Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de nem csak specialista vagy, hanem ZSENI is!

max. ráérősebben szerelsz!
Jó, de Honda!
Én Suzuki specialista vagyok!
szuper!
ha elhoztam a moccost, akkor bevigyorgok ide a közösbe.


(ha számít, 2007. 04. havi kiadású)
Kb 1 óra.
Előbb megnézem a mocidat, hogy van-e benne riasztó előkészítés.
Ha nincs, akkor megkapod a riasztót tőlem 6ezerért, és adok egy címet, ahol berekják!
A suzkikban 2000-től már van!
pont arra való tekintettel, és külön kihangsúlyozottan követtem az időjárás alakulását!


mert tudom, itt sokaknak az lesz a legközelebbi nagy megmozdulás.
:-)
ez tökéletes.
:-)
beszerelésileg mennyi a folyamatra fordított időtényező?
mert akkor annak tudatában szervezem majd a szabadnapomat.

és most már meg sem kísérlek a legutóbbi hsz-men korrigálni.
úgysem sikerülne.
:-) / lásd: nyelvben/ből /
Úgy látom, az Őzbikán is jó idő lesz, végre!
Tessék, itt a belevaló!
SPY LM209

http://bembomotor.hu/module/li...
asszem, magyar nyelveb nem jeleskedem.
:-)

javítva: vegyjeleselemeket.
Bár nem fizika szakos vagyok, de akkor 24 V, ha sorba kötnéd a két akksit: -[ ]+-[ ]+
Szerintem is a biztosíték lehet a probléma, és jól próbáltad bikázni. Így 12 V maradt (pontosabban 13,5 V körüli) a feszültség. De tényleg csak a jó akksival próbáld indítani.
Legalább annyi!
Ma kapott egy új gumit hátra a Gs-es!
Bridgestone Battlax
Valakinek van erről valami véleménye? Tartós?
http://arkoz.hu/automotor/term...
Jól!
De még egyszer, hogy ne legyen zagyva:

A segédaksi pozitívja az indítandó gép pozitívjára, a negatívja pedig az indítandó motorblokkjára. Célszerű, ha a bikakábel mind a 4 vége csipeszben végződik, amely megfelelő méretű. A segítő gép motorja járhat. Ha beindult, nem kell egyből lekapkodni a drótokat, fő a nyugalom, semmi baja nem lesz, ha 1 percig jár összekötve mindkettő.
Kaptam lajoséktól választ, és azt mondták, hogy az olcsóbb a 94 előtti gépekre való. Közben megnéztem az alpha-sport-os oldalt, és ők is írnak különbséget, mert pl egy 93-asra DID520V6X110LE kellet, míg a 94 utáni masinákra DID520VM110LE lánc kell szerintük.
Ha minden igaz, akkor at első csak 40LE-ig jó, míg a második 75-ig...
még én is csak a hitponton vagyok,.

a bank lesz a hunyó, ha mégsem.
először GS-t néztem, de aztán maradt ez.

igaz, a CBF-ből jóval kevesebb van a piacon, de talán szerencsém lesz.
össze zavartok már teljesen, most akkor jól bikáztak vagy nem?
Bizony bizony.
Nem ártana átismételni az általános iskola 5. osztályának fizikáját.
És nem is a +-t vesszük le előbb, hanem a bikázott járműről a negatívot. Tehát a hozzászólásodból annyi volt igaz, hogy "bikázás"
az jó moci, én is olyat akartam, csak nem úgy jött ki a lépés kicsi bánom is
igen!
reményeim szerint!
és fekete. gyönyörűséges.
most akkor milyen mocid lesz? cbf 500?
a motorra már nem kell!
már neve is van.

hétfőre kiderül, házasodom e a bankkal.

így mard csak a riasztós riadalom
:-)
jelzem, ha megvan a moccos!
2db akksi sorbakötve a 24 volt. Tehát ha egy akkuról vette le a + és - is akkor 12 voltot vitt. Ha viszont az egyik akksi + és a másik akksi - , akkor 24-et!
Ötletem? Mire,a motorra, vagy a riasztóra?
A motor szerintem jó lesz neked, a riasztót pedig majd intézem, ha meg lesz a gépsárkány!
Az úgy nem 24V? Rosszul tudtam...