Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv !
Tök üres tankkal toltam a gépet a "kagylós"
kúthoz. Azóta az a nafta van benne .
Most agyalok ! Tudtam én ott idegességemben
rossz csőrhöz nyúlni ?!
hogy érted ezt a hangot? tankoltál bele azóta?
Lefelé néz a csap-normál
Balra néz a csap-tartalék
Felfelé néz a csak-átfolyós
Jó szélesre kell rakni a dobozokat,aztán ugy fog kinézni mint az X-wing!
Help!
Minden előzmény nélkül "szokatlan" hangja lett
GS-emnek !
Alapjáraton ,vagy közeli értéken kb olyan a hangot ad
mint egy 20 éves lestrapált diesel.
ill.. előzmény : benéztem a benzint és sikerült
sivataggá tennem a b.tartályt oszt pánikomba
össze-vissza tekergettem a benzincsapot.
Szivesen vennék minde n tippet , tanácsot !
Ha jól van megcsinálva a konzol, akkor sem a felülést, sem az utazás kényelmét nem zavarja.

Érdemes, "sajátgyártmány" esetén ülés, és felülés próbát csinálni.
Lényeg hogy a lábtartó mögött legyen, és ne cuppanjon rá kétoldalról a motorra, hanem legyen egy kis rés....( ülés, idom RÉS doboz ) és akkor utassal is használható lesz
- Kényelemre "más", szerintem nem rosszabb, csak itt más testrészed fáj egy idő után.
- Fogyasztása ugyanannyi.
- Kanyarodási tulajdonságai 1000x jobbak. Menetdinamikája durvább, de "kezelhető", megszokható. A kerék emelgetésre meg a kanyarból kigyorsításra kell figyelni.
- Sokkal több a nyomatéka, ami király, mert én a GS-ben nem szerettem, hogy mindig váltogatni kell.
- Szélvédelme (a nakedhez képest) ég és föld.
- Féke szerintem elég vacak. Mármint én azt vártam, hogy sokkal jobb lesz a 2 tárcsa miatt, de inkáb ugyanolyan. Persze lehet, hogy versenypályán jobb, de oda úgysem járok.
- Súlya nem több, mint a GS-é, ami jó, főleg, ha kicsi vagy, mint én .
- Forulókör nagy, ami elég béna ha forgolódni kell.

Azt hiszem a lényeget leírtam. De kérdezz...
Szerintem a sisaktartó is kényelmetlen tud lenni a felszállásnál,de kinek a pap.........!Szokás kérdése!
ÁÁÁ! én sem arra gondoltam, hogy egyből szaladok és gyárit veszek, csak a felső konzol az imetnél 26 pénz...és még hol vannak az oldalsó elemek, meg a dobozok. Ha már itt járunk, hogy oldalsó dobozok, tudom, h hülye kérdés, de a hátsó utas kényelmesen tud ülni az oldalsó dobozoktól? Gondolom jóval hátrébb vannak a dobozok, és végülis pont a combhajlító alá esnek... Találtam egy srácot, aki ugyan nem olcsón, de féláron legyártja a konzolokat...már csak a dobozon kel gondolkodnom

