attól is függ, hogy hova. Budapesten ugyan mire 1800 ccm-es vagy 120 lóerős motor? ugyanígy röhejes, amikor a V8-as, tuningbélák állnak a dugóban vagy piros lámpánál (esetleg lámpától lámpáig versenyeznek). nagy, hossz utakra, nagyobb országokba kellhet egy nagyobb teljesítményű gépjármű, de Magyarországra motorból elég a 800-as (Budapestre a 250 ccm is elég), autóból 1.4-es.
az csak villogásra megy, aki "röhög". ha annyi pénzem lenne, akkor sem járnék 1200-es BMW túramotorral a városban, legfeljebb 2. motornak kéne vidékre, nagyobb utakra.
jó ez a cikk épp mázlim van mert 6 lóerő híján nem vagyok csaj vagy buzi jó motor az a gs500,van egy barátom akinek ilyen van és Dobogókőn mindig otthagy úgy megy vele persze azt hozzátenném hogy előtte volt SV1000 meg egy R1e
Ma már "kiröhögnek" 40-50 lóerőt és 500 köbcentit. Persze azért kvára megnézném, hogy akik ezt kiröhögik, azok mennyire tudják ezt kimotorozni - tisztelet a szerintem kevés kivételnek.
Amikor én az SV-t megvettem, nyilvánvalóan tudtam, hogy a GS-ben messze sokkal több van, mint amennyit én akkor tudtam és most tudok vagy valószínűleg valaha tudni fogok.
Egyébként az összes márketinges meg hasonló majmot bezáratnám, akik azt mondogatják, hogy "erősebb meg nagyobb kell"...
Próbáld ki tele tankkal, engem megtréfált egyszer így egy hosszabb forszírozott menet közben, hogy ledadogott és leállt, bár még nem volt indokolt a tartalék, de átcsavarva vígan ment tovább. Szerintem, ha ki volt pucolva a benzincsap, akkor az nem lehet gond, főleg a membránnal! Az szerintem hiba esetén vagy nyit, vagy nem. Inkább cserélj te is benzincsöveket, én is most fogok 10évesen, amúgy 4 évenként kéne a gyár szerint. Lehet már azokban is bőven trutyi, lerakódás, meg ugye öregszik az is. A lajosban asszem 610Ft/m, én pl. kéket veszek, hadd menjen a motorhoz!
hát igen ez van nekem is tervbe, most egy megyek vele így ahogy van aztán attól függően hogy jön ki a tél pénzügyileg, egy két dolgot megcsináltatok rajta!
Nemtudom mennyire javítható egy benzincsap, azt inkább cserélni szokták, de mielőtt nekiesnél előbb nézzétek meg jól működik-e?
Igazából mostmár azt kéne hogy ezt a szezont végigvegetálod (már bocs) egy nem tökéletes motorral, aztán télen keresel egy rendes megbízható szerelőt aki mindent átnéz és rendbehoz rajta, meg cseréli amit kell, hogy jövőre ne legyen ez a szenvedés.
kösz a gyors választ!
benzincsapba a membrán csere esetleg megoldana valamit? mert a benzincsapot jómagam takarítottam és elég tisztának éreztem, vagy esetleg annak lehet másbaja is?
Tdunál esetleg telefonszámot adni a bontóhoz? és mekkora az esély rá hogy nem ugyan olyan szar alkatrészt kapok mint ami most van?ezért kérdeztem esetleg az újat?És ha már azt cserélem mennyivel lenne drágább egy fémfékcső bele?
A gumit sajnos nem, egy 2 centi hosszú, mély sebe van neki mondta hogy itt még Győrben járkáljak vele de egy nagyobb túrát semmiképp mert meghallhat bármikor
nah voltam kint a szerelőnél ott is hagytam a mocit! szelepfedél tömítést lehet nem is kell cseréni meg tudják oldani sziloplasztal, akkor mondtam ezt a "megyek 160-al és kuplungolok, és leáll a motor témát" azt mondta ezzel nagyon nem tud mit kezdeni, mondtam hogy a karbi tisztaságát, azt mondta hog felejtsem el a multkor azt kitakarították, pénz kidobás lenne részemről, kérdésem az lenne hogy lehetséges az -e hogy alig valamivel tartalék elött probáltam tehát a tankban nem volt sok benya így kisseb volt a nyomás? lehet megkéne probálnom teli tankal? Más az első fékem elég darabosan húzodikbe, mondta hogy a főfékmunkahengert kell cserélni,de annak elég borsos ára van, valami dugót be zsíroz kívülről hátha megoldja a problémát, de kezdjek el érdeklődni főfékmunkahenger után? érdemes ilyet bontottan venni? vagy menniy ennek az új ára? JAH meg a kurwa életbe rámentem valami gecire és szétszabdalta a gumimat szal lesz egy hátsó gumi cserém is
Visszapillantó tükör, kérdés: most, hogy túrakormányom van, a korábbi, csutkakormányon lévő visszapillantó (egyébként szabvány, ami bárhol kapható) nem nyúlik ki elég szélesen, nagy a holttér.
Van erre vmi megoldás? (a többi visszapillantó sem tűnik hosszabbnak)
Vagy kénytelen leszek venni kb. 5rugóért kormányvég-tükröket?
ezt elismerem. A súly nem izgat annyira. Egyedül a fék, főleg egy komoly elsőfék az amit irigyelek az "újabb" gépek tulajaitől. A gsem amikor megvettem egytárcsás volt.. féken kívül más "tuningot" nem is eszközöltem rajta. Mivel csak a full-fullos gs450s duplatárcsás , megkapta utólag az enyém is ezt az extrát (már csak a mini, gyári fejidom hiányzik a gyári extrák sorából).. amihez kellett ugye komplett felni tárcsástól meg fékrendszerestől és villástól. Így sokkal jobb lett, fém fékcsővel meg közelíti a 10 évvel fiatalabb konstrukciókat. Nagyon puha betéttel stoppizni is lehet vele.. de az a betét 10ezer km alatt el is fogyott, míg a mostani 28ezret elment.. nem mindegy milyen sűrűn kell 13ezer ft körül betétet vennem..
Túrázni meg bőven elég.. mátrában ezzel is karcol a lábtartó, és nem egy gixxert ráztam már le, vagy tapadtam rá, ahol nem a motorerő dominált
(mondjuk az alapjáratállító csavarral ideiglenesen feljebb viheted 1700-1800ra is, próbaképpen.. picit többet fog enni a motor, aztán annyi. Télen hogy hamarabb melegedjen, meg ne hülje túl magát véletlen se, szoktam kicsit magasabb alapjáratot tartani.. főleg hideg esős időben hasznos)
A gyógyszergyár utáni jobbosban.............