tehát akkor a problémát a karbi kitakarítása oldaná meg? mert a benzin csapot és a tankot nem rég lett takarítva, de a karbi is, bár a szerelő takarította a karbit, azt mondta az X év alatt nem látott ilyen mocskos karbit
voltam kint nála soroltam a problémákat, mondtam hogy esetleg a tank szellőzö azt mondta hogy ha az lenne akkor máskor is csinálná és ugrálna a motor.....
A magyar piaccal az a baj, hogy a többség a szemmellátható dolgokon túl nagyon évjárat és futott km érzékeny, legyen az autó vagy motor.. Ez sztem betudható a kgst ipari remekeinek, és megmaradtak azok a beidegződések hogy egy 50ezret futott motor az már húha kategória, vagy egy 200ezer felett futott autó. Holott a nyugati technika már legalább a 70es évek végétől tudta a sokkal nagyobb futásteljesítményeket, nagyobb meghibásodások nélkül.
Ha most elmenne a motor, akkor -sokak megdöbbenésére- egy majd 30 éves gsx 750et vennék, nem hétvégi motornak. Számomra szép, 140 tartósan nem sok neki, és feltehetőleg nem is fogják ellopni..mert minek. Nem igényel nagyobb odafigyelést mint a mostani..
Akik totál zöldfülűként megkérdezik h ilyen olyan amolyan motort vegyenek, meg h nem túl öreg e meg stb.. mindig hüledeznek azon hogy állapotot kell nézni nem a hozzákörített mesét meg km órát..
Számomra érthetetlenül úgy bízik az emberek zöme a km órában, mint ha a saját anyja lenne..
Én sem szeretném fillérért odaadni senkinek. Rendben van a gép, de nagyobbat, erősebbet szeretnék. Sokan megnézik az utcán, volt hogy leálltak velem beszélgetni, többen 7-8 évesnek nézték. Ilyenkor mindig büszke vagyok rá. Jó gép, szeretem is, csak hát hajt a vérem.
na ja,ismerős. Nagyon olcsóbban meg miért adnád ha rendben van..
Velem meg megpróbáltak páran mindeféle egyhengeres enduró cserét ajánlani.. papírost, papír nélkülit is. Nem mintha nem írtam volna le világosan h erősebbet szeretnék.. ami meg 10 lóval erősebb az nem ezt jelenti .
A tisztességes motorkarbantartással meg szinte csak önmagamnak ártok. Mert ugye mindenki csak a gumit meg a láncot nézi.. aztán a kutya nem hiszi el h új az összes csapágy a vázban, meg egy rakás nem filléres, de apróság is ki van rajta cserélve (gyári újra.. sok 6-8ezer forintos tétel pillanatok alatt nagy összeget ad ki). Ilyen apróságokra tavaly óta elköltöttem már, csak alaktrészárban számolva száz ezer körül.. soha nem fogom látni azt a pénzt, de legalább elégedett lesz aki egyszer mégis véletlenül megveszi.
A dobozokat pont e miatt nem szívesen adnám vele, mert az is drága volt.. úgy vadásztam hozzá, hogy mind stlíusban, mind korban passzoljon.. aztán nincs az az idegen aki elhiszi hogy nem 15ezer forint volt hanem annak a sokszorosa..
Legalább meghálálja mert eddig csak egyetlen egy esetben hagyott az út szélén, részben az is az én saram volt.
Most meg h fém fékcsöveket tetettem rá, eltettem a régit is.. mert OT- vizsgán csak azzal megy majd át, ha eljön az idő.. Azon kívül minden gyári, és gyakorlott veterános szerint meg is kapná a plaketett így most,ha nem utolsó, hanem az első évjáratok valamelyike lenne.
Ennek fényében a 350ezres irányárat nem találom túlzónak.
