No jövő hetet nem ígérem tutira, de az utána következő ok lehet. Írok majd még hogy és mikor, nem tudom még mikor leszek pontosan otthon. Asszem problémás vagyok kicsit, bocsi:).
Sziasztok
Egyik nő ismerősöm nem rég vett egy GS 500 at! Középsztenderre nehezen tudja feltenni mert hosszú a láb,és magasra kell felhúzni a mocit! A hátsó kerék és a talaj között 6,5 cm van ami szerintem nem normális! Nálatok mekkora ez a távolság?
Üdvözletem az Uraknak!
Már régen jártam erre, de most egy ideje meló meg egyéb elfoglaltságok miatt nem nagyon volt időm netezni. Viszont visszaolvastam vagy tíz oldalt, uh igyekszem pótolni a hiányt:). Foregon. Ha gondolod, valamikor mehetnénk majd együtt gurulni, a moci össze lett rakva, múlt szombaton megjártam vele a Balatont, és jól vizsgázott a drága. A csapágyra rásandíthatok, ha gondolod, max összehasonlítjuk az enyémmel, most műszakin, meg szerelőmnél is azt a véleményt kaptam, hogy jó a csapágy. Cserébe taníts dönteni:). Akinek durrog a motorja, annak én is elsődlegesen a benzincsövek és a gyertyák cseréjét ajánlom, + én sem favorizálom a + benzinszűrő berakását, volt vele szívás nekem is. Ha úgy lesz időm, lemosom a mocit meg csinálok frankó képeket, és kíváncsi leszek, kinek hogy fog tetszeni. Üdv
Ez több, mint botrányos.
Erre mondom, meg a Motoair kabátos ügyre (bár a tiéd sokkal cifrább!), hogy dögöljenek éhen! Aztán jön a panasz meg a bűnbakkeresés, ki tehet arról, ha nem megy a szekerük. Ez nem vevőkiszolgálás. A VEVŐt kell kiszolgálni, kinyalni a seggét. Ráadásul nem 500 Ft-okról van szó (még akkor sem szabad így kezelni embereket).
Hát az olyan kérlek,hogy megrendeled a cuccot és azt mondják,ha marad kapsz belöle!De!Azt meg ök eldöntik,hogy kinek marad!
Általában nincs is,csak vevöcsalogatónak berángatnak és hamár ott vagy vedd meg a másikat,ami drágább és végig volt.Vagy van kis méretben,a vége ugyanaz,mint az elözönek.
Esetleg a másik véglet,amikor elutazol érte és ott állsz a lépcsön és az eredetileg 50.000.- sisakot az orrod elött felvásárolja valami nepper 20.000.-ért és a parkolóban meg nyomban árulja 30.000.-ért,közben esélyed sem volt hozzájutni a boltban!
A legjobb!:
Kedden volt egy csimma akcióban 15.900.-,nem voltam netközelben és Szerda reggel 10.00-kor nyitáskor hivom a csajt,hogy maradt-e?
Aztmodja,hogy van.
Modom neki,hogy küldjön akkor nyomban!Erre 21.000.-t kér érte, mert több van mint 2db!(Ennek mi köze hozzá?)
Mondom neki dátumozza keddi megrendelésre!
Azt nem lehet,mondja!
Akkoor nem kell.
De következö kedden megint akciózzák 11.900-re.(-4.000.-)
Nyomom a megrendelést,de semmi válasz sincs!Biztos nem maradt belöle?
Ez aztán az üzletpolitika!
Emailt irogáltam.Azt a választ kaptam,hogy miért nem utaztam fel érte Pestre?
Mondom nekik,hogy ki garantálja nekem a 8.000-os benzinköltségemért,hogy kapok olyan cuccot amilyent akarok,mert el sem raknak pár órára sem semmit.!?
Kiváncsi lettem volna a fogy.véd.mit szól az ilyen dolgokhoz.
én anno a hungaroringen volta ilyenen az ertste leasing motorosakadémiában, ingyen volt a hitelhez adták , de az nagyon komoly volt 1 napos volt csak, de nagyon hasznos, reggel 8 tól 11 ig elmélet aztán estig csak motorozás volt, és nálunk az általad felvázolt helyes szisztéma volt, egyszer elmondták elméletben aztán ha akartad megcsináltad 50-szer, és tényleg marha sokat lehet ott tanulni
Én ajándélba kaptam egy rokontól.
