Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És plöm- plöm!
Ionizááááá'jjj, polarizááááá'j...
Nekem a diesel 190/D Mercimbe 10 évvel ezelött volt ilyen kütyű, thát nem uj dolog, aztán a szerelőm kibaszta, hogy minek ez bele. Mondjuk én nem vettem észre semmit a fogyíasztáson, de jó volt
Most a garázs vasoszlopán van és elég masziv (tőle ) az oszlop
Feladom. Kép nélkül viszont nincs értelme.
Na mégegyszer.
Csak úgy esSo-nak.
Azt hiszem rátapintottál! Inkább cihhhhésen segít, mikor fizetsz a kúton!
Igen, Piet, pontosan! A szénhidrogén- láncokat rakja szépen sorba úgy, hogy jobb a hatásfok...elvileg. Gyakorlatilag nem volt mérhető különbség.
Nekem meg kupacban is tetszik a szénhidrogén-lánc, csak legyen sok belőle!
Lehet, ez a kütyü olyan, mint a csapra ráhúzható vízkőszűrő? Az kb. harmad ennyibe kerül, és nem csinál semmit, csak jó a tudat, hogy vízkőmentes vizet ihatsz a csapból. Lehet, hogy rossz a marketingje ennek a benzines izének, de ha akkora durranás, az egész világon már elterjedt volna?
Olyan, mint a ren dőr?
Egyik jobbra, másik balra...
De, a renitensek?!
Én ugy értettem, hogy rendezi a molekulákat és aztán jobban elégeti a benzint, gázt.
Nekem egy hónapja hasonló volt a jelenség. Szivatóval durrogott, anélkül meg minden rendben volt, csak hidegen igényelte volna a többlet nyálat. A hibát a jobb oldali szivató tolattyú végének letörése okozta.
A fém alkatrészek között, hogy töltődne fel statikusan a benzin? Nincs ott annyi felület, amiről baromi sok elektron leszakadhatna a töltöttséghez... Szerintem... De nem értek hozzá...
Ez a kütyü már pár éve körbejárta az országot...
Egyik ismerősöm is vett a benzines kocsijába egyet. Pár hét után rákérdeztem, észrevett-e valamit a megvétel óta? Azt mondta:
- Igen. Az árát!
Nos, nincsenek csodaszerek. Ez olyan, mint az önélező fűnyíró. De tegezzél nyugodtan! Szerintem.
Hát Én ezt nem értem!
Ha csökken a károsanyag-kibocsátás, akkor a sok káros anyag bent marad a motorban?
"Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa..."

Ezért tettem fel a kérdést. Mert az üzemanyagban nem csak "üzemanyagrészecskék" vannak... sőt, azok jó barátok mind ott benne. Na, azokkal mit tesz a cucc... ez a nagy kérdés.
A vízbű?
a linken szépen leírja, de valahogy anyi az egész h a benzin részecskék töltöttségüknél fogva csomókba rendeződnek (ezért nem porlad, ég olyan k@va jól) ezen a cuccon átmegy-- a töltésekke csinál valamit mert mágneses a dolog és sokkal jobban fog égni porladni
(kb mint a leves felszínén a zsírcseppek egymáshoztapadnak, ha felkevered akor sok kicsilesz és ha ügyesvagy nagyon sok kicsi lesz és kanalazás közbe észere sem veszed
LINKRŐL A LÉNYEG:
"Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH.
Aztán meg nitróval bedúsítjuk, mi?
Az első mondat... az "elmélkedés"...

Mintha...
Háát, kivonja belőle a zoxigént!
Azt kellene már csak megtudni, hogy mit csinál az üzemanyagban lévő adalékokkal... nem vóóóóna faxa, ha azokat is "kiválogatná"...
Ehhez nekem kicsi az agyam, hogy véleményezzem.
A fele neked szólt!
Te meg a másik!