Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt miből látod, hogy a segédváz is off?
GS400? Beszarok, ilyen is van :) Gondolom japán belpiacos.

Az 500-asban amúgy az, amire gondolsz. De nem kell kézzel buzerálni, "automata".
Vagy nem kell orra esni.De ezen nagy a gáz.Segédváz is elszállt.Első körben KB 200k a kár.
Legalább a műszer épen maradt.
Bálinthoz csatlakozva - Veled, mocival mi van?
ö....
sajnálom de csak A1 -et tudok nyomtatni ( majd ha +jön az új tekercs)
Valaki tudja ma az a csavar karbri alatt a hengeren?Vezérműlánc spanoló?
Ezért járok trabanttal! Minden összetörés után 50-ből új a kaszni!
Ilyenkor kell "fejidomtalanosítani", mint ahogy Zoli32 is tette . Vagy kell Casco, mint ahogy én teszem .
Halihó

Na ezért nem kéne fejidomos sv
Mennyire gáz a helyzet?
Basszus Hápi!
Egy percre se engedhetlek el egyedül?
Mi van veled?
Férfi, vagy nő volt?
Nálunk 5-0 a csajok javára!
Sajnálom!
Kicsit konkrétabban? Veled mivan? Motorral mi van? Mennyire tört össze? Mennyire verted meg a sofőrt?
Nem jó:-(((

HP21 és 22 kell bele
Mentem a Máriaremeti úton és balról egy kis mellékutcából kijött elém egy autós.

És még csak nem is húztam neki........... lehet, hogy ez volt a baj, mert akkor legalább hallja, hogy jövök..............
?
Mit sikerült alkotnod Hápi?
Áh neeeeem.
enyhe iróniát érzek a levegőben
Kössz és a birkák hogy vannak?Már az igazi gyapjasok.
pedig nagyon fílinges.. az aknaveszély táblák is cukkermukkerok meg a bunkerek
140-150 korlátlan ideig.180-ig mehet de az már necces a trafipar miatt.meg ott már a vitorlafelület miatt toszogatja az elkönnyülő elejét a szél.
hát jah az 1 hengeres mocik gázok ilyen nagy ccm-be, egyik hawernak van bmw f 650 gs-e , mondta hogy kb úgy megy a gs mint az, de amíg a gs 5 ezernél ráz a bmw mindenhol
Hát a Thunder nem bírta sokáig alattam törés nélkül
Tényleg, naked SV milyen sebességig kényelmes tartósan? (pár óra)