Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapest Ny-i része környékén vagy akár távolabb is tud valaki ajánlani nekem egy jó fényezőt?
Szeretnék konkrét ajánlatot kérni az idomozáshoz.
100 euroert sok lenne a REGINA (lajosba: 10041704) lánc? Birnák ott nálatok olcsóbban venni?
emiatt egyszer sikerült majdnem egy szép nagyot zakkantanom, úgyhogy tanusíthatom, hogy GsDokky most sem téved
Szívesen, használd egészséggel!
Jön erre vki?
Balatoni túra
Napelemes töltő 5 dollárért:
töltő
avagy ez:
töltő 2
de van a Conradnál is, 13.000,- Ft-ért:
Conrad töltő
Van vkinek vmelyikről tapasztalata?
Most beszéltem vele, nem érti a dolgot!
Elküldtem Neki a számodat, és felhív!
Pupákok!
Hawk bácsival beszélt valaki mostanában?
Mert én hívogatom péntek óta gyakorlatilag folyamatosan és állandóan kinyom.
jah igen bocs , rosszul olvastam a történetet.... nem úgy értelmeztem hogy a motorfék miatt állt be a kerék, nekem ilyesmi tüneteim voltak mikor elvolt dugulva a benzin szűrőm
Eszem a szíved! Ha visszalöksz egy (néhány) sebességet és megáll a blokk, akkor ott minden áll... a hátsó kerék is. A kompresszió mindent megfog, ha nincs tempó...
és a hátsó kerék miért állt volna ba?
Bagatell ötletem van. A benzincsapot áttekerted tartalékra? Tipikus tüneteket soroltál fel...
Sziasztok!

kb 30 perce olyan dolog történt velünk, ami némi aggodalomra ad okot....! A mocival miután elindultunk, gurultunk előre a sor elejére a lámpánál, visszaváltottam ha jól emlékszem és egyszer csak beblokkolt a hátsó kerék, és megfulladt a motor...! Szerencsére sikerült nem elesni, mert elég hangosat csikorgott a gumi...! Utána nem akart beindulni, vártam picit, rátettem a szivatót megint, húztam egy gázt és úgy indítottam rá, akkor beindult, de miután levettem a szívatót, annyira leesett a fordulatszám, hogy megállt, 1000 alá...! Aztán vártam picit, megint beindult, elindultam vissza, és 1 perc után egyszercsak éreztem, hogy szétszaladnak a pacik, váltogatok vissza, húzom neki de nem indul meg, hanem szép lassan megállt. Na onnantól toltam haza az esőben......! :S

Mi a szösz lehet a baj? Karburátor? Az aksinak van töltése, ma lett megmérve galád módon míg én aludtam!

Köszi a segítséget előre is!

Tomi
Mentős! Király az oldaltáska, köszi!
Nem is tudtam,hogy léezik R verzió is!
Van itt azé Gshipochonder is.
Csak visszatalálunk az ösvényre!
GSDokky-DLTeddy
Pedig a tudományom átlag alatti... nem vagyok egy műszaki zseni... azért jól esett.
nem GSTeddy hanem GSDokky is lehetnél
Köszi Teddy!
Igen a tankot is kipucoltam teljesen, jó sok undi dolog volt bent most teljesen tiszta! ez tuti, de a többi dolog igen jó ötlet megnézem a gumi akatrészeket, lehet ott lesz a probléma és sztem öregedés lesz mert ez moci sokat állt és sztem ráadásul napon is ...
Villanyak, és kormánycsapágy ilyenkor ellenőrizendő. És a használt villát sem ártana "kigörgőzni".

Kormánycsapágynál a "feszítést" is érdemes megnézni. Akár egy kerékcentír is jól jöhet...

Gyakorlatilag mindent érintettem. Sorban érdemes ezeken végigjárni.
Sziasztok!Tud valaki segíteni?Valószínű futómű gondról van szó,
mert bármilyen sebességgel haladok a géppel szabályosan húzza a kormányt jobbra, majd balra, szépen lassan!Ha elengedem, akkor sem esek el, mert ha elmegy jobbra, kb 10 cm-t utána egyből szabályosan elkezdi húzni balra ugyanúgy 10cm-t és utána megint jobbra,stb!A motort én törtem össze, az első villa ki lett cserélve használt villára, mert elgörbült! más még nem volt cserélve!Rf400
előre is köszi!
A karbiszinkron "csak" az alapjárati együttjárást szabályozza. Persze, minden fordulatszámon együtt fog dolgozni a két karbi. Annak ez nem jele.
Maga a tank is ki lett pucolva? Mivel mindig "kevés" benzined van benne, ezért állandóan az alját szívja... ha ott retkes a dolog, akkor mindig dugulni fogsz. Falsot szívhat az összes membránnál (benzincsap, karburátor) És az összes csatlakozónál (légszűrő-karbi, karbi-henger). A gumialkatrészeken gombostűhegynyi lyuk is problémás lehet...
Esetleg, ha minden tiszta, akkor válts benzinkutat...

Távolból ennyi ötletem van.