Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen a tanácsokat, az a baj hogy tanksapka szellőző nem lehet az mikor leszedtem a tankot nem olyan rég kitakarítottam mindent ott, de biztos ami biztos megnézem, karbi szinkronon meg most volt a moci , de azért szólok a szerelőnek hogy valami nem jó, de elvileg kitakarította a karbit a multkor, viszont ami megint vissza jött probléma az a szívatóval való indítás utáni durrogás..... nem értem egy két hétig nem csinálta és most újra.... jah igen farsot mitől szívhat esetleg tömítés probléma lehet?
A tanksapkád "szellőzője"-levegőztetője nincs eldugulva?
Nyisd fel a tanksapkát, látsz benne egy lyukat, ebbe fújj bele kompresszorral, vagy biciklipumpával. Aztán próba... ha nem ez a gond, akkor jöhetnek a "komolyabb" beavatkozások"...
Nem kap elég benzin tartósan, nagy fordulaton.
- nem tud eleget átengedni a benzincsap/ vagy a benzincső
- Karburátort kell tisztítani és szinkronizálni
- Esetleg falsot szív.
Hazamenetel szombatján megyek velük.

A vendégeidet meg otthagyod?
Nade ha a másik fél a hibás, akkor az ő biztosítója fizet.
Ha pedig van Casco-d, akkor bármi van, fizet a biztosító.
(ettől függetlenül megértelek; kis borulásoknál, ahol nekem semmi bajom nem lehet, a motorom viszont pont rossz helyen törik meg, ami sokba kerül, tényleg parás)
Egyetértek!
Hát nem!
OKÉ " Az emberélet nem számít, csak a motor megússza" csak képletes volt na...........mááááááááárrrrrrrr

Egyébként, nem tudom, hogy estél-e már? Én egy pár zakón már túl vagyok.......és hidd el, attól a pillanattól fogva, hogy tudod, érzed, hogy ez bizony borulás lesz, ( ez tized másodpercekben mérhető ) megállás nélkül az zakatol az agyban ( legalábbis az enyémben ), hogy úúúúúú basszus mi a f... lesz a motorral. Az, hogy nekem törik kezem, lábam.....érzem, hogy a betonhoz csapódik a bukóm ( sőt érzetem már azt is, hogy a gerincvédőm súrlódik a betonon és megdobja a hátam a padka ) nem számít. Láttam már lökhárítót közeledni, és hallottam ahogy eltörik a bukó a fejemen.
Ok olyan még nem volt, hogy elvesztettem az eszméletemet.

Na jó azt hozzá kell tenni, hogy ÉN NEM VAGYOK NÓÓÓÓÓÓÓRMÁLIS .
Szia

Rendben, akkor a tiéd. Kedden megyek Pestre, vagy 17.-én szombaton Balatonfenyvesre. Bárhol össze futhatunk út közben.
Számom.: 30/566-9994
Szia Foregon. Hát azokból, amit a múltkor beszéltünk, meg ebből nekem most megint az jön le, hogy kéne egy rendes karbiszinkron. Ez nekem úgy tűnik, hogy a benzin nem tud olyan gyorsan lefolyni a karbiba, ill a karbi nem tudja olyan gyorsan leszívni, mint ahogy kéne. De majd a többiek is mondanak véleményt, de nekem legalábbis gyanús, hogy erre kell keresgélni. Aztán remélhetőleg nekem is összeáll a gép, ritkán is vagyok itt, ha van időm, azt csinálom. Üdv.
így valahogy
Nekem is csinált már ilyet.. igaz csak télen; és akkor mindig rá lett fogva arra hogy a karburátor a normális motoros hőmérséklethez lett belőve, és hidegben (nálam ez kb +5 fok alatt jelentkezett) nem kap elég benzint a huzamosabb magas fordulaton (7500+..) történő járatásra..

Feltételezem a leállt azt jelenti, hogy húztad a gázt a motor meg lehörgött, mintha elvetted volna, és aztán ahogy csökkent a fordulat újra erőre kapott és ment rendesen amíg újra nem érted el a kritikus tempót.
probáltam egy kicsit gyorsabban menni a mocival egészen pontosan 150-el, és leállt , először azt hittem csak kifogyott a benya, de mégsem, mentem még egy 3-4 km-et és megprobáltam megint, és megint leállt mi az istentől lehet ez?
hihetetlen, hogy mit ki nem bír az emberi szervezet.
az alábbiakat látva, meg pláne.

ráfutásos szituáció
Kedves b-viktor!
Bocs, hogy eltüntem ,de nem voltam itthon egy ideje,
de attól még kell a tartó!
A számom.:06309940249
E-mail.:kovacsp@gmail.com
Ha megírod a számod, felhívlak egyeztetés céljából, köszi!
Bizony néha meg kell sétáltatni.
Nah látom valamennyire azért egy véleményen vagyunk!Kezded ugy látni a helyzetet ahogy én ugyanis van másik motorom,egy cagivám,amit "elsődlegesként" használok!De azért néha nem lenne rox elcaplatni a gsx-el egykét találkozóra!Márcsak azért sem,mert az állás semminek sem tesz jót!
Én egy ilyet sajnálnék a mindennapokban használni, max második motornak néha elővenném, nehogy valami baja legyen.
Azért nem akarok elterjedtebbet mert tényleg nagyon ritka darab!Éppen ez a lényeg!Ilyen motorral nem találkozol minden nap az utakon!Sőt!Még fesztiválokon sem nagyon!Ez a lényege az egésznek!Egy ilyen motor nem fexik mindenhol a pajtában szénabála között!Nekem többet ér egy 2000 után gyártott bármilyen motornál!Nálam eszmei értéket képvisel!Max várok vele 3 évet,aztán veteránoztatom!Csak addig sajnálnám h áll a garázsban!
Csak összeszerelt állapotában lehet kivenni!
A tieden talán még ruggó előfeszítő csavar is van.
Tedd a legnagyobb ruggóelőfeszítésre, állítsd fejre és akkor ki tudod tekerni,ha nem megy , akkor pivit összenyomva kell megpróbálni.
Miután ez megvan, állítsd vissza a ruggóelőfeszítést minimumra, mielőtt a telószár kupakját leveszed.
Na ezt akartam mondani.Első a motor.........majd pár száz másik után jöhet a bluputty.
Már csak két dolog hiányzik, a motor meg a blútyús izé. Az elsőt igyekszem minél hamarabb pótolni
Na az tuti.
Najó, ezt úgyis akkor fogom megérteni ha egyszer kipróbálom.