van bent valami, mert akkor kezdte el ezt az egészet amikor rosszab idő lett , pedig én arra számítottam hogy alacsonyabb lesz az alapjárat a hideg miatt...
Ezt csinálja a robogomis: magasabb lett az alapjárat.
Az én "eméletem" az hogy a hidegben a levegő dusabb több oxigént kap igy jobban ég Aztán lehet hogy nemis így van
a következőre kéne nekem valami elmélet, hozzá sem nyultam a mocihoz de egyszer csak az alapjáratom 1900 -as lett az 1400 ból..... és nem melegedés miatt ha kicsit melegebb lett meg már 2000 felett volt, most vissza állítottam 1300-1400-ra de mitől ment fel magától? remélem nem valami probléma előjele...
Szerintem nem azért , hogy ne menjenek vele , hanem mert a szivató miatt eleve sokat kap és akkor gázadással még megduplázod, persze hogy besokal. Az enyém is ilyen.Sivató behuz, amikor felpörög a motor (kezd bemelegedni) szivató vissza és utánna lehet gázt adni és menni.
Túl vagyok egyen-kettőn... saját motorral, esés nélkül, sokkal okosabban, mint korábban. Mindenkinek ajánlom, még a saját géppel is. Hiszen, ha fokozatosan tapasztalod meg a nap során (hagynak rá időt mindenhol...) a határokat, akkor nem dobod el. Csak hagyni kell magadnak időt, hogy meglegyen a határ.
A lényeg. Minden forgalmi szitura külön "program van"... amikről eddig cikkeztetek, az a városi vezetésnél hasznos. Országúti szitukra nem minden eleme jó... oda már inkább a "pályatréning" a befutó. A fékek használata szintén más "kint és bent"...
Nah, amit ki akartam hámozni: minden tanult dolgot a helyére kell tenni, és tudatosan alkalmazni... akkor ér csak valamit! És nem jó, ha összekeveredik a 60-70 alatti élet az e felettivel... nagy perec lehet belőle... annak ellenére, hogy "tanfolyamot végzett" a kolléga!
Biztosan az folyik? Ott vicces dolgokat tud művelni a sok feltapadt korábbi láncspray-maradék... pláne hőségben. Határozottan motorolajnak tűnik, ha nem veszed le a deklit...
Én magam még ott soha nem cseréltem szimmeringet. Azonban nem mindig jön össze elsőre egy "tömítéscsere'... ha jó a méret, akkor lehet, hogy "begyűrődött" valahol a lehúzókarima... Ez lehet oka a további szivárgásnak.
pl. adott hőmérséklet tartomány/levegő sűrűség mely oktánszámnál ad optimális fogyasztási/alapjárati adatokat?
vagy csak simán aludnom kéne már?