nah ugye teganap pályáztam autópályán meg versenyen is kapott a gép rendesen, magasfordulaton volt szinte egész nap, DE egy csepp olajam sem hiányzik huh pedig de féltem
abszolut nem éri meg,véleményem szerint, én akkor rakom fel ha a tanktáska már pupos pont ma pályáztam sztem a 140-el való előzés még teljesen elfogadható csak meg kell szokni legalább is nekem így volt
Hát pályán azért 140 körül pofozgat a menetszél, főleg ha kamiont hagyok le. Azok a bizonyos lélektani plexik meg egy naked motornál inkább rontanak az összképen, effektíve 0 a hasznuk, vagy megéri beruházni ?
hát én ma voltam ugye kakucson, hát jah én is most jöttem rá hogy kurwa kezes, nem egy kunszt ledönteni lábtartóig ha egy nap alatt megtanították de annál nagyobb élmény
hát, nagyon halálfélelmem volt. azért plexis motoron alap a 180 :) sőőt, olyan mint ezzel 120.
140után ezen öngyilkossági kísérlet
kezdem megszeretni .. bár nem akarom megtartani.
ma toltam pár száz métert mert a lány nem akart felülni bármennyire is mondtam mennyire jó,.. de végül visszafele felült mögém xD nagy siker ! akkor gondoltam de jó hogy ezt könnyű tolni. meg 2személlyel is stabil, egy személlyel olyat tudok dönteni vele mint sportmotorral sehol. dönteni élvezet.
oh. akkor jól van. kap benzinbe adalékot, meg majd megy szelephézag és szinkron állításra. egyébként nagyon meeegy. 195km/h egyszer megkergettem :) tehát menni megy, csak furcsa hogy a fordulat nem esik vissza gyorsan. de nem mindig :( érdekes tünet.
bowdenek rendben, tuskok is felütődnek egyből. hallani amikor nem járatom.
tehát azzal nincs baj.
de van olyan hogy beindítok és felmegy a fordulat majd beáll normális alapjáratra. sokat állt a motor...
Voltam ma KAKUCS-on volt motoros oktatás meg pályázás, de kegyetlen jó volt ajánlom mindenkinek, sokat tanultam! Volt még két Gs is nem innen véletlen? jah és 295 km-en amiből 100km pályázás volt a maradék meg autópálya 4,4 litert evett ami sztem kiváló, de hogy olajból mennyi fogyott azt csak holnap tudom meg, remélem nem sok
Most értem haza a tegnap reggeli melóból!
azóta vártam egy ilyenre, mióta tudtam, hogy motorozni fogok.
Ott voltam az alagút környékén végig a nagy zuhiban!
Na jó én nem most avatódtam fől
és nagyon élveztem a budaörsi vízátfolyások adta kihívásokat!
de a Sasadi szakszán is jutott az élményből: kétoldali vízfüggöny a mellettem elzúgó autók jóvoltából.
s mindeközben a pazar villámok által nappali fényességben úszó éjszaka!
meg a csizmámban költői túlzás nélkül bokáig álló víz!
szóval: felavatódtam végre.
remek egy este volt!
jól vizsgázott a moci az adott szitukban.
( hiába no, még nincsenek műszaki gondjaim, és annyira élvezem ezt kétkerekes létezést, hogy nem bírom magamba tartani )
ha tovább marad a tervezetnél, kipuffanó érdekel rá.
Üdv
140után ezen öngyilkossági kísérlet
kezdem megszeretni .. bár nem akarom megtartani.
ma toltam pár száz métert mert a lány nem akart felülni bármennyire is mondtam mennyire jó,.. de végül visszafele felült mögém xD nagy siker ! akkor gondoltam de jó hogy ezt könnyű tolni. meg 2személlyel is stabil, egy személlyel olyat tudok dönteni vele mint sportmotorral sehol. dönteni élvezet.
tehát azzal nincs baj.
de van olyan hogy beindítok és felmegy a fordulat majd beáll normális alapjáratra. sokat állt a motor...