De a lényeg, hogy most voltam kedd-szerdán és elmosta az eső a szerdai nap felét, és azt mondták akkor vagy jöjjek máskor egy teljes 2. napra vagy pedig fizetek 20ezret és megyek még egy teljes kört (tehát fél ár).
Okosításban benne vagyok természetesen. Egy 2-es szintet okosíthatnánk. :) 20000-t megér szerintem.
milyen szervezésen keresztül voltál?
mert nekem a Honda Dreamnél ajánlották -ahol a moccost vettem -
féláron.
mert ez eredetileg, általam ismert tréning díja 2 nap+kaja- kb. 42-45 e FT.
szóval, én őket preferálnám.
és megkérdezem, ha érdekel, hogy meg tudjuk-e oldani Neked is barátibb áron.
Szia!
Mehetnénk együtt mert én megyek még egyszer, mivel az eső elmosta. Valamelyik délutánira gondoltam vagy aug 3-4 vagy 10-11.
Röviden leírom a véleményem. (minden mondat elé tegyétek oda, hogy SZERINTEM).
Kevés a motorozás és túl sok a rizsa. Nálunk voltak tök kezdők, azt hittem azok fognak feltartani, de nem. Egyszerűen annyira mondják az elméletet, hogy nem azon múlik ki milyen gyors. Értem én, hogy meg kell érteni, mint miért csinálunk, de szerintem itt a lényeg az lenne, hogy elmondja és csináld meg 50x. Ehelyett fordítva van. Kábé 7 órát vagyunk ott, szerintem 2-él nem több a motorozás belőle. Ez nagyjából arra elég, hogy megmutassa, mit csinálsz rosszul, te rájössz 5-6 kör alatt, hogy valóban, ez így nem jó, de ahhoz már messze kevés, hogy megérezd hogy lenne jó. Viszont a sok pofázás miatt nem mész annyit, hogy berögződjön jól.
Viszont az is biztos, hogy megtudod, hogy hol csinálod rosszul a dolgokat és mindezt nem saját károdon és innentől tudatosan próbálod javítani.
A nagy kérdés, hogy megéri-e? Szerintem egyszer igen. Mert tudod utána, hogy mit csinálsz rosszul és odafigyelsz. Azt igazából továbbra sem fogod tudni, hogy hogyan kellene jól csinálni (sejtésed lesz róla), de legalább óvatos leszel, mert tudod, hogy ez neked nem megy.
Egyik nő ismerősöm nem rég vett egy GS 500 at! Középsztenderre nehezen tudja feltenni mert hosszú a láb,és magasra kell felhúzni a mocit! A hátsó kerék és a talaj között 6,5 cm van ami szerintem nem normális! Nálatok mekkora ez a távolság?
Már régen jártam erre, de most egy ideje meló meg egyéb elfoglaltságok miatt nem nagyon volt időm netezni. Viszont visszaolvastam vagy tíz oldalt, uh igyekszem pótolni a hiányt:). Foregon. Ha gondolod, valamikor mehetnénk majd együtt gurulni, a moci össze lett rakva, múlt szombaton megjártam vele a Balatont, és jól vizsgázott a drága. A csapágyra rásandíthatok, ha gondolod, max összehasonlítjuk az enyémmel, most műszakin, meg szerelőmnél is azt a véleményt kaptam, hogy jó a csapágy. Cserébe taníts dönteni:). Akinek durrog a motorja, annak én is elsődlegesen a benzincsövek és a gyertyák cseréjét ajánlom, + én sem favorizálom a + benzinszűrő berakását, volt vele szívás nekem is. Ha úgy lesz időm, lemosom a mocit meg csinálok frankó képeket, és kíváncsi leszek, kinek hogy fog tetszeni. Üdv
Nyári kesztyű: 6200 helyett 4650 Ft.
+ hátizsák, táska, bukósisak (Uvex: sok pénzért)
Erre mondom, meg a Motoair kabátos ügyre (bár a tiéd sokkal cifrább!), hogy dögöljenek éhen! Aztán jön a panasz meg a bűnbakkeresés, ki tehet arról, ha nem megy a szekerük. Ez nem vevőkiszolgálás. A VEVŐt kell kiszolgálni, kinyalni a seggét. Ráadásul nem 500 Ft-okról van szó (még akkor sem szabad így kezelni embereket).
némi értékrendbéli szintkülönbség, meg egyebek okán.
állandóan mennék!
és olyan jóóó érzés, hogy 1 hét alatt már 2x kellett teletankolnom!
