Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaaaa hogy még filmet is csináltak.Akkor legalább keresel a neten feltett pornográf felvétellel.
Alatta. Leány volt még!
Hogy megverjenek a zsaruk?
Kössz nemmmmmmmm.
Ez olyan mint a duplanullás kitérő.Muszáj.
Anno motorvásárlás előtt kikértem tőlem tapasztaltabb emberkék tanácsát (2006-os pegaso strada volt az első elméleti kiválasztott xt 660-as blokk) No ők mondták minimum 2 henger mert kevés a power és ráz.Lasabb is meg pályán szakállat ereszt az ember mire leér valahova.
Már most is annyit keresek hogy nem tudom mire költeni, ami igaz is:
-felesleges dolgokat nem szeretek venni
-nagy motorra (500ccm+) meg kevés
és északra nem megy senki
a másik.. dél? próbáljátok ki.. szerbia déli része és montenegró is teljesen király
szerinted miért árulom a moccot?

Mondjuk nem szeretek autópályázni se 130al se tartós 200 km/h körül.. rohadt unalmas
ebben igazad van, de ahoz már olyan kereset kell, nem érdemes évente egy szem ilyen túrára alapozva venni egy gépet, ha meg csak egyszer megy az ember jó lesz a kisseb is , ha meg többet keres nem kérdés ...
Ahhoz hogy innen kijuss emberi minőségű útra nyugatra kell menni.Hegyiszerpentines dettó.Keletre is van de az nem vonz annyira.
Ha oda akarsz érni egy nap alatt egy szállásra nem lehet 100-110-el tötyögni autópályán.Kell a 130-150.
Ne sértegess!
én egyszer mentem bele 120al egy trafiba, szerencsére szemből és nem megállítós volt, azóta nem nagyon vagánykodok városban így, körültekintés nélkül persze 50-es táblánál
Ez a piros lámpa/tetten érés hogyis? 18 felett volt legalább?
na nekem még 30 kell ehhez de hála az égnek az elütéseket már kipipáltam.. és érdekes engem sem igazoltattak még.. a többi meg drága.. azt ki is hagynám
Én 4 év alatt motoroztam több mint 80e. km-t, és egy szer sem igazoltattak, viszont 3X elütöttek, 1X letrafiztak, és 1X tetten értek egy piros lámpán!
nem akar mindenki 140es tempóval kirándulni. 100-110el elpöfögve teljesen okés egy 600as egyhengeres enduró 1 személyre.. jah, meg persze akkor legyen már léghűtéses.. és egyszerű mint egy ék.
Forgalomismeret és az önkontroll tényleg segít.Meg egy pár borulás felébreszti a túlélési ösztönt ami jó esetben a lila ködnél erősebb.
Nem túl sok a ménes.Nagyon ráz.Hegyekben a nem túl sok ménesből távozik pár a magasság miatt így még kehesebbek lesznek.Tényleg öreguras.És hát a 40-50k utáni felújítás sem mozgat nagyon.A 660-as meg nehéz terepre nem túl súlyos?
No mindez miatt csak tényleg ráérős túrázásra való.Én egy kéthengeres túraendúrót jobban kívánnék.Transalp,TDM,AfricaTwin stb.Már h túráról van szó 3-4-5e Km vagy több.Ugrálni öszvérnek bevásárolni meg Ibrahim 250-es.
Már építik de ha így haladnak akkor csak az unokám fog járni vele nyugdíjas korában
anno kölcsönterepmocival .. hú nekem jött vagy 50el az almafa.. nem volt jó.. vigyázhat az ember... és még a lámpája sem égett
én egyébként azért vettem 2. nak is gyenge motort mert tudom magamról hogy hajlamos vagyok buta lenni motoron és nem akarom így meg így végezni.... a cbf-sem volt a 250-es kategória csúcsa és a gs-sem egy gp motor , de a cbf-el is belekerültem én is sokszor nagyon necces helyzetekbe. ezért nem hinném hogy a motor típusa fog téged megváltoztatni, terepen is biztos vannak necces helyzetek... és városban így is menni fogsz
vegyél metrót... ahhoz még árnyék is jár
Ó az még messze van hogy az legyen a dilemma hogy mivel (milyen motorral) utazzak távoli tájakra.
De ha meg arra kerül a sor veszek egy Supertenerét. (bilibe lóg a kezem? )
miért lenne? az ezredforduló felé két német tag ment el indiába meg vissza egy-egy xt 600assal valami bő 40ezer kmet mentek
56 és 57-es patronaim vannak dögivel!
Jó bele?