Van érdeklődő, de mind ez a "mennyit engedsz" fajta. Volt egy házaspár megnézni, a csajnak szerették volna, a probléma az volt hogy nem ért le a lába meg nagyon el sem bírta. Ajánlottak már érte zx-6r-t, de kawát meg soha. Most mocival megyek nyaralni 2 hét múlva, addig nem sürgetem az eladását, majd utána. Idén már úgysem lesz annyi lóvém hogy meglegyen az utódja, meg télre meg sem érné megvenni. Majd jövő tavaszra.
Nem nehéz egy gs-től csúnya motorhangot kicsiholni, kellő odanemfigyelés mellett jön az magától is. Tavaly volt egy páréves a szervizben ahova járok (nem törzsvendégé..), mondta hogy kicsit rá kéne nézni. Olyan hangja volt te... én azzal haza se mertem volna menni, nemhogy rendszeresen közlekedni.
Am látom a te motorod után se kapkodnak, pedig a tied ritka szép festésű.. és így látatlanban elhiszem hogy van legalább olyan jó a belbecs is mint a külcsín .
Nincs túl alacsonyra állítva az alapjárat? Melege biztos nincs annyira a gépnek hogy hőgutát kapjon.
Valamelyik nap mentem tankolni a kocsiba, a kúton állt egy GS, olyan k3-k4-es lehetett. Csupa kosz volt, mondom biztos megázott. Jött ki a shopból egy nyugdíjas csóka, indítja, aztán tőgáz. Csak lestem. Azt hozzá kell tenni hogy ilyen csúnya motorhangot régen hallottam már. Na ennyit a megkímélt, idős tulajos eladásokról. Egy világ omlott össze bennem és még a Mikulás sem létezik.
Jó az X-gyűrűs, sőt a teljesítmény miatt az javasolt!
Gyakorlatilag az O és az X csak a láncszemeknél lévő gumiszigetelés keresztmetszete, nem valami nagy űrtechnikára kell ám gondolni. Az X jobb, de drágább. Mivel esetünkben nincs O-val megfelelő teljesítményű lánc, így az X-est kell venni.
Az én gépem ugyanezt játszotta tavaly, és megint kezdi: egyszerűen koszos volt a karbi, de kipucoltuk a tank szűrőjét és a benzincsapot is nagynyomású levegővel. Ráadásul most egy kis nyomozás után kiderült, hogy nekem dúsra van állítva a benzin-levegő, ezért füstöl feketén nagy gázon, bár cserébe mindig könnyen indul, szinte szívató sem kell... és jövő héten kipróbálom E85-tel, ahhoz úgyis dúsabb kell. Szóval nálad is egyszerűen kifogy a karbiból az üzemanyag forszírozott használatnál, emiatt leáll, majd ugye újra csurog bele, amiatt "megjavul". Üresebb tanknál meg fokozottan jelentkezik, mivel nincs üzemanyag szivattyú, nincs akkora nyomás, lassabban pótolja a gravitáció a benzint. Nekem gyanúsak még az üzemanyag csövek is, én tervezem a cseréjüket, a gépkönyv szerint is kéne minden 4. évben! Amúgy szabályosan közlekedve nincs vele gond, ergo ne menj vele zárt pályára, hogy próbálgasd a 160-at, a max. 130-as pályázást így is bírni fogja, bár nekem anno az tette be a kaput, hogy már tartós 110-nél is leállt!
hello mindenkinek szeretném a segítségeteket kérni abban hogy most szeretnék rendelni a netről 1 meghajtó láncot a gs 500 as motoromra(2008) már rendeltem JT első és Hátsó lánckereket és ahoz szeretnék ujj láncot!na most a kérdésem az lenne h ugye a 520 110szemes D.I.D lánc kellene na de o gyűrűst ír a kézikönyv is és mi van akkor ha én X gyűrűs láncot veszek? az jó hozzá? mert ugyan is sima o gyűrűs 40lóerő határig van és 29.5 kn ig az x gyűrűs 75Lóerő határig 35.8 Kn szakító szilárdságig szeritetek meik lenne a jó mert árban sem mind1 az x gyűrűs 24.000ft az o gyűrűs csak 18.000 mihamarabbi válaszokat előre is köszönöm sziasztok széles utat mindenkinek!
