őőő...ebben van valami, az a sakktábla mintázat elég outwar, de ha az árát nézem ennyi vállalható, elvégre menet közben nem azt nézed, ha meg igen ,akkor ott már nagy a baj http://www.metzeler.hu/?page=w...
Eddig 3 gumit próbáltam ki: Metzeler Lasertec, Pirelli SportDemon és a gyári BT45. A Lasertec és a SportDemon nagyjából ugyanazt tudja, jól tapadnak, hamar felmelegszenek. A Lasertec-kel csak annyi a "baj", hogy hülyén néz ki azzal a retro mintával, viszont olcsóbb is. A BT45 baromi lassan melegszik fel, nem is tapad túl jól, viszont valamivel tovább bírja, mint a másik 2. A döntés a tiéd, én az első kettőre szavaznék.
Ahhh! Akkor a tiéd volt az a "nemfikáznimertlila" Nekem az is bejött, volt egyfajta retrós diszkópatkányok feelingje, jóértelemben persze. a SLINGSHOT feliratról meg ez jutott eszembe: http://www.funvid.eu/index.php...
Hát ha tényleg RÉGI GS-t akarsz látni, nézz be a fotogalériáim közé. Az enyém 91-es, szögletes tankos, szögletes hátsó lámpás, fekete blokkos. De amúgy műszakilag nem nagyon van különbség a régi és az újabb között (amennyire tudom).
Ú basszus, ez komolyan hangzik. Sajnálom a dolgot, azért remélem össze tudunk majd hozni valamit, bár tudom ,eddig mindig én mondtam a nemet. Amúgy, ha picit szabad kíváncsiskodni, mit sikerült csinálni, h megharagudtak Rád a jardok? Ha nem akarod nem kell válaszolni, csak gondoltam megkérdem:).
Hi! Volt olyan érzésem a nyár folyamán, hogy hülyeség volt ilyen gyengét venni , gyűjtöttem volna egyből nagyobb vasra... Csak aztán itten a faluban nagyjából egyszerre 2 haverommal egyetemben vettem motort, az egyik egy 600-as cibrit (na jó, ő már haza jött Írországból egy xj 600on télen meg különben is egy állat , a másik tavaly óta 600-as fézerezik (de ő meg 12 éves kora óta két keréken megy vacsorázni is ) meg ott vagyok én, akinek maradtak a jogsi megszerzése óta a netes nyálcsorgatások . Na hát csak meggyőztek, hogy ha nem is riga meg s51, mert azért csak robogóztam már párezret, akkor legyen a tanulós cb500-gs500-er5 szentháromságból valamelyik. Haver haverja árulta, megnéztem, beszélgettünk, szép volt tetszett, de nem volt annyim, pedig olcsóbban adta, mint most Te (lehet a 39k km miatt, lehet mert kicsit köhögött). Egy hónap múlva összejött a lé, lecsaptam, azóta nagyon megszerettem, csak ne halna be 120 környékén, de majd tavasszal meg lesz gyógyítva.
A hosszú prolog után a lényeg, hogy néha keveslem, de nem hiszem, hogy 1-2-3 év után lecserélem (vásságvan, stb...), bár "gondolkodom" rajta mindig, mikor valami széphangú elhalad mellettem. Én ennek a hülye teljesítmény/kategória-lépcsőzésnek vagyok a híve .
Majd ha több bogár lesz a tank két oldalán, mint a lámpámon elöl, akkor érdemes lesz váltanom. Szerintem Te is tudod feszegetni ezzel a motorral a határaidat, de nem akarlak lebeszélni semmiről.
Az előző gazdája 39k után érezte kicsinek, remélem ezt majd én is elmondhatom 60.000 km környékén.
Már nézelődtem, majd csak találok valamit
A vaterán néztem konzolt 15-ért, végülis féláron mint az imetnél, mert ott 28 körül van...majd csak találok valamit...
