Nekünk, hímneműeknek erre van egy egyszerű megoldásunk! Megiszunk egy doboz sört, és azt tapossuk laposra.
Majd meglátod, hogy minden érkezőnek a kezébe nyomunk egy sört rögtön, még a motorján ülve. Szigorúan a támaszték okán!
Amikor mindez történt, kb 50 fillér lehetett darabja. Meg aztán nem is igazán loptam, csak valahogy nálam maradt. Ott volt letéve, és eszeveszett módon félt, így elkezdett kiabálni, mikor meglátott: esSO! Vigyél haza!
és akkoron fehércselédek tenkezei által szőtt gyolcslepel lehullá alája!
a cucc: egy ipari szellőzőberendezés kivezetőcsövének feleslegesnek ítélt, lenyesett aludarabja, általam mívesen laposra tapodva.
a funkciója: oldalsztendertámasz nem egészen homogén, de még szilárdnak aposztrofálható felelületkiegyengetését szolgálandó lim-lom.
a szerkezet defektje csupán abban leledzik, hogy míg a dobozból kihalászom, addig 5x aláfekhetnék a mocinak, hogy ne boruljon annyira készségesen a részegek szintjére.
de ezen még fejlesztek. a megoldás nem végleges.
talán veszek neki egy hüvelyt, oszt abba betolom.
( és nem félrekommentálni az utóbbi megjegyzést! )
az ötletelők közt meg, a sportszellem nevében, szétosztok egy zacsi dunakvicsot.
az ehetős fajtából!
most aztán én lettem nagyon képzavaros!
vagy nem jó gyógyszert vettem be reggel, vagy a vizuálkontrasztométeremben van némi formai deformitás.
vagy mi íves, az már mindegy, hogy kerek, vagy ovális?
pár adalék a túraközbeni megmozdulásaimról.
1. tereprendezés /mert nem tetszett a tájidegen duzzasztó betonkockasága- tóból követbányász, majd a kifogásolt felületen elrendez/
2. raptoroknak túltenyésztésmentes biokajavadászat
3. majd mindez szemlézése
4.pihenésként egy kis hegymászás a Vértesben
Biztos valahogy felszereled a Hondára azzal a szalagszerű izével a TicTac-ot, hogy valami zörögjön is már rajta, mert amúgy annyira pöpec a gép, hogy észre sem veszed, hogy jár!
Hát akkor te se motoroztál vele sokat! Ennél még én is többet megyek.
Egyébként nem gondolod hogy a GSR-el se fogsz (sokat) motorozni?
Nem lehet csak a lelkedben, képzeletedben gondolod ,hogy mostmár sokat fogsz motorozni?
Egyébként minden ok megvan arra hogy még kevesebbet motorozzál a GSR-el mint a GS-el: drágább, jobban fogod félteni, többet eszik és gumit is! Rossz időben problémásabb menni vele.
Nem olyan kezesbárány mint a GS- pedig még nyilván azonis lett volna mit fejlődnöd, ha csak 2 ekmt mentél vele.
Ezek saját tapasztaataim: az első GS-emmel 10 ekmt mentem 1 év alatt, a Yamahával évente 5,5-3,2 e kmt tendencia csökkenő, főként mert van/volt mellette más motorom is.
Most már bizony úri, mert drága.