Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont a nagykalapácsokkal nehéz lesz igen szép egzotikus tájakat meglátogatni.
nekem már kétszer is leért ,
Ezért lesz rendszámos az enduro hogy ha a nagyfaluba kerülnék ne a dugóban kelljen állni.
Nem tom.Nekem még nem ért le.........Túl jó helyen van.
ne add össze mennyit költesz a motorra.. nem jó érzés. A kopó-fogyónak meg ez az ára.. ha nem végeznéd el még drágább lenne
Sajnos nem én vagyok az 1tulaj!Előző életéről sokat nem tudok sajnos! 29E km vettem meg tavaly.
Hát az önkontroll fontos.Párszor borultam lassú menetben így avval semmi gond nincs.Fogyasztással már vitatkoznék.Sövö még forszírozott mentben is kevesebbet eszik egy litykóval mint a kocsi ugyanigy.Mégis mindenhova jóval gyorsabban érek oda.Rühellek dugeszban állni és indokolatlanul 40-el baktató Thaliás mögött baxni a rezet előzésre várva.
Ebbe 36E km van! 34E km volt olajcsere minden!Csak 95E ft költöttem rá!
amikor egyszer közösen motoroztunk.. én is meglepődtem Bálinton.. szerény gyerek, aztán ha motorozni kell egészen megváltozik. A záróvonalat hajlamos ő is szagatottnak látni és előzésnél se tűnt félősnek..
nem hajtod nagyon? vagy esetleg a bejáratás nem lett elrontva?
jah akkor kettő, annál rosszab
ezer alatt egy lityó az 6ezer alatt 6 lityó az két olajcsere olajmennyisége
azta érdekes hozzá állás
mármint a feléig leeszi a szintet? tegyél bele 15w-50eset.. a fiúk itt zömmel azt használnak

nekem a 20w-50esből eszik 3-4 deci között a vas.. de az enyémben legjobb esetben is 118ezer km van. Tartósan nagy tempónál (7000-8000res fordulat..) meg a keveset futott gsek is hajlamosak olajat kajálni.
mi kettő?
Az utóbbi időben (kb mióta megvolt a GS) olyan dolgokat megcsináltam amiről tudtam hogy nem kéne, mégis belementem. Az utolsó motorozásom alkalmával 130-al estem be a kamion elé közvetlenül körforgalom előtt. Még most sem értem hogy nem egyenesítettem ki és hogy sikerült bekanyarodni.

Idővel talán meglesz a megfelelő önkontroll.

Másrészt közúton túl gyorsan peregnek a km-ek ezért túl gyakran kell tankolni, és az sokba kerül.
azta kurwa felét , én most tettem a 2001-es mocimba bele az első km-et, úgy hogy ereszt a szelepfedél tömítés, úgy nem látszik egy csepp hiány sem
kopik az index..
Szerintetek jó olaj? Vagy milyet használjak? Hát olyan 1000km-en a felét megeszi!

És a motor 2004.09 havi!
Közút mért hanyagolandó?
kettő
Motor márpedig kell, közutat viszont hanyagolnám, ilyenkor mit tehet az ember? Versenypálya vagy terep. A terep olcsóbb és az van mindenhol.

Amúgy nem újkeletű elképzelés, mióta 3 éve felültem haver Dt-jére tudom hogy ez (is) kell nekem.
tegyél bele más márkát... de mégjobb ha kicsit sűrűbbet teszel. Ha jól emlékszem a fórumon már mással is előforult hogy castrolt ette a motor mást meg nem.. vagy sokkal kevésbé.
valaki írta nem olyan rég hogy azt kicsit csipegeti, de nem gond egy ilyen régi motornál
1 liter? , jézusom a 6000 km alatt egy komplett olajcsere van sztem az abszolút nem természetes