Általában nincs is,csak vevöcsalogatónak berángatnak és hamár ott vagy vedd meg a másikat,ami drágább és végig volt.Vagy van kis méretben,a vége ugyanaz,mint az elözönek.
Esetleg a másik véglet,amikor elutazol érte és ott állsz a lépcsön és az eredetileg 50.000.- sisakot az orrod elött felvásárolja valami nepper 20.000.-ért és a parkolóban meg nyomban árulja 30.000.-ért,közben esélyed sem volt hozzájutni a boltban!
A legjobb!:
Kedden volt egy csimma akcióban 15.900.-,nem voltam netközelben és Szerda reggel 10.00-kor nyitáskor hivom a csajt,hogy maradt-e?
Aztmodja,hogy van.
Modom neki,hogy küldjön akkor nyomban!Erre 21.000.-t kér érte, mert több van mint 2db!(Ennek mi köze hozzá?)
Mondom neki dátumozza keddi megrendelésre!
Azt nem lehet,mondja!
Akkoor nem kell.
De következö kedden megint akciózzák 11.900-re.(-4.000.-)
Nyomom a megrendelést,de semmi válasz sincs!Biztos nem maradt belöle?
Ez aztán az üzletpolitika!
Emailt irogáltam.Azt a választ kaptam,hogy miért nem utaztam fel érte Pestre?
Mondom nekik,hogy ki garantálja nekem a 8.000-os benzinköltségemért,hogy kapok olyan cuccot amilyent akarok,mert el sem raknak pár órára sem semmit.!?
Kiváncsi lettem volna a fogy.véd.mit szól az ilyen dolgokhoz.
én dolgozom, meg költözéses fázisban vagyok éppen már nem ép.
de a következő nagy megmozduláson feltétlen!
Nektek mostan széles elhajlásokkal teli hétvégét!
De a lényeg, hogy most voltam kedd-szerdán és elmosta az eső a szerdai nap felét, és azt mondták akkor vagy jöjjek máskor egy teljes 2. napra vagy pedig fizetek 20ezret és megyek még egy teljes kört (tehát fél ár).
Okosításban benne vagyok természetesen. Egy 2-es szintet okosíthatnánk. :) 20000-t megér szerintem.
milyen szervezésen keresztül voltál?
mert nekem a Honda Dreamnél ajánlották -ahol a moccost vettem -
féláron.
mert ez eredetileg, általam ismert tréning díja 2 nap+kaja- kb. 42-45 e FT.
szóval, én őket preferálnám.
és megkérdezem, ha érdekel, hogy meg tudjuk-e oldani Neked is barátibb áron.
:-)
és megaztán mikor is?
Mehetnénk együtt mert én megyek még egyszer, mivel az eső elmosta. Valamelyik délutánira gondoltam vagy aug 3-4 vagy 10-11.
Röviden leírom a véleményem. (minden mondat elé tegyétek oda, hogy SZERINTEM).
Kevés a motorozás és túl sok a rizsa. Nálunk voltak tök kezdők, azt hittem azok fognak feltartani, de nem. Egyszerűen annyira mondják az elméletet, hogy nem azon múlik ki milyen gyors. Értem én, hogy meg kell érteni, mint miért csinálunk, de szerintem itt a lényeg az lenne, hogy elmondja és csináld meg 50x. Ehelyett fordítva van. Kábé 7 órát vagyunk ott, szerintem 2-él nem több a motorozás belőle. Ez nagyjából arra elég, hogy megmutassa, mit csinálsz rosszul, te rájössz 5-6 kör alatt, hogy valóban, ez így nem jó, de ahhoz már messze kevés, hogy megérezd hogy lenne jó. Viszont a sok pofázás miatt nem mész annyit, hogy berögződjön jól.
Viszont az is biztos, hogy megtudod, hogy hol csinálod rosszul a dolgokat és mindezt nem saját károdon és innentől tudatosan próbálod javítani.
A nagy kérdés, hogy megéri-e? Szerintem egyszer igen. Mert tudod utána, hogy mit csinálsz rosszul és odafigyelsz. Azt igazából továbbra sem fogod tudni, hogy hogyan kellene jól csinálni (sejtésed lesz róla), de legalább óvatos leszel, mert tudod, hogy ez neked nem megy.
Igazuk van Peti javíttasd meg sokkal olcsóbb mint az új
160 papír egy picit sok az új rúgóstagért
egy pár telefonszám:
06/20-448-6628
06/70-319-0385
Üdv: Viktor