Jelenleg 600 pénzért árulom, árultam... és "szerintem" a piacon szétnézve, és az állapotát tekintve reális árat kértem érte. Olcsóbbé meg nem adom, inkább akkor megelégszek a 47 lóvacskával, és még nem váltok nagyobbra...
És tényleg volt ilyen fekete blokk, nem hiszem el! ! Pedig éppen mostanában pattant el egy olyan betegség a fejemben, hogy megszabadítom minden nagyobb elemét fekete színétől (kipuff, felnik, első fékfolyadék tartály+csövek, deklicímke, első lámpa búra és persze az ülés... Mivel nekem a váz még szürke, ezért polírozásra gondoltam a fém részeknél, már ha lehet. Most szép összhangban van a motor így ahogy van, ahogy megtetszett. Véleményeket, ötleteket várok, hogy szerintetek van-e "értelme" ilyen optikai tuningolásba kezdeni, vagy inkább vegyek egy top caset és húzzak a Dolomitokba :P Csak szubjektíven
Szerintem a legpuhább, legsportossabb gumi a legjobb, nem azért mert olyan sportossan vezetek, hanem éppen azért mert veszélyes helyzetben nagyobb biztonságot nyujt: nehezebben csuszik meg, jobb a tapadása.
A gumi téma meg a felhasználás milyenségétöl nagyban függ,de erröl kissebb viták szoktak kerekedni!Ez olyan téma, mint a zene vagy a Nők.Ki milyet szeret!Sokak akik túrázósabb figurát kedvelik,nekik jó választás a Metzeler vagy a Michelin!A sportosabbak a Dunlopra esküdnek!(Bár erről az ER5 forumosok nagyon másként vélekednek!Nekik gyárilag ezzel szerelték a gépet és a vásárlás után sokan cseréltették ki ezt felár ellenében nyomban! )A kispénzüek meg a Heidenaura esküdnek!(Nekem ez nem volt nyerö és pár ezer után eladtam!)
Van még a Pirelli meg a Bridgestone!
Lehet mazsizni!Bár szerintem csak meg fogunk ezzel keverni mindenkit!
Minden guminak van jó és szar tulajdonsága!Én hallgattam a gumisra,mikor megkérdezte milyen a vezetési stilusom.Nyomban leszükitette a kört 2db-ra!Ebböl meg azért könnyebb a válsztás!Szerintem aki gumit akar venni,menjen el egy motorgumishoz és kérdezzen!Ez még inyen van!
akmt.hu-n van fenn asszem ilyen jellegü cucc.
Sokat változott akkoriban!Föleg a spanyol gyártásra szoktak kitérni!Ez a fajta olyan mint a tied,a kerekebb tankos,túrásabb kormánnyal.Elötte csutka kormány és laposabb tank volt!17 literes,de nekem 10 liternél már jön a tartalék szint!
Ezt hogy érted, hogy szögletes meg kerek? A tank formája változott?
Esetleg valaki tudja még, hogy mit változtattak 2003/2004 környékén? Erről magyar oldalt nem nagyon találtam.
Én lerimánkodtam egy kereskedésben álló motorról a dobozaimat..mondjuk én a korhűségre mentem, nem csak az olcsóságra.. ami így nem is lett annyira olcsó
Am meg itt szoktak jó ajánlatok felbukkanni.. ha meg nem jó a konzol, az ne szegje kedved, általában át lehet alakítani ezeket úgy hogy szinte bármire felrakhatóak legyenek
Csendben megjegyzem,hogy a többiek meg ne lássák!
Szerintem olyant amilyen elöl van!Viszont én a Michelin Pilot aktivot használom!Ha keresel gumit,az adatlapomon találsz egy gumis ember telefonszámát!Kérdezd meg öt,mit ajánl!Hozzáteszem olcsón!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. El szerettem volna adni a gs-emet, de mivel a piacon eléggé pangás van, áron alul meg nem válok meg tőle, arra gondoltam, hogy akkor még jobban túrásra veszem a figurát, és veszek rá csomagtartó konzolokat meg dobozokat. Na itt van a bökkenő, mert elég drágáé osztják az ilyet. Valaki nem tud okosba valahol valamit? Válaszotokat előre is köszönöm.
http://www.metzeler.hu/?page=w...
