Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyen gumim van " maxxis promax street" és kenterbe veri az összes ittteni gumit elötte sportdemonom volt szal tudom miről beszélek
őőő...ebben van valami, az a sakktábla mintázat elég outwar, de ha az árát nézem ennyi vállalható, elvégre menet közben nem azt nézed, ha meg igen ,akkor ott már nagy a baj
http://www.metzeler.hu/?page=w...
Szia!

Eddig 3 gumit próbáltam ki: Metzeler Lasertec, Pirelli SportDemon és a gyári BT45. A Lasertec és a SportDemon nagyjából ugyanazt tudja, jól tapadnak, hamar felmelegszenek. A Lasertec-kel csak annyi a "baj", hogy hülyén néz ki azzal a retro mintával, viszont olcsóbb is. A BT45 baromi lassan melegszik fel, nem is tapad túl jól, viszont valamivel tovább bírja, mint a másik 2. A döntés a tiéd, én az első kettőre szavaznék.
Ahhh! Akkor a tiéd volt az a "nemfikáznimertlila" Nekem az is bejött, volt egyfajta retrós diszkópatkányok feelingje, jóértelemben persze. a SLINGSHOT feliratról meg ez jutott eszembe:
http://www.funvid.eu/index.php...
Hát ha tényleg RÉGI GS-t akarsz látni, nézz be a fotogalériáim közé. Az enyém 91-es, szögletes tankos, szögletes hátsó lámpás, fekete blokkos. De amúgy műszakilag nem nagyon van különbség a régi és az újabb között (amennyire tudom).
Ú basszus, ez komolyan hangzik. Sajnálom a dolgot, azért remélem össze tudunk majd hozni valamit, bár tudom ,eddig mindig én mondtam a nemet. Amúgy, ha picit szabad kíváncsiskodni, mit sikerült csinálni, h megharagudtak Rád a jardok? Ha nem akarod nem kell válaszolni, csak gondoltam megkérdem:).
Hi! Volt olyan érzésem a nyár folyamán, hogy hülyeség volt ilyen gyengét venni , gyűjtöttem volna egyből nagyobb vasra... Csak aztán itten a faluban nagyjából egyszerre 2 haverommal egyetemben vettem motort, az egyik egy 600-as cibrit (na jó, ő már haza jött Írországból egy xj 600on télen meg különben is egy állat , a másik tavaly óta 600-as fézerezik (de ő meg 12 éves kora óta két keréken megy vacsorázni is ) meg ott vagyok én, akinek maradtak a jogsi megszerzése óta a netes nyálcsorgatások . Na hát csak meggyőztek, hogy ha nem is riga meg s51, mert azért csak robogóztam már párezret, akkor legyen a tanulós cb500-gs500-er5 szentháromságból valamelyik. Haver haverja árulta, megnéztem, beszélgettünk, szép volt tetszett, de nem volt annyim, pedig olcsóbban adta, mint most Te (lehet a 39k km miatt, lehet mert kicsit köhögött). Egy hónap múlva összejött a lé, lecsaptam, azóta nagyon megszerettem, csak ne halna be 120 környékén, de majd tavasszal meg lesz gyógyítva.

A hosszú prolog után a lényeg, hogy néha keveslem, de nem hiszem, hogy 1-2-3 év után lecserélem (vásságvan, stb...), bár "gondolkodom" rajta mindig, mikor valami széphangú elhalad mellettem. Én ennek a hülye teljesítmény/kategória-lépcsőzésnek vagyok a híve .
Majd ha több bogár lesz a tank két oldalán, mint a lámpámon elöl, akkor érdemes lesz váltanom. Szerintem Te is tudod feszegetni ezzel a motorral a határaidat, de nem akarlak lebeszélni semmiről.
Az előző gazdája 39k után érezte kicsinek, remélem ezt majd én is elmondhatom 60.000 km környékén.

Speedloader out.
Rendben!
Köszi az infót, holnap első dolgom h szétnézzek ott is...
Köszi!

