Frászt! Az a csap arra való, ha le kell venni a tankot és van benne benzin. Azt nem használod csak olyankor. A "normális" csapod ON és RES állásban van zárva, ha nem jár a motor. Klasszikus értelemben nem tudod elzárni a GS csapját. PRI állásban pedig kiiktatod a vákuumpumpát... ilyenkor folyik a gravitációval is a karbiba a benzin... részletek az adatlapomon...
már miért tennéd?
hát mire való a jóóó öreg sufnituning?
barkácsolj rá olyan periszkóp elven alapuló elzárószerkezetszerűséget, amit rögtön a gázkarra építesz, oszt ég piros lámpánál is el tudod zárni, de csakis a recesszió miatt!
Needee kösszi szépen
Majd csapok még fel képet:)
De annyira nem szerenék marbisat:)
De azért kösszi az ötletet:)
Am ha az ember elakarja zárni a benzin csapot akkor mindig tekerjem ki a tankot és emeljem meg?
Dávid
Rakj fel képet oldalról a motorodról!Nekem nagyon bejön!A Marlboro-s festésen esetleg matricákon nem gondolkodtál!Nekem a simsonom volt igy festve,piros váz és fehér a többi cucc!
Az egyik az amit tudsz tekergetni (ON,RES,PRI). A másik pedig a tank alján van... belül. Ehhez meg kell emelni a tankot (ekkor egy jó hosszú csavarhúzó kell, hogy elérd), vagy ha leveszed a tankot, akkor középtájon van. Ez gyakorlatilag egy pici csavar... a foregon féle ábrán a 10-es jelű alkatrész alján látható. Sima "lapos csavarhúzós", és semmi csap formája nincs... de eltéveszthetetlen, ha látod.
Eddig azt hittem tudok beszélni (bár EZEK soha nem hagytak!)
Rájöttem:NEEEEEM!