Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez his hasonló, kicsit dizájnoss-karbonoss, cseppálló, dátum - idő :

http://cgi.ebay.co.uk/Digital-...
van jó karórám (azért nem túl drága), de jó lenne egy a motor műszerfalon is. az előbb belinkelt digitális óra elég csúnya, de legalább célszerű.
Ez még nem is drága Kb 3000.-
Időt akarsz látni?
Klasszikus vízálló sz@r óra, kesztyűre applikálva...
Ócsó, nem ráz...
Aki klasszikus kis órát szeretne a motorjára, az fizessen. De az is, aki egyéb órát szeretne a motorjára. A kulcsszó a motor.
jesszusom 11.000 ,
Szevasz, ahogy előttem írták, a Bembo-nál is van (a klasszikus 11.500 Ft, óccsó), máshol 6000 Ft körül találtam, ami szintén vicc.
Láttam már digitálisat autófelszerelések közt (1500 Ft), ami viszont nemtom, vízálló-e. Tovább keresek. Ha te jutottál vmire, azért szólj, köszi.
Vajon 1-2 napos leugrásért is ki kell fizetni a belépőt? (ami bérletet jelent?) Amúgy jól hangzik, esélyes! (persze csak ha nem lesz rossz idő)
Hali.A hengeren a karbri alatt az a vezérműlánc spanolója?Am ki jón motorostalálkozni?
Asszem a bembomotor.hu -n láttam ilyet, ahol a vázra a villanyak van fogatva (remélem jól mondom, szóval a kormánycsapágy fölé) egy kis kör alakú óra, világítás mondjuk nem tom mennyi volt rajta, de jó pár ezres volt, annyit sztem nem ért meg. Ahol Louis cuccokat árulnak, ott sztem tudsz rendelni.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy nem tudtok véletlen olyan helyet, ahol esetleg lehet kapni valami olyasféle órát, amit rá tudok szerelni a kormányra, és ha megnyomom az oldalát akkor mondjuk kék háttérvilágítása van? Csak mert ugyebár óra az nincs rajta!:)

Kb olyasmit képzelek el mint ezek a hosszú zsinóros külső hőmérők amit Lidl-ben lehet kapni!

Köszi!:)

Tomi
Vasárnap megyek Bábolnára veterán motoros versenyre, de ha úgy jön ki a lépés nem bánnám ha meghallgatnád, lehet majd felhívlak
Nem, Én 7-től 17.ig Törökbálinton voltam, utána pedig felmotoroztam Szurdokpüspökire!
Nem vagyok okos...
RK 520SO láncot használt már valamelyikőtök? Mik a tapasztalatok?
Ja és úgy egyébként üdvözlet az Uraknak. Ha minden jól megy (adná az ég), jövő héten, vagy az azutánin megy műszakira a drágám, és végre gurulhatok. Addig mondjuk le kell még festenem a két felnit, fel kell polírozni a már lefestett tankot, idomokat, stb, szét kell szednem a kilométerórát meg a fordulatszámmérőt, hogy kicseréljem az égőket benne (remélem nem valami érintkezési hiba, hanem csak kiégetek az égők, különben szívok mint a torkosborz), olajcsere, és jöhet is az első indítás tavaly november óta. Hm. Izgalmas lesz:).
Háthozzáértőnek nem feltétlen mondanám magam, de vasárnap pl. ha elgurulsz a vásárcsarnok felé, akkor ránézhetek, meghallgathatom. Ha gondolod egy próbát megér. Vásárcsarnok mellett lakom többit telefonon. Ha jössz, csörögj meg a 70-kétszáz5341en.
Azt meg kellene hallgatni. A GS amúgy is "csühög" 2000-2500 alatt. A hűtőbordák minden zajt felerősítenek, ami a blokkban keletkezik. Egyszer sem biztos, hogy "halálán van" az a motor. Egy hozzáértő azonnal megmondja, ha megmutatod neki.
köszi Teddy legalább nekem nem kell leírnom
persze nem állok neki itthon, a szelephézag okozhatja ekez szerint azt hogy mikor beindítom csattog kattog?
Úgy valóban ne.
Gyakorlatilag semmi szerelő vénája nincs. Persze ez nem baj... de neki nem ajánlom, hogy elkezdje...
Nem nekem meggyőzők az érveim, hanem a lánynak
( . )( . )