De akkor tényleg nézesd át vele! "Istenbizonyra"! Apró "sz@r" lesz a hiba, szinte biztos... így azonban kínszenvedés a motorozás vele... (én még mindig gyanakszom a tank szellőzőjére...)
de van és szerelőnek hívják ő meg sajna nem ingyen dolgozik más ilyen jellegü embert nem ismerek, mind1 hétfőn viszem hozzá mert szelepfedél tömítést kell cserélni, aztán majd kiderül mi van vele, csak gondoltam elötte rákérdezek itt hátha van valami ötlet
amikor az enyémnek melege van akkor csak simán megemelkedik az alapjárat 1600ról olyan 2000-2100-ig. Mondjuk olyankor extrém terhelést kap ( sok araszolás nagyonnagy dugóban ,kánikulában, és ha éppen lehet haladni pár métert akkor meg egészen sokáig elforgatva..)
Ezt a példányt most már látnom kell! Semmi ötletem a sorozatos "hibákra". Nincs valami műszaki vénájú ember a közeledben, aki az alap hibakereséseket meg tudja neked csinálni? Üzemanyag rendszer, gyújtás... stb., stb. ... a garázsban két délután alatt ki lehet kutatni mindent dugulásostól, membránostól, mindenestől.
Kezd ez a moci "hihetetlennek" tűnni...
Próbáltam megint menni kicsi gyorsabban 160-al sikerült is de elfogyott az út, motorfékkel lassítok lassítok majd kuplongál és keresem az üreset, meg is van de a motor az leállt, ahogy a kuplungoltam a pirosnál nem volt alapjáratom, sőt utána csak egy félperc indítózás után röffentbe újra! Egyik motoros ismerősömmel beszéltem neki a 250-es bandittal volt ugyan ez , ahogy a lámpához ért a motor leállt neki is, de ők nem tudtak rájönni mi baja volt
Ha most elmenne a motor, akkor -sokak megdöbbenésére- egy majd 30 éves gsx 750et vennék, nem hétvégi motornak. Számomra szép, 140 tartósan nem sok neki, és feltehetőleg nem is fogják ellopni..mert minek. Nem igényel nagyobb odafigyelést mint a mostani..
Akik totál zöldfülűként megkérdezik h ilyen olyan amolyan motort vegyenek, meg h nem túl öreg e meg stb.. mindig hüledeznek azon hogy állapotot kell nézni nem a hozzákörített mesét meg km órát..
Számomra érthetetlenül úgy bízik az emberek zöme a km órában, mint ha a saját anyja lenne..
Velem meg megpróbáltak páran mindeféle egyhengeres enduró cserét ajánlani.. papírost, papír nélkülit is. Nem mintha nem írtam volna le világosan h erősebbet szeretnék.. ami meg 10 lóval erősebb az nem ezt jelenti .
A tisztességes motorkarbantartással meg szinte csak önmagamnak ártok. Mert ugye mindenki csak a gumit meg a láncot nézi.. aztán a kutya nem hiszi el h új az összes csapágy a vázban, meg egy rakás nem filléres, de apróság is ki van rajta cserélve (gyári újra.. sok 6-8ezer forintos tétel pillanatok alatt nagy összeget ad ki). Ilyen apróságokra tavaly óta elköltöttem már, csak alaktrészárban számolva száz ezer körül.. soha nem fogom látni azt a pénzt, de legalább elégedett lesz aki egyszer mégis véletlenül megveszi.
A dobozokat pont e miatt nem szívesen adnám vele, mert az is drága volt.. úgy vadásztam hozzá, hogy mind stlíusban, mind korban passzoljon.. aztán nincs az az idegen aki elhiszi hogy nem 15ezer forint volt hanem annak a sokszorosa..
Legalább meghálálja mert eddig csak egyetlen egy esetben hagyott az út szélén, részben az is az én saram volt.
Most meg h fém fékcsöveket tetettem rá, eltettem a régit is.. mert OT- vizsgán csak azzal megy majd át, ha eljön az idő.. Azon kívül minden gyári, és gyakorlott veterános szerint meg is kapná a plaketett így most,ha nem utolsó, hanem az első évjáratok valamelyike lenne.
