A városi karikában ezekre gondoltam. És egy szép vadgesztenyevirágzós utcára. Fagyizni a szökőkútnál fogunk, de sajnos még nincs kirakva, ám lehet, hogy a hétvégén kiteszik a Sugóra.
Üdv újra itt! Most vasárnap lesz a bajai kajaparty. Hbali feltette a pesti gyülekező idejét a lapjára (a linket most nics időm megkeresni, de biztos kisegít majd, ha ma belép ide). Remélem tudsz jönni!
Én a helyedben biztosan kivinném a GS-t. Ha más nem, akkor akár ki is mehetünk egyszer meglátogatni! Ha itthon eladod áron alul, akkor aból nem sok jó autót veszel. Ha meg kint jó helyed lesz, akkor két hónap alatt lazán félreteszed azt a pént amiért itton el tudnád adni a Kispirost.
Én megtartanám...
Az ördög biza aludt......egybe 14 órát.......
De mentéségre szolgáljon hogy előtte nap éjfélkor még a szájsebészeten volt, utána egy reggeles műszak.....plusz egy kis lázasodás........
Szóval most friss és fitt:-)))
Nem lenn találkozunk. hanem Pest alatt, majd elolvasod.
Mögém nem ülhetsz. mert ott a lányom, meg csak sikítoznál a fülembe: lassíts! És Nyuszi hozza a sütidet!
Informatikus vagyok, megoldom! Felülök mögéd a laptopon bohóckodok!
Szóval vasárnap lesz, akkor még ma át kell olvasnom mindent, mert holnap Szolnokra megyek, viszont a vasárnapom szabad! Remélem lent találkozunk, de ma mindenképpen megírom, hogy megyek-e.
BE TUDTAM LÉPNI! 10000000x próbáltam az utóbbi napokban, de csak most engedett be, pedig jelszót se váltottam, szóval informatikus lévén se értem, de mindegy...
Sziasztok ismét! Bocs, hogy eltűntem, de elég nagy a felfordulás körülöttem, ugyanis úgy néz ki, hogy júniustól megyek Németországba dolgozni... Hát ezzel voltam úgy elfoglalva, nem egy kis döntés, de megpróbálom. Ez bizony elég sok kérdést vet fel a motorozással kapcsolatba is, ugyanis az egész nyaramat nyeregben akartam tölteni, erre a szerverszoba lesz a végzetem... Még azon is el kell gondolkodnom, hogy megéri-e megtartanom a GS-t, mert kocsim az már nem lesz - céges volt -, de a családnak meg kellene valami közlekedő eszköz. Vagy menjek ki vele a fritzekhez (1500km oda), aztán "jaszkarizzak" nekik a vörös villámmal. Fos ez így, az idei szezonomat nem így terveztem, nem azért költöttem sok zsét a gépre, hogy utána ára alatt eladjam valami kezdőnek - de ez csak az érzelmi oldala a dolognak, majd túllépek rajta. Hát csak ennyi a dilemmám.
A listát meg kb. a 265. oldaltól nem olvastam, remélem vasárnap már lesz időm és akkor reagálok dolgokra - ha enged belépni ez a fos rendszer. Üdv mindenkinek!
Uraim!
Árnyaljuk egy kicsit a témát!
Vasúti lámpa fehér jelzése évek óta nem a működőképességet, hanemSZABAD-ot jelent! Ergó minek sebességkorlátozás, de szétnézni sem kellene. Persze azért én is megteszem! Aki nem figyeli a lámpát, annak mindegy milyen színű!
Én két dolgot emelnék ki. Azt, hogy az irányjelző használata fakultatívvá kezd válni és, ha ez a tükör használatának mellőzésével párosul, akkor nagy esély van a bajra...
Azt hiszem "előzékenységből" sem vizsgázunk túl jól... bár, ez az élet más területein is észrevehető.
Na már az is baj hogy mondják.
Mi a baj a közlekedési kulturánkkal? Szerintem jó. Az osztrákok meg a német ismerőseim is azt mondják. Saját tapasztalarom szerint ami meg olaszban vagy görögországban van az a rémálom. Ami meg törökben van az már hajmeresztő és állitolag ott sincs több baleset
A vasúti átjáró más tészta. Ott nem árt lassítani...
Viszont vannak olyan nyíl egynes utcák, ahol 30 a korlátozás. Széles utca, a házak az úttesttól vagy 6 m-re vannak mindkét oldalon (a kiszaladó gyereket is időben észreveszed), és ide bebújik a trafi...
