Szia Jegember!
Válaszolt haverom és elküldte a fényező elérhetőségét.
A fényez ő elérhetősége: http://www.autobacsics.hu/
Cím: 2315 Szigethalom Piac u. 6.
Tel: +36 24 404 617
Mobil: +36 20 933 4033
Mobil: +36 20 336 3309
Email: bacsicstibor@gmail.com
Haverom szerint metal színnel egy SV komplett fényezése 35 rugó. Szerinte elég szépen dolgozik a csóka. Egy telefont talán megér. Sok sikert hozzá! Üdv!
Bocs a közbepofázásért:
Az olcsót nem biztos,hogy fel tudod rakni.Nekem van még egy 75%-os garnitúra,mert el kezdtem letekerni és már akkor éreztem,hogy nem fog rajtmaradni.Vastag volt,meg nyujthatatlan!Iv nélkül,meg esélytelen!Ha keresel egy dekorost,az a kerék nagyságához kiszámolja a megfelelö ivüt és kivágja fillérekért!Viszont a gumis meg jól szétbassza!Én most kezdek a festéken agyalni!
Tibkinnek meg Easy Riderja van:
tajtimusic.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.fl
ypage&product_id=2604&category_id=302&option=com_virtuemart&Itemid=1&vm
cchk=1&Itemid=1
Nem vagyok benne túl tájékozott, de azt hiszem van benne bizonyos korrekció, ugyanis a vagyonadót úgy számolják hogy a teljesítmény adót még megszorozzák 2-vel. Tehát a 170Le +-os autók után gyakorlatilag 3-szoros teljesítmény adót fizetnek. A teljesítmény adónál meg figyelembe veszik az évjáratot.
(kicsit OFF: )
Ugyanakkor pedig állami szinten, és elég erősen kéne támogatni az teljes értékű villanyautók forgalmazását, hogy elérhető árúak legyenek. (az olajlobbival riogató összeesküvés-elméletek megbuktak, mivel utóbb a legnagyobb autógyárak rukkoltak elő fullos villanyautókkal. az akkumulátor-probléma még nem teljesen megoldott, illetve a szükséges plusz áram előállításának mikéntje - átszervezések kérdése)
Ezért mondom, hogy nagyon helyes hogy van. Aki nagyot és erőset vásárol, fizessen keményen. Más kérdés, hogy ennek a meghatározása szokásos magyaros módon történt. Szerintem jó ötlet a kilowattok számbavétele, de kellene egy korrekció mondjuk az autó gyártási idejével, akárcsak a "hagyományos" teljesítményadó esetén.
Luxusadó már most vonatozik a 170 Le feletti autókra, motorokra, ami jelen állás szerint olyan 200-300eFt plusz kiadást jelent évente. Ebbe pedig kb minden 1000-es sportgép beleesik, viszont pl egy 1.2-es Bandit (csak hogy ne mindig a Yamahát emlegessem ) tulajdonosokra nem gondolnám hogy ekkora adó kellene (ezért nem lenne jó gondolat ccm-ben meghatározni). A BMW meg pl már talán csak 1 vagy 2 ennél gyengébb motorú autót gyárt.
Szép jó estét az Uraknak!
Így elsőnek köszönöm azoknak, akik válaszoltak a kérésemre. Tényleg a bizti ment ki, és bizony már aksi is kuka volt. Így lett mindkettő új. Hétvégén nem voltam itthon, de péntek délután negyed órával elutazásom előtt belepróbáltam az aksit a gépbe (biztosítékot még ez előtt kicseréltem), és kb az önindító 4. forgására beindult a gép. Akkor sajna nem tudtam járatni, de ma este, miután hazaértem, ismét előtoltam, és be is indult egyből. Azért ennek eléggé örülök, mert november óta állt. Viszont már össze van a rakva, festés kész van (képek nemsokára), és remélem holnap el tudom vinni szerelőmhöz, h elvigye műszakira. Apró örömök az életben:)!
Kíváncsi leszek rájuk. A homályost úgy érted, hogy életlen vagy nem 100%-ra áttetsző? Valaki berhelte ezt a kettőt Tic-Tac-os dobozba, és bevált. Nálam remélhetőleg nem lesz "haditechnikai fennakadás" a túlbuzgó Olajbogyó főtörzs részéről, rendeltem én már egyebeket is a világ más tájáról...
Köszi szépen, felhívom!