ja és köszönöm a választ!
Hogy vagy vele megelégedve?
Van a lófaszt!
Ismerek pár igazi ökröt!
Nem közelitek,mert hátha olvasnak!
"Azé ilyet kő venni me 3 literre emegy"
No ezt most nem értem.
TE motorod?Vélemény!
hát igen sok ilyen van aki gs-t vesz annak már van gondolkodása....
Tegnap "kíváncsiságból" végignéztem az eladó SV-k között. A fent lévő gépeknek szerintem legalább a harmada már tavasszal, sőt télen is fent volt, így nem mondhatnám, hogy pörög a piac...
Na itt a pont!
Ezt látná már be valaki!
Söt akkor a kategóriákkal feljebb lévöket ne is emlitsük már!Munkatársam: "R6R,mert az jól néz ki" volt,igaz egyenesben megy de a kanyarban a papás tempómmal is lehagyom!
Akkor a 1000-es gazdikról meg már szólni sem merek!
MA nem fogják kifizetni az árát!Mindenki szarban van!Amig 1000-es vasakat dobálnak fillérekért,akkor ott tényleg gebasz van!SV1000 800.000.-ért nem kell senkinek!Szerintem ne add el!Veszel egy nagyobbat helyette?És?
http://akmt.hu/sufnituning/dob...
Ez itt a doboztartó csinálás módja,amit nagyszerü elmék kitaláltak és lejegyeztek!Mi meg jól ellopjuk az ötletüket!Szerintem pár ezer pénzböl csinálhatsz is rá,vagy csináltatsz!Ha nem vagy eleresztve anyagilag,szerintem ne a motorcikk forgalmazókat gazdagitsd!
Üdv!
Tudom van hirdetésre szánt rész, de hátha itt a leendő tulaj.
Eladnám fiatal, megkímélt GS 500 motorkerékpáromat:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Azért valljuk be őszintén, a GS500 egy normál utcai motorozáshoz teljesen tökéletes, közúton még ezt se motorozza ki a tulajok 99%-a. A 140-es utazótempót kényelmesen tudja, ha véletlenül pályára kell menni vele. Mit akarunk még?
Hali!
Igen valahol igazad van, ezzel a géppel is lehet menni ha odahúzod, egyszer próbáltam ki autópályán, hogy mit tud a kicsike, és csak ment felfele a mutató, 130 után már majdnem sportmotornak képzeltem és már a tankot csokolgattam, mert a menetszél eléggé tépászott egyenes háttal. Aztán még mindig volt mit húzni rajta, tehát még jobban a tankra hasaltam és 160 körül gondoltam azt, h azért ez sem semmi, és nem húzom tovább( teszem hozzá, h ez csak egyszer fordult elő, mert nem szeretek gyorsan menni, és az autópályát sem, inkább a jó kis kanyargós utakat...amilyen van nállunk székelyföldön...). A lényeg h nem keveslem, meg nem 1000-s gépre akarom lecserélni, csak nagyon megtetszettek a sport-tura gépek, a suzukitól pl a gsx-650f. Úgy gondolom, hogy nem olyan nagy váltás... De ha nem kel senkinek a kis gs-em, akkor valóban tekerek bele még pár km-t. Ja és a km-ről annyit, hogy egyszerűen nem tudom elhinni, h 2003-as gépek, meg 2004 esetleg 10 ezer km-rel rendelkeznek... úgy vennék olyan motrot, hogy ismerném a gazdiját, és valóban tudnám, h csak annyi van benne.
Nekem szerencsém volt ezzel a paripával, és 23 ezerrel vettem és két gondos gazdija volt elöttem. A mai fejjel nem merném még1x ezt megtenni, hogy műszakilag analfabéta vagyok a motorokhoz, jó azóta már tudok pár okosságot, de akkor csak odamentem, már annyira be voltam súzva, hogy ha azt mondták volna nekem , h ez a motor nem kék, hanem piros, akkor azt is elhittem volna csak már ráüljek és menjek vele. Lefoglalóztam, és még azon a héten el is hozta a srác, és utánna vittem szerelőhőz egyből, hogy nézze át. Az olajcserén kivül akkor semmilyen kopó alkatrészt nem kelett cserélni. És azóta is mindig rendbe van tartva, de meg is hálája...
üdv.
Az komoly:D!
Na ez most már engem is érdekelne. Még jól is néz ki...
szerintem 2x azaz promaxx de mindegy.
a legjobb gumi,jól beszél bár nem tudom hol lehet beszerezni
Engem se különösebben izgat a kinézete, elhiheted:)
Mondjuk ezek az árak elég magasak, amiket belinkeltél, 16500-ért vettem pár hete első gumit.