Eddig 3 gumit próbáltam ki: Metzeler Lasertec, Pirelli SportDemon és a gyári BT45. A Lasertec és a SportDemon nagyjából ugyanazt tudja, jól tapadnak, hamar felmelegszenek. A Lasertec-kel csak annyi a "baj", hogy hülyén néz ki azzal a retro mintával, viszont olcsóbb is. A BT45 baromi lassan melegszik fel, nem is tapad túl jól, viszont valamivel tovább bírja, mint a másik 2. A döntés a tiéd, én az első kettőre szavaznék.
http://www.funvid.eu/index.php...
A hosszú prolog után a lényeg, hogy néha keveslem, de nem hiszem, hogy 1-2-3 év után lecserélem (vásságvan, stb...), bár "gondolkodom" rajta mindig, mikor valami széphangú elhalad mellettem. Én ennek a hülye teljesítmény/kategória-lépcsőzésnek vagyok a híve .
Majd ha több bogár lesz a tank két oldalán, mint a lámpámon elöl, akkor érdemes lesz váltanom. Szerintem Te is tudod feszegetni ezzel a motorral a határaidat, de nem akarlak lebeszélni semmiről.
Az előző gazdája 39k után érezte kicsinek, remélem ezt majd én is elmondhatom 60.000 km környékén.
Speedloader out.
Köszi az infót, holnap első dolgom h szétnézzek ott is...
Már nézelődtem, majd csak találok valamit
A vaterán néztem konzolt 15-ért, végülis féláron mint az imetnél, mert ott 28 körül van...majd csak találok valamit...
Van még a Pirelli meg a Bridgestone!
Lehet mazsizni!Bár szerintem csak meg fogunk ezzel keverni mindenkit!
Minden guminak van jó és szar tulajdonsága!Én hallgattam a gumisra,mikor megkérdezte milyen a vezetési stilusom.Nyomban leszükitette a kört 2db-ra!Ebböl meg azért könnyebb a válsztás!Szerintem aki gumit akar venni,menjen el egy motorgumishoz és kérdezzen!Ez még inyen van!
Sokat változott akkoriban!Föleg a spanyol gyártásra szoktak kitérni!Ez a fajta olyan mint a tied,a kerekebb tankos,túrásabb kormánnyal.Elötte csutka kormány és laposabb tank volt!17 literes,de nekem 10 liternél már jön a tartalék szint!
Esetleg valaki tudja még, hogy mit változtattak 2003/2004 környékén? Erről magyar oldalt nem nagyon találtam.
Am meg itt szoktak jó ajánlatok felbukkanni.. ha meg nem jó a konzol, az ne szegje kedved, általában át lehet alakítani ezeket úgy hogy szinte bármire felrakhatóak legyenek
öröm az új tag a fórumon!
ha lesz időd, kérlek töltsd ki az adatlapodat!
Szerintem olyant amilyen elöl van!Viszont én a Michelin Pilot aktivot használom!Ha keresel gumit,az adatlapomon találsz egy gumis ember telefonszámát!Kérdezd meg öt,mit ajánl!Hozzáteszem olcsón!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. El szerettem volna adni a gs-emet, de mivel a piacon eléggé pangás van, áron alul meg nem válok meg tőle, arra gondoltam, hogy akkor még jobban túrásra veszem a figurát, és veszek rá csomagtartó konzolokat meg dobozokat. Na itt van a bökkenő, mert elég drágáé osztják az ilyet. Valaki nem tud okosba valahol valamit? Válaszotokat előre is köszönöm.