Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, erről a képről is hiányzom...
Csodás lehet, Őzbikán majd lesz mesélés gondolom!
Szia!

Gratulálok én is a gépezethez!
Millió boldog kilométert kívánok, széles mosollyal a bukóban persze!
hát én meg persze, hogy Neked is!
Sziasztok!

Itt a vadkeleti különítmény:

De jó volt, mennék vissza
Én is gratula!
igyekszem észnél lenni.
Azé' óvatosan!
Ne az úton ragadjon el a hév...
hát már hogyne köszönném gratulációdat széles vigyorral!

még most sem hiszem el, hogy itt áll az étterem előtt!
és a jogsimat is tegnap kaptam meg az okmányirodából.
Waoah!
Gratulésön!
túl az első tankoláson, végre egy kis hűsölés.
:-)
akkor mától mi már együtt gurulunk.

Tegnapelőtt, dombnak felfelé, elég hamar leállt a motorom. Szakaszosan dadogott, majd nyekk. Reserve állás, és 1 perc indítózgatás után bebrüggyent. Azt hittem, előbb jelzi, hogy fogyóban a benzin, nem pedig 10 másodperc alatt produkálja ezt a tünetet.
Szép jó reggelt
Próbáld ki előtte, hogy biztos a csapágy-e:
Próbáld ki ezeket:
Nem szorul, simán forog? Bár ezt gondolom próbáltad.
Középsztenderen letámasztva, szemben legugolva két kézzel megfogod a telókat és óvatosan megrángatod. Ha ilyenkor mocorgást érzel, akkor tényleg csapágy. ( Nekem úgy tanították anno, hogy ez része a kötelező, indulás előtti ellenőrzésnek, mint a fékek és világítás. ) De, ha tényleg csak kilazult, és nem kopott, akkor lehet, hogy elég csak kipucolni, újra zsírozni és meghúzni gyári nyomatékkal, ha jók a görgők, nem kell új. Itt egyedül Teddynek volt eddig baja ezzel, de neki gyárilag nem volt benne zsír!, így szorulni kezdett, ezért garanciában kicserélték.
Sziasztok!

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy milyen típusú, kódú csapágy-csapágyak kellenek a kormányműbe?

Ha belemegyek egy kisebb gödörbe, vagy ha átmegyek egy vasúti átjárón csúnyán zörög a motor eleje, és nagyon zavaró, nem is érzem stabilnak ilyenkor.

Üdv: Gábor
Ezek az osztrákiában kapható csodák magasan az én pénztárcám fölött vannak.
A 3k kft-vel föl fogom venni a kapcsolatot, kösz a linket!
.oeamtc.at/index.php?type=article&id=1136904&menu_active=0307
itt kell körülnézni
Szoval azok az osztrákban kaphatóak nemilyenek voltak
Olvastam az osztrák autoklub ujságjában egy összehasonlitó tesztet vagy 10 féle villanybicajról. az árak EUR 1600-2600EUR között vannak.
De azok nem holmi kinai nagypapibicajok voltak.
Gugliztam picit (próbáld ki te is) , nézd meg pl. itt:
Elektromos bringák
Hammond orgonát is gyárt a Suzuki
Hali!
Ha már úgyis a villanyhajtás a téma, érdekelne, hogy van-e tapasztalatotok villanybicajok terén. Nagyapánmak szeretnék egyet beszerezni, mert szeret biciklizni, csak néha már nehezen megy neki (85 éves). Itthon 120 rugó körül mozognak az efféle járgányok, körülnéztem a német ebay-en, ott sem sokkal olcsóbbak. Az is fölvetődött, hogy külön szerzek egy kerékagymotort, akksijaim vannak, szabályzót meg tervez hozzá bátyám (ez a szakmája), de eddig nem találtam használható példányt. Minden lehetőség érdekel!
Akkor én a második csoportba taratozok
A népek egy része túrázik északkeleten, a másik meg úgy csinál, mint aki dolgozik.
Halihó

Mi ez a pangás errefelé?
Akkkkkor 4 :)))))