Már nézelődtem, majd csak találok valamit
A vaterán néztem konzolt 15-ért, végülis féláron mint az imetnél, mert ott 28 körül van...majd csak találok valamit...
Jelenleg 600 pénzért árulom, árultam... és "szerintem" a piacon szétnézve, és az állapotát tekintve reális árat kértem érte. Olcsóbbé meg nem adom, inkább akkor megelégszek a 47 lóvacskával, és még nem váltok nagyobbra...
És tényleg volt ilyen fekete blokk, nem hiszem el! ! Pedig éppen mostanában pattant el egy olyan betegség a fejemben, hogy megszabadítom minden nagyobb elemét fekete színétől (kipuff, felnik, első fékfolyadék tartály+csövek, deklicímke, első lámpa búra és persze az ülés... Mivel nekem a váz még szürke, ezért polírozásra gondoltam a fém részeknél, már ha lehet. Most szép összhangban van a motor így ahogy van, ahogy megtetszett. Véleményeket, ötleteket várok, hogy szerintetek van-e "értelme" ilyen optikai tuningolásba kezdeni, vagy inkább vegyek egy top caset és húzzak a Dolomitokba :P Csak szubjektíven
Ja meg azt hiszem a blokk szine fektéröl szürkére változott!Elfogyott a fekete festékük!
Osztom a teóriát!A tapadás a legfontosabb!
Nagyon jó kis leírás, köszi a tippet!
Szerintem a legpuhább, legsportossabb gumi a legjobb, nem azért mert olyan sportossan vezetek, hanem éppen azért mert veszélyes helyzetben nagyobb biztonságot nyujt: nehezebben csuszik meg, jobb a tapadása.
A gumi téma meg a felhasználás milyenségétöl nagyban függ,de erröl kissebb viták szoktak kerekedni!Ez olyan téma, mint a zene vagy a Nők.Ki milyet szeret!Sokak akik túrázósabb figurát kedvelik,nekik jó választás a Metzeler vagy a Michelin!A sportosabbak a Dunlopra esküdnek!(Bár erről az ER5 forumosok nagyon másként vélekednek!Nekik gyárilag ezzel szerelték a gépet és a vásárlás után sokan cseréltették ki ezt felár ellenében nyomban! )A kispénzüek meg a Heidenaura esküdnek!(Nekem ez nem volt nyerö és pár ezer után eladtam!)
Van még a Pirelli meg a Bridgestone!
Lehet mazsizni!Bár szerintem csak meg fogunk ezzel keverni mindenkit!
Minden guminak van jó és szar tulajdonsága!Én hallgattam a gumisra,mikor megkérdezte milyen a vezetési stilusom.Nyomban leszükitette a kört 2db-ra!Ebböl meg azért könnyebb a válsztás!Szerintem aki gumit akar venni,menjen el egy motorgumishoz és kérdezzen!Ez még inyen van!
ha jót akarsz olcson akkor itt vannakj gs szakértők www.akmt.hu (ez úgy hangzik mint valami reklám de nem az )
akmt.hu-n van fenn asszem ilyen jellegü cucc.
Sokat változott akkoriban!Föleg a spanyol gyártásra szoktak kitérni!Ez a fajta olyan mint a tied,a kerekebb tankos,túrásabb kormánnyal.Elötte csutka kormány és laposabb tank volt!17 literes,de nekem 10 liternél már jön a tartalék szint!
Ezt hogy érted, hogy szögletes meg kerek? A tank formája változott?
Esetleg valaki tudja még, hogy mit változtattak 2003/2004 környékén? Erről magyar oldalt nem nagyon találtam.
Nekem Metzeler van és meg vagyok elégedve az ár/érték aránnyal. Az első gumi majrécsíkon volt, mikor vettem a lovat, de még 2k km belefért
Én lerimánkodtam egy kereskedésben álló motorról a dobozaimat..mondjuk én a korhűségre mentem, nem csak az olcsóságra.. ami így nem is lett annyira olcsó

Am meg itt szoktak jó ajánlatok felbukkanni.. ha meg nem jó a konzol, az ne szegje kedved, általában át lehet alakítani ezeket úgy hogy szinte bármire felrakhatóak legyenek
szia Kryszta22!

öröm az új tag a fórumon!


ha lesz időd, kérlek töltsd ki az adatlapodat!
Mi az áron alul?
Csendben megjegyzem,hogy a többiek meg ne lássák!
Szerintem olyant amilyen elöl van!Viszont én a Michelin Pilot aktivot használom!Ha keresel gumit,az adatlapomon találsz egy gumis ember telefonszámát!Kérdezd meg öt,mit ajánl!Hozzáteszem olcsón!
Üdv Mindenkinek!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. El szerettem volna adni a gs-emet, de mivel a piacon eléggé pangás van, áron alul meg nem válok meg tőle, arra gondoltam, hogy akkor még jobban túrásra veszem a figurát, és veszek rá csomagtartó konzolokat meg dobozokat. Na itt van a bökkenő, mert elég drágáé osztják az ilyet. Valaki nem tud okosba valahol valamit? Válaszotokat előre is köszönöm.