Először, ahogy elkerült Bluetól.. duplakipufogó, fazer jellegű fejidom, hasidom, meg talán doboz is volt hozzá.. aztán ezek szépen lassan "lekoptak" róla, és a kezdeti 550ezres ára is így olvadt le, erre a mostani 360as szintre
Szerintem keresd meg Bluet... hátha van dolga budapesten mostanában, lehet hogy megnézné veled, akár csak nosztalgia jelleggel is; ugyanis ő volt az első gazdája. (am én a csonticartól levegőt se vennék, nem jó a hírük)
Am mennyit szánsz a motorra? Ha mindenáron GS 500at akarsz, nézd meg Robee motorját is. Az ugyan '91es, de szép és jó állapotú!
Sziasztok! Szeretnék venni egy gs500ast.
Ő lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_u_rat_bike-410946
1
beszéltem egy régi tulajjal, elég sokat futott viszont amikor ő eladta tökéletes állapotban volt.
Sajnos én nem értek a motorokhoz, viszont aki ért/szerelő és eljönne velem megnézni/elvihetem hozzá az írjon légyszives.
Egyszóval segítséget kérem a vételben :)
Írjatok emailt/msn-en: sddhkl@hotmail.com illetve skype: sddhkl
Tényleg csak hozzá értő embereket keresek, mert ha szar a motor, és csomót kell rá költenem ... :s végem ...
Előre is köszönöm mindenkinek és remélem nemsokára én is csatlakozok a Gs500as klubbhoz :)
Egy hengerrel katasztrófa, 3-4000-nél tudsz elindulni vele, annyira gyenge! Mivel neked csak alapjárat, akkor szerintem nincs gond, kocogtatni sem kell.
Még egy tippem van: lehet, hogy a mostani "hideg" miatt lassabban melegszik a gép, így sokáig alacsony az alapjárat. Tudom, a múltkor volt róla szó, hogy a hideg levegő emeli... de amíg nem meleg, addig ugye ez nem igaz.
Csak alapjáraton van a jelenség.
Már minimális gázadásnál nem hallok
semmi zavarót.
Kb 40 km-t voltam kénytelen így menni vele.
Nem érzek gyengeséget. Gondolom 1 hengernél
érezni lehetne ?
Szagolj bele a tankba!Ha szesz szaga van,akkor megvan a bünös,meg ha gázolaj szaga is!Na meg az egyik henger nem megy ez meg pláne!A jawa tulajok ezt sokat hallhatják!Föleg én ismertem ezt meg gyakran!
Nagyon dízelhangja akkor szokik lenni, ha nem megy az egyik henger, lehet, hogy amikor kifogyott a nafta, az egyik karbiban megakadt az úszó, ezt óvatos, de határozott kocogtatással meg lehet "javítani". Apropó... fordulaton jó, csak alapjáraton nem? Mert ez fontos infó lenne!
E85-öt meg elvileg a Shell nem árul (legalábbis amiket ismerek), szóval az nem valószínű, dízellel nem tudom mennyire (és meddig) ketyegne szépen...
Am mennyit szánsz a motorra? Ha mindenáron GS 500at akarsz, nézd meg Robee motorját is. Az ugyan '91es, de szép és jó állapotú!
1
Ő lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_u_rat_bike-410946
1
beszéltem egy régi tulajjal, elég sokat futott viszont amikor ő eladta tökéletes állapotban volt.
Sajnos én nem értek a motorokhoz, viszont aki ért/szerelő és eljönne velem megnézni/elvihetem hozzá az írjon légyszives.
Egyszóval segítséget kérem a vételben :)
Írjatok emailt/msn-en: sddhkl@hotmail.com illetve skype: sddhkl
Tényleg csak hozzá értő embereket keresek, mert ha szar a motor, és csomót kell rá költenem ... :s végem ...
Előre is köszönöm mindenkinek és remélem nemsokára én is csatlakozok a Gs500as klubbhoz :)
Benzicsapon!Leesik!
mondjuk pirosnál ua. Még azért játszom
az "alapjárati" beállítással is .
Még egy tippem van: lehet, hogy a mostani "hideg" miatt lassabban melegszik a gép, így sokáig alacsony az alapjárat. Tudom, a múltkor volt róla szó, hogy a hideg levegő emeli... de amíg nem meleg, addig ugye ez nem igaz.
és megpróbálom a "kocogtatós" javítást .
Kösz a segítséget.
Már minimális gázadásnál nem hallok
semmi zavarót.
Kb 40 km-t voltam kénytelen így menni vele.
Nem érzek gyengeséget. Gondolom 1 hengernél
érezni lehetne ?
E85-öt meg elvileg a Shell nem árul (legalábbis amiket ismerek), szóval az nem valószínű, dízellel nem tudom mennyire (és meddig) ketyegne szépen...
Ha jól látom, a feltöltött képeden a háttérben a nagynénjém Kati, és párja Karesz látható. Ismered őket? Hol készült a kép?
képzelni magamról !
Van itthon tarcsi 95-ös.
Rátölthetem , vagy engedjem le a tankot?
Ha igen hol és hogyan ?
"kalapál?"" kelepel?"