Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halszemoptika... csak nem a Jelly lens? Sajna picit homályos, de azért nem rossz, főleg ennyiért!
A kulcstartós kamera viszont tuti, bár nekem még kemény 2600 volt! Viszont az jött 4 hétig, már azt hittem a vámosoknál megállt... mivel ez a jelen magyar jogszabályok szerint HADITECHNIKA!
az uj evo 10-es 2000ccm és 370 lóerő ha jóltudom
na de a motorokrol
még nagyon régen 70-es évektöl a 80-as évek végéig mi volt itt nálunk? mz, jawa, simson, meg egyéb szoci motorok mer arra volt pénz
mindenkinek bőven elég volt a 10-20 lóerő
akinek 250-es etz-je volt az már világszenzációnak számított a tárcsafékkel
88 és 95-ös évek között az olaszok és japánok ontották a 125-ös 2t motorokat meghódították vele egész európába a fiatalokat, azok voltak a nagykirájok, kár hogy nem akkor voltam annyi idős mint most
bár korábban is voltak nagyobb 600ccm-es motorok de nem annyi mint most és azokon még nem volt 4 dugós fék meg abs meg mindenféle biztonsági kütyük
a versenyeken ojan összetákolt diagonal gumis motorok voltak hogy normális ember nem ült volna fel rá
egyszóval fejlődik a világ és mindíg mindenki az ujabbra és nagyobbra vágyik
szerintem minket egyenlőre nem fenyeget ojan veszély hogy 150lóerős motort kimotorozzuk
A nagy motorok országúton-autópályán, egy kellemes és állandó utazósebességen a legjobbak. Lazán elviszik a gépet a legoptimálisabb üzemi tartományukban, míg egy kis motorú, "gyenge" kisautó ott már szétpörög, és kezd zabálni. Városban meg fordul a kocka...

A GS egy ragyogó gépezet annak, akinek ez a stílusa, aki olcsó fenntarthatóság mellett vegyes üzemet (város-túra) egy motorral szeretne megoldani. Nekem 3,5 éve a napi munkába járástól a többezer km-es túráig mindenhol helytállt! Az alap szereléseket olcsón, otthon el lehet végezni, pl. olajcsere szűrővel 6-7e, és 30perc, gyertya 800Ft és az út szélén, 30mp (nem mintha sűrűn kéne!), stb. Azért megy is, ha kell, döntögetni is élmény (a múltkor a Mecsekben is fékeznem kellett egy sportmotoros mögött, pedig nekem még a túracucc is fent volt!) , én a hangját is imádom, és ha neadjisten feldőlök vele (állva!), sem dönt anyagi romlásba. És még sorolhatnám...
Jó dolog ez az ebay .
Főleg amíg a Forint erős volt a Dollár meg gyenge... sajnos mostanában az érdeklődési körömbe eső dolgokat nem éri meg (már) rendelni.
1et értek. ez lehetne nagyjából a luxusadó.

Az ebay-ről gond nélkül szállítanak Magyarországra. Csak be kell regisztrálni, megadni az országodat, és már eleve úgy választhatod a találati listát. Tegnap vettem kemény 500 Ft-ért egy halszemoptikás kiegészítőt (mobiltelefon kamerájára, kiskamerára, MD80-asra stb.), 1900 Ft-ért pedig kulcstartós kamerát. Más, de az itthon 4900 Ft-ba kerülő Nike sapka az ebay-en kevesebb, mint a fele (szállítással együtt értem mindet). Rendeltem már jerky-t is Németországból, utóbb pedig az USA-ból a felső kormányvillát.
Pont most volt a kezemben egy újság, nagy luxusautók voltak benne, mind 4xx, 5xx lóerő. Arra is kva nagy szükség van.
De nem akarom én a kocsikat fikázni, motoroknál ugyanez. Lassan itt sem vagy "ember" 100 lóerő alatt.

Megtiltanám, hogy egy motor 1000ccm-nél, egy autó 3000ccm-nél több legyen, egyszerűen pazarlás. (Ha most valaki rinyál, hogy 3000cccm-ből nem lehet sportautót építeni, akkor ugyan nézze már meg mondjuk a Lotust.)
És igenis legyen regadó (csak értelmesen, mondjuk eurotax érték alapon!), mert aki ennyire szarik bele a Világba, az fizessen keményen!
Nekünk volt egy AUTOMATA S60-as Volvónk, azon "petéztem le".
Ha autópályán ráálltál 140-re, nyáron, full klímával, 4 személlyel Balatonról hazajöttél vele bő 6 literrel!

Városban konstans 8 litert fogyasztott. Ha elkezdtél fogyasztásra gyúrni (például autóuton 90), akkor simán 6 alatt volt.

