Szegeden, a helyi lapban (délmagyar..) még volt is kép az egyik szerencsés új munkatársról.. szőke csajszi: még diák stb.. rajta a nagy durexes póló, hivatalos óvszerteszter.. mondom k**va vagy b+ és még ki is írod magadra.. anyja apja büszke lehetett a leányzóra
tekerd ki a spirál mindkét végét.. vagyis vedd le a motorról, és nézd meg hogy eltört e (megforgatod az egyik végén forog e a másik vége..?)
Ha nem forog akkor szinte biztos hogy törött.. akkor akár ki is húzhatod a burkolata alól, ha kíváncsi vagy a törésre, és a motorradnál megrendeled az újat cirka 3500 forintért.
Ha mégis jó a spirál, akkor valószínű a kihajtásod ment tönkre a keréknél.. ami már szomorúbb történet
Nem hiszem hogy az órád lenne rossz, mert akkor sztem nem egyszerre álllt volna meg benne minden funkció
Am nekem volt már spirál meg kihajtás problémám is.. nem vészes egyik sem szerelés szempontjából
Sziasztok!
Valószínűleg elszakadt a kilométeróra spirálom, előtte 60-70-nél rezgett, ma meg már meg se moccan. A kilométer számlálók is totál mozdulatlanok, ez normális? Mondjuk az óra alján csak egy kanóc jön ki...
No mindegy, a Nagyvasnál nem találtam a weblapon, meg azt sem tudom ki tudnám-e cserélni. Ha a fordulatszámmérő spirál csere ment, lehet hogy ez sem lesz bonyolultabb?
Még szétnézek a neten, de ha valakinek beugrik egy jó beszerzési lehetőség, annak megköszönném! Egyébként pöpec a vas, csak nemtom mikor fogy ki a benya...
Na végre kispóroltam..a fém fékcsövek felkerültek előre. Ég és föld a különbség a régihez képest
( a komplett régi cuccot is megtartottam..ha OT vizsgára kerül a sor/még 7 év/, ott csak azzal megy át)
Műszakin természetesen átment, mondjuk a kopásjelzőn lévő hátsó gumi miatt kicsit ingatták a fejüket.. jah a rendszámot meg le kellett takarítani
Hidd el, hogy semmi!,mindkettő 520-as méretű, és a felfogatás is azonos elöl és hátul is!
Pl az Én 2004-es GS-emre is ugyanaz a lánszett kellett mint Tibkin Japán csodájára!
Huh, a link szerint az enyém cirka 170 lenne, ehhez képest 25 ezerért vettem anno.
Én sem tudom, mi a különbség. Mind D.I.D., mind X gyűrűs, mind 110 szemes, a lánckerekek pedig 16 és 39 fogúak. Ez a GS mérete.
Lehet, hogy szakítószilárdsági, esetleg szerelési különbség van köztük: patentszemes, nittelős, végtelenített.
Hawk bácsinak volt SV 1000 se. Ha jól emlékszem valami brutálissan nézett ki, teljes oldalidom volt rajta, szerintem kérdez meg őt, hogy hol vette az idomot. aszt hiszem itt : www.motostyling.hu de nem biztos.
Ja!
Az SV650S meg 2009-töl más festésü volna!A lámpák közt kéne lennie egy vastag és két vékony csiknak,de nam nagyon van ilyen!Szóval vannak érdekességek.
2010-es meg tele idomos volna.
2008 óta nézem a motorokat,azóta rengeteg motort találnak meg utolsó darabnak!1400GSX-et is találtak,2db-ot.SV650N-et meg rengeteget1.348.000.-.Söt még GS is van!1.399.000.-
Banditból berendeltek 150db-ot a Hollós-ék+ még egy cég amit nem tudok,azt nem tudták eladni.Csak szürkében és pirosban volt!2-3 db!Azóta már más szinüek is lettek,de mind 2008-asok.De hogy?
Még jó hogy!