a magyar motorkereskedők egy része (motornepperek?) kifejezetten olcsó nyugati motorokat hoznak be, hogy nagynyomású mosós kezelés és alapos glancolás után eladhatóak legyenek az egyébként jóval többet futott, leharcolt gépek, amelyekre még1szer annyit kell költeni, hogy egyáltalán üzembiztosak legyenek?
Költői kérdés, bennem ez merült fel ismerve a mentalitást.
hát sztem a sok utána járás mire forgalomba kerül, pont megéri azt a pénzt hogy magyart vegyek, ha meg megbízol valami céget hogy intézze el megint ugyan ott vagy, jah meg nagyon sok buktatója ezeknek a külföldi papíros gépeknek, pl meg kell lennie a motor összes adásvételiének stb....
Miért?
Amit eddig számoltam, hogy átíráskor (esetemben forgalomba helyezéskor) pluszban kell hozzá, az csak a regadó és az új rendszám ára, a regadó 15 ezer körül lesz, a rendszám meg 5-10 között, pontosan nem emlékszem. A többi költség magyar papíros motoroknál is felmerül (eredetvizsga, illeték, új forgalmi és törzskönyv, biztosítás). Viszont az ára szerintem jobb, és több bizodalmam van egy Németországban tartott géphez, mint egy magyarhoz. Tudom, németeknél is vannak gányolt, meg magyaroknál is vannak rendben tartott motorok, de szerintem ezek a kivételek. :)
Tényleg érdekel, hogy te mivel fürödtél be, vagy mi a rossz tapasztalat.

Német gép vagy magyar gép, az mindegy, a 'mire figyeljek oda' egy GS500-nál független a rendszámtól. ;)

Köszi!
én óva intelek a külföldi papíros gépektől, én is azt vettem de nem érte meg....
Sziasztok!

A hétvégén valószínűleg megyek motort nézni, egy '91-es GS-t szeretnék megvenni. Mit érdemes megnézni, mire kell figyelni, mik az esetleges típushibák?
Ez amúgy egy német papíros gép, állítólag 31 ezer km-el (ha-ha, persze), gyári fényezéssel, jó általános állapotban 200 ezres irányáron. Aztán majd meglátjuk, ebből mi igaz. Már a képeken is látszik, hogy pl. az ülés fényesre kopott, ez mekkora futásteljesítménynél jellemző?

A válaszokat előre is köszönöm!
Mi a kispolskit raktuk fel a borozó pincéjének a tetejére a két lámpaoszlop közé!Sajnos a haver olyan "ESZE EREJE,MINT A MARHÁNAK" tipus és kirángatta pár perc alatt!De jót röhögtünk!
Nekem az abus winer chain van (cca 13ezer ft), eddig még nem akarták megpiszkálni.. bár gyanítom anélkül se vitte volna el senki a gépem. Főleg az idióta évfolyamtársaim miatt érzem fontosnak... egyszer eldugták a motorom az egyetemi parkolóban..
Valamint éjjel a dizsi előtt át lehet fűzni a zártbukón.. így nem kell majomkodni a ruhatárnál, hogy vigyázzatok a sisakra.. stb
Blue_devil, Tibkin,

Köszzi.
Egyenlőre van egy Abus tárcsazáram, meg egy vastag lánc ilyen:
Kinguard lánc
De valami jó kis lánc kellene, vagy még egy tércsafékzár:
Xena tárcsafékzár
Mit vettem?

Semmit:-)))
De nem is hagyom sehol magára a pacit sokáig, ha meg igen akkor ott minden beugrik

Van 2 tárcsazáram
egy RMC-s láncom.....amolyan robogólánc
Meg müxik a riasztó
Illetve olyan helyen állok le vele, ahol azért szem előtt van
És az 5.? Az IMA.......hogy mire kiérek addigra még megvan
jah.. és szépen karcolsz
taiwani gumi.. nekem a versenybiciklin van..maxxis detonator
hali, hátul Maxxis Promaxx street vagy mi, nem tudom milyen gumi de kegyetlen jó , elöl meg Dunlop Sportmax
Foregon!
Nagy kérdés.Milyen gumival karcolsz?
Ezt nem a gumitéma felhozatala miatt emlitem,csak kiváncsiság!Információ gyüjtés!
Ez volt a jó válasz
Minőség és mennyiség! Nekem minimum kettő különböző módszerrel van lezárva + riasztó. Sőt, amikor anno utcán parkolt, négy lakat volt rajta, abból kettő minőségi, erős fajta!
Fémsodronyt nem vennék, az a teszteken mindig másodpercek alatt elvérzik, a lánc mindig erősebb sokkal (persze jóféle, vastag, edzett, tényleg brutál lakattal!), de amúgy az U-lakat a nyerő. Mondjuk nehezebb vele valamihez rögzíteni a gépet, bár szerencsére a GS hátsó kereke vékony, éppen átcsusszan rajta. Meg még egy fontos dolog, hogy úgy kell kikötni a gépet, hogy a lánc ne lógjon hosszan vagyis minél kevesebb szakasza legyen szabadon, könnyen hozzáférhető, ne érjen le a földre, mert úgy könnyebb átvágni. A lakatból azért kell jóféle, mert az a csavarásnak sokkal jobban ellenáll. A lényeg, mindig többféle cucc legyen, mert ha valaki szemet vet rá, már úgyis csak idő kérdése, akkor pedig ez az idő legyen minél hosszabb, legyen sok macera már látszatra is! Ja, és a ponyva is hasznos, mivel nem látszik se a gép, se a védelem, mocorgatva meg kiabál a riasztó.
A kapacitása 11Ah, vagyis 11 amperórás.
A típusa YB10L-B2.
Hello

Értem, köszi.
És végül is mit vettél?

Az árak magasak, bár hazánkban talán itt a legolcsóbb:
http://www.szallerbeckmotor.hu...

L.
11amperes?
Ja ja....
Szóval amit nem 3000-ért kapsz a LIDL-be:-))
És ugye a lánchoz való LAKAT..... mert semmit nem érsz egy BIVALY láncal, ha egy "Elzet" lakat van rajta:-)
De sajna ezek a láncok már kemény összegek.....
Én amit anno kinéztem magamnak az cakk-pakk 35.000ft volt ÉS ez még nem a csúcs!

pl ez már az:-))))
http://www.louis.de/_4054e5599...

ABUS GRANIT:-)
230€ (vicces 67000ft:-)
Sziasztok gs 500-ba hány amperos aksit kell rakni:)?
hát a legtöbbet a kakucsi oktatás segített.... meg jah meló után, elött voltam párszor a parkolóba
Na ez szép volt foregon, megnéztem a videot, majd taníthatnál kicsit:). Minden nap gyakorolsz meló után, v az évek meg a rutin?:)