Azon bosszankodtam, hogy ez az akció arra volt hivatott, hogy a halálos közúti balesetek száma csökkenjen. Ez, meglátásom szerint nem a harmincas tábláknál dől el lakott területen belül...
Országúton egyetlen helyen találkoztam trafival. Egy 60-as tábla után...
Szóval, nem volt korrekt ez a rendőri ellenőrzés... ez a lényeg. Mindegy, hogy miért. Én akkor nem a fentiekre hivatkozva hirdettem volna meg... azt kommunikáltam volna, hogy lesz, és pont. Mellesleg tényleg bajok vannak a közlekeési kultúránkkal.
Nem egészen értek veled eggyet! a30km-es korlátozás szinte sohanem véletlen, (vasuti kereszteződésben sem) Az igaz hogy az embernek nem esik könnyen 90-ről lelassitani 30 alá, pláne mindjuk lejtős uton Ezt tudják a rendőrők is. Viszont szinte mindenki 30 helyett 60-al szokott menni.Gondolj bele igazán körbe tudsz nézni egy vasuti átjáronál akár 30-nál is? sokszor nem és még a rázos uthibákat, sineket is figyelni kell. De ugye autopályán is veszélyes a megengedett sebesség duplája(260! )
Én még motorral is igyekszem megközeliteni a korlátozást- sokszor hülyének is néznek talán (mert mondjuk egy robogó 70-el megelőz a30-as táblánál- forditva én is megteszem, de akkor nincs rendszámom) ahol viszont nincs tábla ott huzom rendesen.
Teddy!
Igaz, hogy ez mérgesítő, de ne idegeskedj, mert ezzel csak magadnak ártasz! (esetleg melléfújod a nyuszis sprat, v elszámolod a kajaadagokat )
Én közel 30 éve vezetek hivatásszerűen, gondolhatod, lenne mit mesélnem!
Motorral a legfőbb szabály (l.Blue):úgy közlekedj, mintha mindenki rád vadászna!
Nem nagyképűsködni akarok, de a rutinom miatt én már sokszor előbb tudom, mit akar a másik csinálni, mint ő. Mióta ujra motorozok, ez a helyzetfelismerés sok esetben mentett már meg! De az ördög nem alszik! Általában kétféle motoros van: aki már...., és aki majd..... Ezt a majd-ot kell elodázni minél messzebbre!
Rendőrségi ügyben meg csak annyi: őket darabszámban dicsérik, ezért állnak a 30-as táblához. Azért nekik sem egyszerű! Kiállnak vhova, 5 perc múlva mindenki tudja, h ott vannak. Lassít mindenki arra a 300 méterre, utána-előtte fórgáz!
Egyébként is megkeserítik az összes közlekedő életét. Észrevetted, hogy a legújabb divat mindenhova kirakni a 30-40-es táblát? Totál eszement helyekre is? De van egy szuper érvük, amivel nem vitatkozhatsz: Védik a gyalogosokat! (meg amúgy is: kocog motoros, hülye autós, stb) Aztán persze itt vannak a hatalommániás, műveletlen, buta zsernyákok is - ne is beszéljünk róla!
A végén még én is begerjedek! Abba is hagyom!
Na, akkor örülök, hogy nem volt nagy a bibi! Mert ez ronthatott volna a GS imidzsén.
DE NEM! Szóval húzatni kell, hadd legyen fordulat. Vagy néha ki a nagyvárosból - mint pl most Baja -, és ott kicsit kiégetni!
Tibkin hozzászólását olvasva, és a saját tapasztalatokból merítve, valamint a tegnap esti híradóban elhangzottak után teljesen felment a pumpám!
Arról volt szó, hogyezután minden hónapban lesz 2-3 nap, amikor is a Rendőrség teljes erőbedobással ellenőrizni fogja a gyorshajtókat. (ezzel nincs bajom) Ám a lényeg az volt, kiemelve és többször hangsúlyozva, hogy a "galád" motorosaokat még szigorúbban fogják csekkolni... Tibkin esetében is a motoros volt a szabálytalan? Egy frászt...
És, ami a hab volt a tortán: elég sokat autózom a munkám miatt. Most volt a nagy trafis ellenőrzés, és hol mértek a fakabátok? Hol?! Természetesen a 30-as utcákban, és a vasúti átjárókban... Biztos, hogy itt is sok a sebességtúllépő, de nem halálos a tempó. Viszont a jogsit már 45-től el lehet venni... A pénzeket meg 33-tól lehet szedni! Rohadt egy brigád...
