Nem ismerem a Valvoline olajakat.
A sűrűbb olaj annyiban lehet rosszabb, hogy hideg időben (5-10 fok körül) kicsit nehezebben indulhat a motor. Ez attól van csupán, hogy az önindítónak "meg kell törnie" az olajat. Melegben, kánikulában egyenesen jó a kicsit vastagabb olaj a motornak. Itt többségében 15W50-es olajat használnak, én is.
Nézz szét itt: http://www.olajshop.hu/csoport...
pl.:MOTO RIDER 4T 15W50
Ha a kánikulai időszakban nem teszel a mociba 6000 km-t, akkor átmeneti tökéletes megoldás a Repsol 15W-50.
A sűrűbb olaj a hidegindításkor hátrány. Nehezebben jut el a kenési pontokhoz, lassabban épül fel az olajnyomás. Viszont a meleget jobban viseli, ami egy léghűtéses motornál létfontosságú.
Ha keveset motorozol, akkor mehet a 10W-40-is. Annak nincs értelme, hogy a melegek elmúltával mondjuk 2-3000 kilométerrel le kelljen dobnod az olajat. Mert sűrűbbel kissé nehezebben indít az önindító is... mondjuk októberi hidegekben nem jó feleslegesen tornáztatni. De ez is relatív. Mert jó akkuval hidegben sem veszed észre az indítási különbséget.
Azt hiszem a két Valvoline olaj között nincs különbség... csak a névváltozás okán lett felírva mindkettő. De régen volt már... nem emlékszem pontosan.
Köszönöm!
Még pár kérdés:
MI A KÜLÖNBSÉG?
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 20W50
Valvoline Durablend 4T motorolaj 20W50
Milyen rossz hatása lehet ha a gyári előírtnál sűrűbb olaj kerül bele?
Hápi nagyzol egy kicsit, csak 146 paci
Miaz hogy senkinek se pajtása? nemis értem miről beszélsz?
Azért mert lehet pálinkát kapni ,még nem kell részegnek lenni
Én pl 90%-ban ugy használom mintha egy GS-el mennék.
A fennmaradó 10% az más kérdés
A sűrűbb olaj annyiban lehet rosszabb, hogy hideg időben (5-10 fok körül) kicsit nehezebben indulhat a motor. Ez attól van csupán, hogy az önindítónak "meg kell törnie" az olajat. Melegben, kánikulában egyenesen jó a kicsit vastagabb olaj a motornak. Itt többségében 15W50-es olajat használnak, én is.
Nézz szét itt: http://www.olajshop.hu/csoport...
pl.:MOTO RIDER 4T 15W50
...szerintem.
Ha a kánikulai időszakban nem teszel a mociba 6000 km-t, akkor átmeneti tökéletes megoldás a Repsol 15W-50.
A sűrűbb olaj a hidegindításkor hátrány. Nehezebben jut el a kenési pontokhoz, lassabban épül fel az olajnyomás. Viszont a meleget jobban viseli, ami egy léghűtéses motornál létfontosságú.
Ha keveset motorozol, akkor mehet a 10W-40-is. Annak nincs értelme, hogy a melegek elmúltával mondjuk 2-3000 kilométerrel le kelljen dobnod az olajat. Mert sűrűbbel kissé nehezebben indít az önindító is... mondjuk októberi hidegekben nem jó feleslegesen tornáztatni. De ez is relatív. Mert jó akkuval hidegben sem veszed észre az indítási különbséget.
Azt hiszem a két Valvoline olaj között nincs különbség... csak a névváltozás okán lett felírva mindkettő. De régen volt már... nem emlékszem pontosan.
Még pár kérdés:
MI A KÜLÖNBSÉG?
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 20W50
Valvoline Durablend 4T motorolaj 20W50
Milyen rossz hatása lehet ha a gyári előírtnál sűrűbb olaj kerül bele?
Zsolti
Néztem olajat hozzá: http://adamoto.hu/spd/SIL2004/...
olajszűrőt: http://adamoto.hu/spd/HF133/Hi...
láncban pedig egy kis segítséget kérnék!
Véleményeket minél előbb várom!
Zsolti
marad ez, vagy tervezel váltani?
előző gazdájánál sokat pihet
De nem harap ám hápi!Nem ilyen morci általában... Aranyból van a csőre! Vagy mi...
Neked mennyi idős az nsr-ed? Mióta van nálad?
A nem pajtását úgy értettem, hogy tök mindegy milyen jó vagy, ha nem figyelsz nem bocsájt meg neked. Megöl.
Mit dolgozom? Motoros járőr vagyok.
Miaz hogy senkinek se pajtása? nemis értem miről beszélsz?
Azért mert lehet pálinkát kapni ,még nem kell részegnek lenni
Én pl 90%-ban ugy használom mintha egy GS-el mennék.
A fennmaradó 10% az más kérdés
Mindenesetre grat! Mikori gép ez? És te mit dolgozol, hogy motor kell a munkádhoz? Irigylem ám!
Pajtáskodunk még, de majd idővel összeszokunk :)) Majd, ha ez is karcol és itt sem lesz majrécsík, mint a GS-en na akkor lesz jóóóóóó :))
Óvatosan haverkodni! 3 db gs azért... vagy4?...de nem féltelek!
Yamaha YZF Thunderace 1000 R