Hát az önkontroll fontos.Párszor borultam lassú menetben így avval semmi gond nincs.Fogyasztással már vitatkoznék.Sövö még forszírozott mentben is kevesebbet eszik egy litykóval mint a kocsi ugyanigy.Mégis mindenhova jóval gyorsabban érek oda.Rühellek dugeszban állni és indokolatlanul 40-el baktató Thaliás mögött baxni a rezet előzésre várva.
amikor egyszer közösen motoroztunk.. én is meglepődtem Bálinton.. szerény gyerek, aztán ha motorozni kell egészen megváltozik. A záróvonalat hajlamos ő is szagatottnak látni és előzésnél se tűnt félősnek..
mármint a feléig leeszi a szintet? tegyél bele 15w-50eset.. a fiúk itt zömmel azt használnak
nekem a 20w-50esből eszik 3-4 deci között a vas.. de az enyémben legjobb esetben is 118ezer km van. Tartósan nagy tempónál (7000-8000res fordulat..) meg a keveset futott gsek is hajlamosak olajat kajálni.
Az utóbbi időben (kb mióta megvolt a GS) olyan dolgokat megcsináltam amiről tudtam hogy nem kéne, mégis belementem. Az utolsó motorozásom alkalmával 130-al estem be a kamion elé közvetlenül körforgalom előtt. Még most sem értem hogy nem egyenesítettem ki és hogy sikerült bekanyarodni.
Idővel talán meglesz a megfelelő önkontroll.
Másrészt közúton túl gyorsan peregnek a km-ek ezért túl gyakran kell tankolni, és az sokba kerül.
tegyél bele más márkát... de mégjobb ha kicsit sűrűbbet teszel. Ha jól emlékszem a fórumon már mással is előforult hogy castrolt ette a motor mást meg nem.. vagy sokkal kevésbé.
nekem a 20w-50esből eszik 3-4 deci között a vas.. de az enyémben legjobb esetben is 118ezer km van. Tartósan nagy tempónál (7000-8000res fordulat..) meg a keveset futott gsek is hajlamosak olajat kajálni.
Idővel talán meglesz a megfelelő önkontroll.
Másrészt közúton túl gyorsan peregnek a km-ek ezért túl gyakran kell tankolni, és az sokba kerül.
És a motor 2004.09 havi!
Amúgy nem újkeletű elképzelés, mióta 3 éve felültem haver Dt-jére tudom hogy ez (is) kell nekem.