(És nem egy rendrautót láttam, amiben nem volt irányjelző... biztosan gyárilag hiányzik, mert az istennek nem rakta volna ki sehol... sem előzésnél, sem körforgalomban... ez mind lehet akár egy motoros élete is! )
Teljesen fel vagyok háborodva!
Természetesen az ilyen akciókkal semmi bajom, hiszen tényleg sok az őrült gyorshajtó az utakon, de a felesleges b@szogatásnak egyáltalán nem vagyok a híve! Biztos urak, ha véletlen olvassák ezeket a sorokat: Csak korrektséget kérek, és ok nélkül ne uszítsanak a motorosok ellen... ja, és legalább Önök legyenek szabályosak! (Kinek nem inge,...)
Mester... Ezt szerénységem tiltja...
Szóval köszönöm, azz aggódást, a gépezet jó és egészséges, aznap, mikor megtolatta magát velem - ne csak mindig ő hurcoljon a hátán -, munka után szépen az fórumon javasolt karbikocogtatás és gyertyapucolás + 4-6ezres fordulatszám-tartomány használata szépen rendbehozta. Szóval köszönöm ennek a csodás közösségnek a segítséget! Azért a bizti kedvéért bejelentkeztem még aznap szervizbe, ahova ma el is mentem, de aszerelő srác nagyon rendes volt, kipróbálta, én meg elmeséltem neki, hogy szürke a gyertyám és egy hete kutya baja, szóval mondta, hogy szerinte - bár neki ez ugye pénzt hozna -, nem kell hozzányúlni, mert szépen ketyeg, jól húz, a szürke gyertya pedig inkább szegény keverékre utal. Viszont szólt, hogy a kormányom balra jobban be tud fordulni, mint balra, persze nem ér a tankba, mert azt már én is kiszúrtam volna, de nézzek majd rá, mitől lehet!
Aztán jöttem is haza. Akkora dugó volt, amit rég láttam, elkezdtem kerülőutazni, erre meg majdnem elütött egy "figyelmes2 autós. Pedig ugye világítok, +rajtam a kukásmellény, pont ezért, de közelítek, nekem főútvonal, neki macisajt, és csak jön, jön, mondom csak kiszúr már, a vele ph. jövő autós is lassít, ez meg nem. Na itt jött az, hogy fék vagy gáz? Fék esélytelen... csőgáz. Na itt jól jött az 500ccm, 48LE, mivel kilőtt a gép, és megúsztam. Hát majdnem utánamentem, legközelebb meg is teszem, úgy elbeszélgetnék egy ilyennel... Na szóval mindenki csak óvatosan az aszfaltdzsungelben, mert sok a vadász
Bocs, ha hosszú voltam, jó éjt/reggelt, kinek mi aktuális!
Mert remélem nem infósnak!
Üdv újra itt! Most vasárnap lesz a bajai kajaparty. Hbali feltette a pesti gyülekező idejét a lapjára (a linket most nics időm megkeresni, de biztos kisegít majd, ha ma belép ide). Remélem tudsz jönni!
Én a helyedben biztosan kivinném a GS-t. Ha más nem, akkor akár ki is mehetünk egyszer meglátogatni! Ha itthon eladod áron alul, akkor aból nem sok jó autót veszel. Ha meg kint jó helyed lesz, akkor két hónap alatt lazán félreteszed azt a pént amiért itton el tudnád adni a Kispirost.
Én megtartanám...
De mentéségre szolgáljon hogy előtte nap éjfélkor még a szájsebészeten volt, utána egy reggeles műszak.....plusz egy kis lázasodás........
Szóval most friss és fitt:-)))
Mögém nem ülhetsz. mert ott a lányom, meg csak sikítoznál a fülembe: lassíts! És Nyuszi hozza a sütidet!
Szóval vasárnap lesz, akkor még ma át kell olvasnom mindent, mert holnap Szolnokra megyek, viszont a vasárnapom szabad! Remélem lent találkozunk, de ma mindenképpen megírom, hogy megyek-e.
Bajai ismerős lévén melegen ajánlom a:
- Tűr emlékmű
- Vasútállomáson a gőzmasina
- a hídnál a szőkőkútas rész (müködik már?)
beiktatását:-)))))
Mikor lesz ez a bajai buli? Csak, hogy az utolsó magyar napjaimat kiélvezzem?
Jól aludtál? eleget ?
Lentebb idéztem Tőled, remélem nem baj! A forrást jeleztem!
