Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sosem voltam jó reálos, de nekem még itt egy hozzárendelt adatsor hiányzik.

pl. adott hőmérséklet tartomány/levegő sűrűség mely oktánszámnál ad optimális fogyasztási/alapjárati adatokat?

vagy csak simán aludnom kéne már?
levegő sűrűsége (ρ) bizonyos hőmérsékleteken (°C)
T (°C)______ρ (kg/m³)
– 10________1,341
– 5_________1,316
_0_________1,293
+ 5_________1,269
+ 10________1,247
+ 15________1,225
+ 20________1,204
+ 25________1,184
+ 30________1,164
van bent valami, mert akkor kezdte el ezt az egészet amikor rosszab idő lett , pedig én arra számítottam hogy alacsonyabb lesz az alapjárat a hideg miatt...
Esetleg a szívatóbowden szorul...
Ezt csinálja a robogomis: magasabb lett az alapjárat.
Az én "eméletem" az hogy a hidegben a levegő dusabb több oxigént kap igy jobban ég Aztán lehet hogy nemis így van


annak, meg hogy hasznosíthatóak, megmár éndenagyon!
RELAX!
Nyugi ! dűjjé hátra egy kicsit !
Szeretünk kicsi lány !
kösz a képeket , 1-2-t fel is használtam
csak neked http://youtu.be/xUAuKf7cofE
a következőre kéne nekem valami elmélet, hozzá sem nyultam a mocihoz de egyszer csak az alapjáratom 1900 -as lett az 1400 ból..... és nem melegedés miatt ha kicsit melegebb lett meg már 2000 felett volt, most vissza állítottam 1300-1400-ra de mitől ment fel magától? remélem nem valami probléma előjele...
Értem. Végül is logikusnak tűnik.
Köszi.
Szerintem nem azért , hogy ne menjenek vele , hanem mert a szivató miatt eleve sokat kap és akkor gázadással még megduplázod, persze hogy besokal. Az enyém is ilyen.Sivató behuz, amikor felpörög a motor (kezd bemelegedni) szivató vissza és utánna lehet gázt adni és menni.
Értem, köszi.

Véletlenül valakinek ez a könyv nincs meg elektronikus formában?
http://www.clymer.com/Book.asp...
Ha nagyon hideg, akkor mindegyik leáll, nem csak az USA-i!
Ami karbis az ilyen.
Sziasztok,

Hol lehetne azt megnézni hogy GS500E-t valaha is adtak-e ki 96 körül kékes lilás szinben USA-ban?

USA modelleknél, álítólag amig a szivató rajta van és valaki gázt húz leáll a motor, hogy hidegen ne menjenek vele.
Ez mennyire lehet valós?

köszi
muy bien
ajjaj!
hanyatlom!

csak nem puha párnák közé!


csupán agyam szókincstára korrodálódik.


ismételgetem itt magam, mint egy rossz politikus!
vicces.
épp ebben pillanatban akartam magam is zenével mérgezni a benzingőzös agyakat.
de nem ússzák meg így se!

http://youtu.be/CLx_bhSkfPI [/L]
http://www.youtube.com/watch?v...

okuljatok :9 80 -as évek :)

vicces lenne!
már inkább az unokákra gyúrok, de a besték csak nylonszülők!
Sztem igen, de azért próbálj alkudni!
Én meg azt hittem terhes vagy!
sziasztok!
szerintetek ez a gs jó áron van?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A képzésekről.

Túl vagyok egyen-kettőn... saját motorral, esés nélkül, sokkal okosabban, mint korábban. Mindenkinek ajánlom, még a saját géppel is. Hiszen, ha fokozatosan tapasztalod meg a nap során (hagynak rá időt mindenhol...) a határokat, akkor nem dobod el. Csak hagyni kell magadnak időt, hogy meglegyen a határ.

A lényeg. Minden forgalmi szitura külön "program van"... amikről eddig cikkeztetek, az a városi vezetésnél hasznos. Országúti szitukra nem minden eleme jó... oda már inkább a "pályatréning" a befutó. A fékek használata szintén más "kint és bent"...

Nah, amit ki akartam hámozni: minden tanult dolgot a helyére kell tenni, és tudatosan alkalmazni... akkor ér csak valamit! És nem jó, ha összekeveredik a 60-70 alatti élet az e felettivel... nagy perec lehet belőle... annak ellenére, hogy "tanfolyamot végzett" a kolléga!

Okosan, oszt jólesz!

hát arra momentán nem jutott energy.

akinek még időben: F11-el pillázzon oda.


no, megyek, pakolom a kórházi cuccaimat, most már tuti műtik a májam!
Áááááááá, szuppppppeeeerrrrrrr!

Hol a többi 11ezer 950?
Biztosan az folyik? Ott vicces dolgokat tud művelni a sok feltapadt korábbi láncspray-maradék... pláne hőségben. Határozottan motorolajnak tűnik, ha nem veszed le a deklit...

Én magam még ott soha nem cseréltem szimmeringet. Azonban nem mindig jön össze elsőre egy "tömítéscsere'... ha jó a méret, akkor lehet, hogy "begyűrődött" valahol a lehúzókarima... Ez lehet oka a további szivárgásnak.