Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy Osamu bácsi a gyárban DID-et rak fel.525 8v jelűt.Legalábbis a K6 SV-re.
Teddy szerint elköltöztek valahá!Én sem találtam a régi helyükön sem!
Végülis gyárban készült.Nem a szántóföldön termett.
Nekem is az van rajt,de ez 16 éves!
2,6+0,3 a szüröbe=2,9liter
Halihó evribádi

Ha valakinek kell egy gyári állapotú, gyári fényezésű, garantáltan bukásmentes, 1997-es cbr 900 rr, 60000 km-el, 650000-ért akkor az szóljon
Mondjuk a tuti gyári láncom az DID me rá van írva.Motorral együtt vót európába szállítva.
Imádtam korábban a full gas-t, de megszűntek sajna úgy szűk 1 éve.
A szám előbb járt... 3,2 liter. Még jó, hogy 5perce rendeltem meg 3litert.. Nem tudom nagy eretnekség-e, ha van mellette egy honda xlr-em is, abban 15W50es fuchs pro 4 sx olaj van, és láss csodát 2dl maradt még. Szóval ha ezt beleöntöm akkor a repsol és a fuchs csinál valami vicces dolgot a blokkban, vagy ennyi elfér?

Zsolti
nem tudom, a szerelőm rendelte, de 25 volt az tuti + szerelési díj
Szexárdi vagy?
Menj be a full-gashoz azt kérdezd ki öket,ha valamit nem tudsz!Nem kötelezö ott szervizelned a motort,de elmondanak mindent.Meglepödsz,hogy mit használnak a szervizben.Csak castrol (ásványi) actevo 20w-50-et,meg a gyárinak mondott DID láncot!Ezeket az elsö motorosboltban megveheted pl 1750.-/liter.
Lánc+kerék, meg a pinkmotors-nál kb 30.000.-!
2900 ml szürőcsere esetén
majd jövőre akarok másikat
max 400-500-ast
még egy kérdésem lenne a gs500f-be pontosan mennyi olaj is kell?
Kérhetek róluk linket, elérhetőséget?
Pontosan milyen lánccal?

Zsolti
én most vettem 25.000 ért szettet, kerekek+lánc
Konkrétan láncról nem tudok nyilatkozni. Kérdezz aktív GS-tulajt!
Akkor ahogy látom akkor a láncszett egyben lesz cserélve...
Amiket korábban linkeltem láncokat, azokról mi a vélemény?
Természetesen, ehhez vennék akkor lánckereket is.

Zsolti
Szerintem a 15W jobb mint a 20W a 10W meg mégjobb
Szerintem a 20W már felesleges, elég a 15.
Láncról:
Ha már egy lánc kuka, akkor általában a lánckerekek is rendesen megkoptak, un. "cápafogasak".Ha az új láncot ráteszed a régi kerekekre, az elég hamar tönkre vágja magát a láncot, hiszen nem együtt kopnak. Lehet a fele élettartamát sem bírja ki. Tehát nem spóroltál semmit.
Én egyben cserélném az egész szettet. Ha csak valami csoda folytán a lánckerekek nem maradtak nagyon szépek...
Minnél alacsonyabb az also érték (az olajnál) annál jobb hidegen a kenés (mert ugye 20-30 C fok se üzemi hömérséklet), a felső szinte mindegy.
A fogaskerekekkel együtt kell cserélni a láncot, különben az elhasznált fogaskerék kikezdi az uj láncodat és sokkal rövidebb ideig fog tartani.
A látcat csal, ennyire azért nem vagyok gyagya
Azt gondolom, hogy 5w a különbség, de az számít valamit egyáltalán?
Am azt hiszem ez lesz a befutó, még ma meg is rendelem asszem.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.

A másik, kevésbé égető gondom a lánc. Tudom, hogy nem érdemes ezen spórolni, de úgy hozta a sors, hogy mind 1000-es számít, tehát: http://motorwebaruhaz.hu/catal...
http://motorwebaruhaz.hu/catal...
h
ttp://motorwebaruhaz.hu/catal...


Valamint, olvastam, hogy ha nagyobb motorra való láncot veszek, akkor az élettartamban jobb.
És ha csak a láncot akarom cserélni, lánckereket nem, mondjuk azt kb 3-4000km múlva, akkor az fatális marhaság?
Ezt a repsolt mondtam!
5W a külömbség.
Ehhez mit szóltok?
Repsol ásványi 4T motorolaj 15W50
árban nincs különbség.
Felhasználást tekintve pedig főként nyáron fogom naponta használni, plusz Ausztria kb 2000km-en. Ősszel meg fűtött 20fokos garázsban áll úgyis.
A 20W50 és a 15W50 között van számottevő különbség?
Zsolti
Huppsz..télleg!