Ennek fényében a 350ezres irányárat nem találom túlzónak.
Am látom a te motorod után se kapkodnak, pedig a tied ritka szép festésű.. és így látatlanban elhiszem hogy van legalább olyan jó a belbecs is mint a külcsín .
Leakcióztam a cbf 500-am 2008 12.havi ABS 25 KW garancia stb..
csak 1.049000 Ft sürgős lenne..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_500_abs_25k
w_garancia-3923397
Valamelyik nap mentem tankolni a kocsiba, a kúton állt egy GS, olyan k3-k4-es lehetett. Csupa kosz volt, mondom biztos megázott. Jött ki a shopból egy nyugdíjas csóka, indítja, aztán tőgáz. Csak lestem. Azt hozzá kell tenni hogy ilyen csúnya motorhangot régen hallottam már. Na ennyit a megkímélt, idős tulajos eladásokról. Egy világ omlott össze bennem és még a Mikulás sem létezik.
Gyakorlatilag az O és az X csak a láncszemeknél lévő gumiszigetelés keresztmetszete, nem valami nagy űrtechnikára kell ám gondolni. Az X jobb, de drágább. Mivel esetünkben nincs O-val megfelelő teljesítményű lánc, így az X-est kell venni.
Az én gépem ugyanezt játszotta tavaly, és megint kezdi: egyszerűen koszos volt a karbi, de kipucoltuk a tank szűrőjét és a benzincsapot is nagynyomású levegővel. Ráadásul most egy kis nyomozás után kiderült, hogy nekem dúsra van állítva a benzin-levegő, ezért füstöl feketén nagy gázon, bár cserébe mindig könnyen indul, szinte szívató sem kell... és jövő héten kipróbálom E85-tel, ahhoz úgyis dúsabb kell. Szóval nálad is egyszerűen kifogy a karbiból az üzemanyag forszírozott használatnál, emiatt leáll, majd ugye újra csurog bele, amiatt "megjavul". Üresebb tanknál meg fokozottan jelentkezik, mivel nincs üzemanyag szivattyú, nincs akkora nyomás, lassabban pótolja a gravitáció a benzint. Nekem gyanúsak még az üzemanyag csövek is, én tervezem a cseréjüket, a gépkönyv szerint is kéne minden 4. évben! Amúgy szabályosan közlekedve nincs vele gond, ergo ne menj vele zárt pályára, hogy próbálgasd a 160-at, a max. 130-as pályázást így is bírni fogja, bár nekem anno az tette be a kaput, hogy már tartós 110-nél is leállt!
Tudom, azt hiszem tavaly is beszéltünk róla, de mindig csak akkor jut eszembe, amikor elmúlik, vagy nagyon közel van és már nem tudok rászervezni.
amikor az enyémnek melege van akkor csak simán megemelkedik az alapjárat 1600ról olyan 2000-2100-ig. Mondjuk olyankor extrém terhelést kap ( sok araszolás nagyonnagy dugóban ,kánikulában, és ha éppen lehet haladni pár métert akkor meg egészen sokáig elforgatva..)
Kezd ez a moci "hihetetlennek" tűnni...
Próbáltam megint menni kicsi gyorsabban 160-al sikerült is de elfogyott az út, motorfékkel lassítok lassítok majd kuplongál és keresem az üreset, meg is van de a motor az leállt, ahogy a kuplungoltam a pirosnál nem volt alapjáratom, sőt utána csak egy félperc indítózás után röffentbe újra! Egyik motoros ismerősömmel beszéltem neki a 250-es bandittal volt ugyan ez , ahogy a lámpához ért a motor leállt neki is, de ők nem tudtak rájönni mi baja volt
és köszönöm!
:-)
Kérünk majd képet!
és megvan, és megvan!
enyém a mociiiii!
már csak eredetiségvizsga, és átíratás van hátra!
és onnantól szélesedik az út is majd!
:-)
Pölö, az enyémre is...