2400ccm 170HP.
ez nagyon borzasztó hogy még az oktatók is kiröhögik a szamár létrát amire igen is szükség van! Könyörgöm az alapokat nem egy 600ccm-esen kell megtanulni akár mennyit is eszik! És elég ha egyszer hibázol és vége, és lehet csak évek múlva jön elő azt hogy "ezt meg ezt" te nem tudod, de már bent vagy a szituációban ...... egyszerüen röhej hogy az emberek mennyire a reklám és a butaság világában élnek azért megy a 600 meg 1000 ccm mert abból több a pénz a kereskedőknek, és ha belegondoltok logikusan az gs nek is elégnek kéne lennie a közútra mert a kocsik csak 90-el mehetnek akkor neked a 120-nak elégnek kéne lenni....de az ember telhetetlen állatfaj..... többek között én is, én is nagyobbat akarok mert soha nem elég semmi, de van annyi eszem hogy akár 10 évig is szopok kis ccm kis teljesítménnyel hogy megadjam magamnak azt az esélyt hogy 20év mulva sem halok meg
Ofkorsz! Ott van a jobb oldalon, hogy Shipping to HUN!
Nekem egy nagy, bélelt borítékban volt, kartonnal erősítve.
Vagyis nálunk.
Nálam:
SR125: 3,1l/100km 11Le
GS500: 4-6l/100km 45Le
Renault Laguna 2.0 dci 6,1-7,5l/100km 150 LE
Lasan már semmi összefüggés se stimmel, minden annyit fogyaszt amennyit akar , nekem:
Thunderace--4,7/ 1000-es 146 LE(nem injektoros!)
Gilera Stalker 4,5 l + 2T olaj
Burgman400- 4,2 l
Corolla d4d diesel- 4,5-5,2 l
És ezt Magyarisztánba is elpostázzák ennyiért?
Amúgy Magyarisztán tényleg van, mert törökül így mondják drága kis országunkat
Sőt, még viccesebb áron van:
Tankpad
Egy kis adalék anyagi oldalról.Csak hogy ne legyen egyszerű a képlet.Egy használt GS félmila/2000-es évjárattól 40k futás mellett terjed a kissé érdekes 2008-as 980e forintos megkíméltig terjed.
Én először GS-ben gondolkodtam mert azon tanultam azért egy Viszont egy 600-as Bandit-SV650-kisebbik fazer600-CBF600 elég kezes és modern ahhoz hogy belefektetve kicsit több pénzt tovább lehessen használni míg nagyobbat kezd keresni magának az ember.Ergo költséghatékonyabb mint sok kicsit eladni és bukni rajtuk.Ez is szempont.
Nem emlékszem már pontosan, eBay-en keresgéltem...
Na, meg is vannak: Rim stripe a neve
Itt már 5USD-től indul (most kb.1100HUF), postával együtt, ez elég a két kerékre, sőt van tartalék is. 1-2 hét alatt itt van.
Na ez igaz, a modern, befecskendezős gépek sokkal jobb hatásfokkal mennek, Erikkel beszéltük anno Muravidéken, hogy ugyanannyit fogyasztott - kb. 4.5-5l/100km-, akkor az én GS-em (akkor még kb. 35LE), mint az ő Banditja (87LE), és azért ez nem mindegy...
Ha tehetném, városba tartanék én is egy munkábajárós 125-250 robogót 2.5l-es fogyival, túrára pedig egy nagy, kényelmes V2-es rombolót, ami átvisz hegyen-völgyön!
Hol is rendelted ennyiért?
Postával együtt ennyi lett az egész vagy per kerék?
A jó felnicsíknak sajna ára van, bár én. pl rendeltem Amerikából, postával együtt féláron, asszem 1000 körülre jött ki... Ráadásul nem tekercsben volt, hanem egy lapon, ívre vágva.
A jó fajta nem jön le egykönnyen pl. időjárás-mosástól, de ha akarod, te könnyen le tudod húzni.
Azaz...
Fényvisszaverő csíkban tapasztalata van valakinek?

Szeretnék a motorra és a kocsira. Felnicsíkot 2500Ft/kerék árban találtam, "hagyományos" ragasztható csíkot pedig 1000Ft/méter-ért.

Valaki esetleg olcsóbban (az előbbit kicsit sokallom)? Ezek fent maradnak tartósan?
Hangszer amit a Yamaha gyárt.
A GS-t értem, és köszöni szépen leponyvázva ugyan úgy ahogy 2 hónapja......... hozzá sem nyúltam
De mi az a zongora?
Viszont ha úgy nézzük hogy egy TDM 900 vagy új Super Tenere (csak hogy a Yamahánál maradjunk ) kb hasonlóan fogyaszt mint ahogy a GS tette alattam (4-6 liter) akkor már nem is olyan ésszerűtlen egy erősebb motor sok köbcentivel.

Ha meg már van az embernek pénze akkora motorra, akkor simán kell hogy tudjon tartani mellette valami kis 4t 125-ös csúzlit.
Észre!
És elkezdtem inteni is, de akkor mellettem voltál már... persze nem voltam biztos benne, hogy te vagy, de eszembe jutott, hogy ha mégis, úgyis jól megkapom itt... és lőn!

Mi van a GS-sel és a zongorával?