Milyen olajból eszi, és mennyit? Meg hogy használod?
elvileg.. bár nem szabadna annyit de az 1liter/1000 km a legtöbb gyártónál a leírások szerint a még elfogadható érték...és utána vagy ha azt megközelíti szoktak rasztikusabban belenyúlni a blokkba.
4 ütemű, rendszámos enduro van tervben: Yamaha TT/XT/XTZ 250/350/400/600/660. Elsősorban terepre. Úgy érzem a tavaszi tapasztalatok alapján hogy jobb nekem ha nem nagyon megyek utcára. Viszont ha esetleg ne adj' Isten felkerülök pestre akkor oda mindenképp rendszámos motor kell. Utascipelés meg többé nem téma.
Valakinek tapasztalat arról,hogy kell-e minimális olajat enni a Gs-nek?
Mind már beszámoltam egyszer,most lett nagyszervíz a motoron.Egy tömítésnél picit szivárgott az olaj,és azt hittem,hogy-e miatt eszik egy kis olajat,de ez is orvosolva lett! Szerintetek,ha tovább eszik,akkor gyűrűt cseréljek?
Szabolcsban a mezőgazdasági területek 1/3-a rommá ment (ha jól emlékszem erre az adatra). mezőgazdasági számok
A több millió tonna gabonát megértem, de tényleg, hol van Magyarországon 700.000 szarvasmarha, 3,2 millió sertés, 1,2 millió juh? A marhát tudom, közülük legalább 100.000 a budapesti autóforgalomban vesz részt, de a többi?
hétfőn elég dinamikus tempóban értem fel a kocsik között egy rendőrautóra, akit megelőztem (miután meggyőzőtem hogy semmi huncut készülék nincs a kocsiban) és után olyan 70es.. igazán mérsékelt tempóban mentem tovább. Ekkor utánam jött.. majd mellém és ördította és mutatta hogy 50nel kéne menni.. hát nem elmentem.. és érdekes módon a rendszámot nem firtatta. A sebességen kívül minden szabályt betartottam.. index záróvonal stb de kocsisorral együtt 50nel menni, arra képtelen vagyok.
Jah.. és soha nem szoktam magam zavartatni ha rendőrt kell megelőzni vagy elé kell beállni keresztben a lámpánál, mert nem érdekel. A rendőrök azt meg általában nagy meglepődöttségükben úgyse tuják mirevélni ha a képükbe röhögök.. monjuk szerbiában féltem hogy megvernek.. de bizakodó voltam akkor is
Az hagyján, de honnan a p-ból van ennyi kenyér és pékáru?! Azaz ennyi búza. Van azért, nem kell aggódni. Hány éve is volt Magyarországon, hogy a termelők belefulladtak a túltermelt búzába? Gondolom tehénből is van elég. Az agrárminisztériumnak mindig van felmérése az élőállatok számáról, és hogy mire használják őket. Szerintem még nem kell aggódni, hogy műanyagot eszünk és homokot sz@runk. Ez hoax.
Egyébként nekem az a véleményem, hogy az igazoltatás esélye jóval kisebb és ott van még human engineering is a képletben (hogy kidumálod), tehát a rizikót inkább érdemes ebbe az irányba eltolni egy rendszámtakarással, mint beszopni pár trafipax csekket.
Én eddig motoroztam kb. 15000km-t "rálógós biciklizárral", ez alatt 1x igazoltattak, senkit sem érdekelt. Rendőrautót is számtalant megelőztem, sosem jöttek utánam.
Nekem amúgy a "biciklizár" lóg rá és rázkódástól függően 2-3 betűt kitakar . A dolgot még viszonylag könnyű kimagyarázni, mert "adja magát", hogy úgy rakjam fel a láncot.
Bár a motorozási tempóm alapján szerintem nem sok szükség van "maszkírozásra", de van 2 dolog amitől "félek":
1. "kint felejtett" 30-as tábla a puszta közepén és belemész 80-al. Az ilyet utálom.
2. Megelőzöd a városban 40-el cammogó nénit és az előzés végére mész 70-80-al, amíg vissza nem lassulsz. Nehogymá ilyenért lőjenek le...
ez így igaz, a trafi ellen jó megoldás, de ha találkozik egy sünnel a motoros vagy netán a sün kiszúrja a nem látható táblát és igazoltatásra kerülne a sor...... harapnak érte
Elvileg ellenőrizned kell igen. De lehet, hogy útközben lett mocskos. Szóval a motort se mossátok és akkor nem feltűnő, hogy a rendszám retkes
Nálam amúgy is évi 2 motormosás van, 1 szezon elején, 1 szezon végén.