Sziasztok ismét! Bocs, hogy eltűntem, de elég nagy a felfordulás körülöttem, ugyanis úgy néz ki, hogy júniustól megyek Németországba dolgozni... Hát ezzel voltam úgy elfoglalva, nem egy kis döntés, de megpróbálom. Ez bizony elég sok kérdést vet fel a motorozással kapcsolatba is, ugyanis az egész nyaramat nyeregben akartam tölteni, erre a szerverszoba lesz a végzetem... Még azon is el kell gondolkodnom, hogy megéri-e megtartanom a GS-t, mert kocsim az már nem lesz - céges volt -, de a családnak meg kellene valami közlekedő eszköz. Vagy menjek ki vele a fritzekhez (1500km oda), aztán "jaszkarizzak" nekik a vörös villámmal. Fos ez így, az idei szezonomat nem így terveztem, nem azért költöttem sok zsét a gépre, hogy utána ára alatt eladjam valami kezdőnek - de ez csak az érzelmi oldala a dolognak, majd túllépek rajta. Hát csak ennyi a dilemmám.
A listát meg kb. a 265. oldaltól nem olvastam, remélem vasárnap már lesz időm és akkor reagálok dolgokra - ha enged belépni ez a fos rendszer. Üdv mindenkinek!
Mármint 10:00-kor érnek a többiek Soltra (én még nem tudom merre megyk/gyünk)
A körforgó kb. 11-11:20........
Hazafelé ahogy olvastam csoportosan jövünk, hiszen csak 1-2-3 emberke maradna.......
Árnyaljuk egy kicsit a témát!
Vasúti lámpa fehér jelzése évek óta nem a működőképességet, hanemSZABAD-ot jelent! Ergó minek sebességkorlátozás, de szétnézni sem kellene. Persze azért én is megteszem! Aki nem figyeli a lámpát, annak mindegy milyen színű!
Azt hiszem "előzékenységből" sem vizsgázunk túl jól... bár, ez az élet más területein is észrevehető.
Mi a baj a közlekedési kulturánkkal? Szerintem jó. Az osztrákok meg a német ismerőseim is azt mondják. Saját tapasztalarom szerint ami meg olaszban vagy görögországban van az a rémálom. Ami meg törökben van az már hajmeresztő és állitolag ott sincs több baleset
Viszont vannak olyan nyíl egynes utcák, ahol 30 a korlátozás. Széles utca, a házak az úttesttól vagy 6 m-re vannak mindkét oldalon (a kiszaladó gyereket is időben észreveszed), és ide bebújik a trafi...
Azon bosszankodtam, hogy ez az akció arra volt hivatott, hogy a halálos közúti balesetek száma csökkenjen. Ez, meglátásom szerint nem a harmincas tábláknál dől el lakott területen belül...
Országúton egyetlen helyen találkoztam trafival. Egy 60-as tábla után...
Szóval, nem volt korrekt ez a rendőri ellenőrzés... ez a lényeg. Mindegy, hogy miért. Én akkor nem a fentiekre hivatkozva hirdettem volna meg... azt kommunikáltam volna, hogy lesz, és pont. Mellesleg tényleg bajok vannak a közlekeési kultúránkkal.
Én még motorral is igyekszem megközeliteni a korlátozást- sokszor hülyének is néznek talán (mert mondjuk egy robogó 70-el megelőz a30-as táblánál- forditva én is megteszem, de akkor nincs rendszámom) ahol viszont nincs tábla ott huzom rendesen.
Igaz, hogy ez mérgesítő, de ne idegeskedj, mert ezzel csak magadnak ártasz! (esetleg melléfújod a nyuszis sprat, v elszámolod a kajaadagokat )
Én közel 30 éve vezetek hivatásszerűen, gondolhatod, lenne mit mesélnem!
Motorral a legfőbb szabály (l.Blue):úgy közlekedj, mintha mindenki rád vadászna!
Nem nagyképűsködni akarok, de a rutinom miatt én már sokszor előbb tudom, mit akar a másik csinálni, mint ő. Mióta ujra motorozok, ez a helyzetfelismerés sok esetben mentett már meg! De az ördög nem alszik! Általában kétféle motoros van: aki már...., és aki majd..... Ezt a majd-ot kell elodázni minél messzebbre!
Rendőrségi ügyben meg csak annyi: őket darabszámban dicsérik, ezért állnak a 30-as táblához. Azért nekik sem egyszerű! Kiállnak vhova, 5 perc múlva mindenki tudja, h ott vannak. Lassít mindenki arra a 300 méterre, utána-előtte fórgáz!
