Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánc: gyári D.I.D. 520-as 16-39 lánckerék
JTF 516-16 elsö
JTR 823-39 hátsó
Gumi:
110/70-17
130/70-17
hogy milyen tuti gépem van, az már nem is látszik.

amúgy más téren sem voltunk ötletek hiányában.
és mire nagyon büszke vagyok: van ár saját jogállású AKMT-s pólóm!

még az evés is feladta a leckét rendesen!

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne higy mekora a gyári gumi méret a gs-re?előre hátra( 1996-os ) Meg a fogaskerékkel ugyan ez
Én meg pont ezért nem tudom eladni a sajátom.. mert sokan inkább megvesznek egy kilencvennyolkilenc-kétezerakárhányas évjáratú kb ilyen motort, kicsivel többér, hogy az milyen tuti lesz.. aztán akinek szerencséje van annak tényleg igaza is lesz, de a többség kifog valami rakás szart, aztán mire jó lesz, érdekes módon annyiba is lesz neki, mint a normális áron árultak, ugyan abból az évjáratból
Hello
Értem, és köszi.
Megszívlelem, végül is gondolom ezért ilyen olcsó, 2002-es 480 ért.
2 perces munka, ha csak az égő van kimenve.
Egyszerü egy szerkezet.
(Testet kap az égő ha üresbe teszed a váltót.)
Vagy az égőnél vagy a vátónál van kontakthiba.. :)
Szétszed , tisztit. Örül.
ha csak néha csinálja az lehet hogy csak kontakt hiba, és 2 pillanat alatt megjavítható.

Szerintem olyan motort ne vegyél meg aminek ilyen "apró" hibái vannak.. Nekem nem életszerű hogy az amúgy teljesen jó motort valaki így árulja. Mert amin ilyen kis hibák is előfordulnak azon könnyen lehet hogy más sincs rendben.


Olyan motort nézzél ki amin a kötelező olajcserén kívül max gumit vagy láncot kell cserélni!
Még 1 kis segítséget kérnék, mennyire javítható nehezen, ha nem mindig világit a zöld üres fokozatot jelző lámpa?
Hello


Szóval akkor ezzel a kipuval nem megy át?
no, a cuccokkal szerencsésen 441km hozzámatekozva az eddigiekhez,
hazaértünk.

minden volt, minek lennie kellet!
aki nem tudott jönni Tőserdőre, gyúrjon a következő alkalomra!

szuper a csapat!

elvégre: engem is túléltek!
Ezzel még az utcán is gond lehet,nemhogy a müszakin!
Hali

A motor levizsgáztatása előtt vissza kell-e tegyem az eredeti/gyári/ kiput?
Vagy átmegy így is?
Mi a véleményetek?
Szia

Köszönöm, akkor itt a baj. :-)

Szép napot és jó motorozást, már süt a nap. :-)
Előkaptam a júzergájdot, és abban 1250-et írnak optimálisnak.
Ha jól emlékszem 800 körül.
Hali

Akkora hogy csak pöfög mint egy chopper. És kevés neki mivel megállt.
jól néki! mit értesz kicsi alapjáraton? mekkora az?
Hello

Köszi az infót.
Mint kiderült a kipu csak úgy fülre lett rátéve és ez a matrica volt akipun. Ettől lehet valóban eredeti de fene tudja. A motor jól megy és jól szól. Lehet ezért is kicsi az alapjárat, mármint a kipu-hoz. Ez elképzelhető?
Nagy gyártók nem látnak fantáziát a GS-re sportdobot fejleszteni!Mivel ez nem túl sportos motor és a vásárlók nagy része nem is áldoz erre súlyos pénzt!Tehát általában arra jutnak,hogy a GS tulajokat úgysem lehet jól lehúzni,ezért minek öljenek bele pénzt!
BÓDIS-nak van erre is dobja,de 105.000.-+összekötö csö 15.000.-!Szerinted ki veszi meg?
USA-ban viszont rengeteg van sportdobból a GS-eken,de nem tül specifikusak!
a két karbinál lent van egy kis tekerő fehér színü a vége, elég nehéz lenyulni oda ha nagy a kezed , ez a kipufogó meg nekem is gyanus, nem értek hozzá nagyon de sztem csak matrica
Hali

Kérnék 1 kis segítséget, hol ill hogy lehet beállítani az alapjárati fordulatot a GS500-on?
Ma néztem egy motort és elég alacsony volt.
Kicsit meglepett, mert egy Akrapovic kipu volt rajta, ami álítólag nem rossz, mondjuk jó hangja volt.
Aztán kicsit elkalandoztam az Akrapovic oldalára nem is láttam hogy lenne GS500-ra. itt: http://www.akrapovic.com/motor...
Na errefelé már szünetel az eső, holnaptól motoros idő lesz!
Áááá ez az idő! Ma készültünk volna menni a Kékestetőre!
Már 500km az olajcseréig!:)
Üdvözlet Mindenkinek!

Jó utat és jó időt szeretnék kívánni Mindenkinek,aki most hétvégén megy a bulira. Nekem ez most sajna kimarad, de remélem idén még tudok valamikor találkozni végre a társasággal. Minden jót, aztán vigyázzatok magatokra:)!