Egy ismerős futársrác művészien tudta álcázni az MZ-jét sárkupacnak.Mondta hogy nem volt kellemes felszerelésben víz után kajtatnia egy morcos yard miatt.
Pont ezért is büntetnek!Képzel el,amikor a JAWA-m okádta a kormot és az olajat a kipufogóból és ez a hátamon és a rendszámon landolt!Arra meg a por és 30km után olvashatatlan volt.Törvény ezért is rendelkezik jogszabállyal,amit a rendörök tudnak is!Ha a kabátod nem ganyés már nehezen magyarázod ki,de elöbb mint a ragasztót meg a simaszkot!
Haverom meg mikor felmegy az autópályára,akkor autópályamatricát ragaszt fel!
Egyéni izlés szerint olyan szegetelöszallagot rak fel,amilyen szinühöz kedve van!
Hungaroringen midnen BMV S1000RR-en szürke téphetö ragasztószallag volt 2 csikban!Hozzáteszem úgy jöttek már ki velük!
egyik ismim mcdonaldsban dolgozik... minden illúzióm elszállt amikor mondta hogy a rostos narancslevelet is granulátumból csinálják... pedig ha valamire, arra fogadtam volna hogy nem "szárazon" kapják...
elvileg.. bár nem szabadna annyit de az 1liter/1000 km a legtöbb gyártónál a leírások szerint a még elfogadható érték...és utána vagy ha azt megközelíti szoktak rasztikusabban belenyúlni a blokkba.
4 ütemű, rendszámos enduro van tervben: Yamaha TT/XT/XTZ 250/350/400/600/660. Elsősorban terepre. Úgy érzem a tavaszi tapasztalatok alapján hogy jobb nekem ha nem nagyon megyek utcára. Viszont ha esetleg ne adj' Isten felkerülök pestre akkor oda mindenképp rendszámos motor kell. Utascipelés meg többé nem téma.
Valakinek tapasztalat arról,hogy kell-e minimális olajat enni a Gs-nek?
Mind már beszámoltam egyszer,most lett nagyszervíz a motoron.Egy tömítésnél picit szivárgott az olaj,és azt hittem,hogy-e miatt eszik egy kis olajat,de ez is orvosolva lett! Szerintetek,ha tovább eszik,akkor gyűrűt cseréljek?
mezőgazdasági számok
A több millió tonna gabonát megértem, de tényleg, hol van Magyarországon 700.000 szarvasmarha, 3,2 millió sertés, 1,2 millió juh? A marhát tudom, közülük legalább 100.000 a budapesti autóforgalomban vesz részt, de a többi?
Látom végre van egy kis élet itt.
am nagyon durva.. pl a soltvadkert környéki homokon lévő szőlők is bokáig érő vízben állnak.. ki tudja mióta.
Jah.. és soha nem szoktam magam zavartatni ha rendőrt kell megelőzni vagy elé kell beállni keresztben a lámpánál, mert nem érdekel. A rendőrök azt meg általában nagy meglepődöttségükben úgyse tuják mirevélni ha a képükbe röhögök.. monjuk szerbiában féltem hogy megvernek.. de bizakodó voltam akkor is
Én eddig motoroztam kb. 15000km-t "rálógós biciklizárral", ez alatt 1x igazoltattak, senkit sem érdekelt. Rendőrautót is számtalant megelőztem, sosem jöttek utánam.
Bár a motorozási tempóm alapján szerintem nem sok szükség van "maszkírozásra", de van 2 dolog amitől "félek":
1. "kint felejtett" 30-as tábla a puszta közepén és belemész 80-al. Az ilyet utálom.
2. Megelőzöd a városban 40-el cammogó nénit és az előzés végére mész 70-80-al, amíg vissza nem lassulsz. Nehogymá ilyenért lőjenek le...
Nálam amúgy is évi 2 motormosás van, 1 szezon elején, 1 szezon végén.
Egyéni izlés szerint olyan szegetelöszallagot rak fel,amilyen szinühöz kedve van!
Hungaroringen midnen BMV S1000RR-en szürke téphetö ragasztószallag volt 2 csikban!Hozzáteszem úgy jöttek már ki velük!