Egyébként is megkeserítik az összes közlekedő életét. Észrevetted, hogy a legújabb divat mindenhova kirakni a 30-40-es táblát? Totál eszement helyekre is? De van egy szuper érvük, amivel nem vitatkozhatsz: Védik a gyalogosokat! (meg amúgy is: kocog motoros, hülye autós, stb) Aztán persze itt vannak a hatalommániás, műveletlen, buta zsernyákok is - ne is beszéljünk róla!
A végén még én is begerjedek! Abba is hagyom!
DE NEM! Szóval húzatni kell, hadd legyen fordulat. Vagy néha ki a nagyvárosból - mint pl most Baja -, és ott kicsit kiégetni!
Arról volt szó, hogyezután minden hónapban lesz 2-3 nap, amikor is a Rendőrség teljes erőbedobással ellenőrizni fogja a gyorshajtókat. (ezzel nincs bajom) Ám a lényeg az volt, kiemelve és többször hangsúlyozva, hogy a "galád" motorosaokat még szigorúbban fogják csekkolni... Tibkin esetében is a motoros volt a szabálytalan? Egy frászt...
És, ami a hab volt a tortán: elég sokat autózom a munkám miatt. Most volt a nagy trafis ellenőrzés, és hol mértek a fakabátok? Hol?! Természetesen a 30-as utcákban, és a vasúti átjárókban... Biztos, hogy itt is sok a sebességtúllépő, de nem halálos a tempó. Viszont a jogsit már 45-től el lehet venni... A pénzeket meg 33-tól lehet szedni! Rohadt egy brigád...
(És nem egy rendrautót láttam, amiben nem volt irányjelző... biztosan gyárilag hiányzik, mert az istennek nem rakta volna ki sehol... sem előzésnél, sem körforgalomban... ez mind lehet akár egy motoros élete is! )
Teljesen fel vagyok háborodva!
Természetesen az ilyen akciókkal semmi bajom, hiszen tényleg sok az őrült gyorshajtó az utakon, de a felesleges b@szogatásnak egyáltalán nem vagyok a híve! Biztos urak, ha véletlen olvassák ezeket a sorokat: Csak korrektséget kérek, és ok nélkül ne uszítsanak a motorosok ellen... ja, és legalább Önök legyenek szabályosak! (Kinek nem inge,...)
Szóval köszönöm, azz aggódást, a gépezet jó és egészséges, aznap, mikor megtolatta magát velem - ne csak mindig ő hurcoljon a hátán -, munka után szépen az fórumon javasolt karbikocogtatás és gyertyapucolás + 4-6ezres fordulatszám-tartomány használata szépen rendbehozta. Szóval köszönöm ennek a csodás közösségnek a segítséget! Azért a bizti kedvéért bejelentkeztem még aznap szervizbe, ahova ma el is mentem, de aszerelő srác nagyon rendes volt, kipróbálta, én meg elmeséltem neki, hogy szürke a gyertyám és egy hete kutya baja, szóval mondta, hogy szerinte - bár neki ez ugye pénzt hozna -, nem kell hozzányúlni, mert szépen ketyeg, jól húz, a szürke gyertya pedig inkább szegény keverékre utal. Viszont szólt, hogy a kormányom balra jobban be tud fordulni, mint balra, persze nem ér a tankba, mert azt már én is kiszúrtam volna, de nézzek majd rá, mitől lehet!
Aztán jöttem is haza. Akkora dugó volt, amit rég láttam, elkezdtem kerülőutazni, erre meg majdnem elütött egy "figyelmes2 autós. Pedig ugye világítok, +rajtam a kukásmellény, pont ezért, de közelítek, nekem főútvonal, neki macisajt, és csak jön, jön, mondom csak kiszúr már, a vele ph. jövő autós is lassít, ez meg nem. Na itt jött az, hogy fék vagy gáz? Fék esélytelen... csőgáz. Na itt jól jött az 500ccm, 48LE, mivel kilőtt a gép, és megúsztam. Hát majdnem utánamentem, legközelebb meg is teszem, úgy elbeszélgetnék egy ilyennel... Na szóval mindenki csak óvatosan az aszfaltdzsungelben, mert sok a vadász
Bocs, ha hosszú voltam, jó éjt/reggelt, kinek mi aktuális!
Mi van a mocival? Sikerült - ezekszerint - meggyógyítani? Pontosan mi is volt vele?
Szóval a többiek okulására kérnék egy rövid ismertetőt!