jah igen bocs , rosszul olvastam a történetet.... nem úgy értelmeztem hogy a motorfék miatt állt be a kerék, nekem ilyesmi tüneteim voltak mikor elvolt dugulva a benzin szűrőm
Eszem a szíved! Ha visszalöksz egy (néhány) sebességet és megáll a blokk, akkor ott minden áll... a hátsó kerék is. A kompresszió mindent megfog, ha nincs tempó...
kb 30 perce olyan dolog történt velünk, ami némi aggodalomra ad okot....! A mocival miután elindultunk, gurultunk előre a sor elejére a lámpánál, visszaváltottam ha jól emlékszem és egyszer csak beblokkolt a hátsó kerék, és megfulladt a motor...! Szerencsére sikerült nem elesni, mert elég hangosat csikorgott a gumi...! Utána nem akart beindulni, vártam picit, rátettem a szivatót megint, húztam egy gázt és úgy indítottam rá, akkor beindult, de miután levettem a szívatót, annyira leesett a fordulatszám, hogy megállt, 1000 alá...! Aztán vártam picit, megint beindult, elindultam vissza, és 1 perc után egyszercsak éreztem, hogy szétszaladnak a pacik, váltogatok vissza, húzom neki de nem indul meg, hanem szép lassan megállt. Na onnantól toltam haza az esőben......! :S
Mi a szösz lehet a baj? Karburátor? Az aksinak van töltése, ma lett megmérve galád módon míg én aludtam!
Igen a tankot is kipucoltam teljesen, jó sok undi dolog volt bent most teljesen tiszta! ez tuti, de a többi dolog igen jó ötlet megnézem a gumi akatrészeket, lehet ott lesz a probléma és sztem öregedés lesz mert ez moci sokat állt és sztem ráadásul napon is ...
Sziasztok!Tud valaki segíteni?Valószínű futómű gondról van szó,
mert bármilyen sebességgel haladok a géppel szabályosan húzza a kormányt jobbra, majd balra, szépen lassan!Ha elengedem, akkor sem esek el, mert ha elmegy jobbra, kb 10 cm-t utána egyből szabályosan elkezdi húzni balra ugyanúgy 10cm-t és utána megint jobbra,stb!A motort én törtem össze, az első villa ki lett cserélve használt villára, mert elgörbült! más még nem volt cserélve!Rf400
előre is köszi!
A karbiszinkron "csak" az alapjárati együttjárást szabályozza. Persze, minden fordulatszámon együtt fog dolgozni a két karbi. Annak ez nem jele.
Maga a tank is ki lett pucolva? Mivel mindig "kevés" benzined van benne, ezért állandóan az alját szívja... ha ott retkes a dolog, akkor mindig dugulni fogsz. Falsot szívhat az összes membránnál (benzincsap, karburátor) És az összes csatlakozónál (légszűrő-karbi, karbi-henger). A gumialkatrészeken gombostűhegynyi lyuk is problémás lehet...
Esetleg, ha minden tiszta, akkor válts benzinkutat...
Szeretnék konkrét ajánlatot kérni az idomozáshoz.