Azért tönkre lehet tenni egy jó blokkot is, pl nem cserél olajat és elfogy, stb.Haveromnál van pl most egy 2004-es F-es annak meg nem jó a váltója pedig van vagy 25 ekm benne.
Ez csak egy ügyes szöveg annak palástolására, hogy az eredeti blokk kiseggelt és ezért került bele másik... Őszintén, ki az az állat, aki egy jól működő blokkot lecserél?
Szerintetek hogy van ez?:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500_f_japan-4097
486
hallottatok ilyent hogy az F-es többet fogyasztana?
elvileg ugyebár a motorblokk mind japán? Max a motorösszeszerelés történt Spanyolországban 2004-től.
Ha garázsban áll, ahol nincs fagy, akkor vedd ki az akksit oszt jónapot!
Ha hideg párás helyen áll, akkor akksi ki, gyertya ki, fél deci olaj bele, gyertya vissza, kipuff betöm, ennyi!
Tud valaki egy jó linket, ahol a motor téliesítését írják le? Nem mintha annyira szeretném, de nemsokára külhonba távozom, így nekem a szezon sajnos a legszebb idő előtt ér véget...
Köszönöm mindenkinek az aggódást! Remélem jól megleszünk a GSR-el! Az egykerekezést nagyon igyekszem kerülni, valószínűleg hülyének fognak nézni a sporttársak az utcán, hogy ezzel a motorral miért így megyek! Mint mondottam nem szeretnék vele száguldozni. Én úgy vagyok vele, hogy inkább tartok egy kicsit a motortól mintsem vagánykodjak vele!
Szép napot Nektek! (Kb most jövünk hazafelé a kicsikével!:))
Gyári csomagolású merevített légypapír a doboz tictac mellé... Speed'Mekkgájvör'loader szerint: a légypapír rögzíti a dobozt, amit menetiránynak háttal, nyílással lefelé rögzítesz a kormányon. A légypapír másik végét duplában hajtogatva merev, felfelé ívelő pályát készítesz a nyílás alá. Mikor 200as tempónál nagy ügyességgel kinyitod a tictacot a szemek kiugrálnak ,de nem esnek le, a papírra ragadnak és út közben vígan szemezgethetsz. Mindennek lényege: NEM KELL MEGÁLLNI KAJÁLNI ÉS CSAK 2 KALÓRIA Vagy ez így túl elrugaszkodott/beteg?
jó-jó!
na, de mi van akkor, ha olyan szitu áll elő, hogy sehol egy bontatlan sör/cola?
ja, vagy úgy!
vigyem a kiürült dobozt magammal, és mintegy extrahasznosításaként a szitunak, tenyésszek muslincát, miket majdan felzabáltatok a raptorjaimmal?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500_f_japan-4097
486
hallottatok ilyent hogy az F-es többet fogyasztana?
elvileg ugyebár a motorblokk mind japán? Max a motorösszeszerelés történt Spanyolországban 2004-től.
A re (vissza, előző,) sem okoz igazi nehézséget...
Ám a tina selypített változata, már igen!
Ez csak azért kell, hogy ne tudjon összenőni a gyűrű a hengerfallal!
Ha hideg párás helyen áll, akkor akksi ki, gyertya ki, fél deci olaj bele, gyertya vissza, kipuff betöm, ennyi!
legyen már péntek, no!
és ha kipihentétek magatokat, egy fotót dobjatok!
Köszönöm mindenkinek az aggódást! Remélem jól megleszünk a GSR-el! Az egykerekezést nagyon igyekszem kerülni, valószínűleg hülyének fognak nézni a sporttársak az utcán, hogy ezzel a motorral miért így megyek! Mint mondottam nem szeretnék vele száguldozni. Én úgy vagyok vele, hogy inkább tartok egy kicsit a motortól mintsem vagánykodjak vele!
Szép napot Nektek! (Kb most jövünk hazafelé a kicsikével!:))
asszem, ennél agymentebb, futurisztikusabb teória nem igen lehet!
Neked egy egész zacsesz dunakavics jár!
mondjuk egy lónyálas verzióra?
netán.
és én az azzal való rohanást is értékelem, de hogy abból tuti nem lesz semmi, az is biztos!
na, de mi van akkor, ha olyan szitu áll elő, hogy sehol egy bontatlan sör/cola?
ja, vagy úgy!
vigyem a kiürült dobozt magammal, és mintegy extrahasznosításaként a szitunak, tenyésszek muslincát, miket majdan felzabáltatok a raptorjaimmal?
még nem.
de lesz még olyan is.
gyúrok rá.
:-)
ha szerzek egy egyszerűbb gépet, akkor a hétvégén lesz olyan is.
Majd meglátod!