Nekem a diesel 190/D Mercimbe 10 évvel ezelött volt ilyen kütyű, thát nem uj dolog, aztán a szerelőm kibaszta, hogy minek ez bele. Mondjuk én nem vettem észre semmit a fogyíasztáson, de jó volt
Most a garázs vasoszlopán van és elég masziv (tőle ) az oszlop
Igen, Piet, pontosan! A szénhidrogén- láncokat rakja szépen sorba úgy, hogy jobb a hatásfok...elvileg. Gyakorlatilag nem volt mérhető különbség.
Nekem meg kupacban is tetszik a szénhidrogén-lánc, csak legyen sok belőle!
Lehet, ez a kütyü olyan, mint a csapra ráhúzható vízkőszűrő? Az kb. harmad ennyibe kerül, és nem csinál semmit, csak jó a tudat, hogy vízkőmentes vizet ihatsz a csapból. Lehet, hogy rossz a marketingje ennek a benzines izének, de ha akkora durranás, az egész világon már elterjedt volna?
Nekem egy hónapja hasonló volt a jelenség. Szivatóval durrogott, anélkül meg minden rendben volt, csak hidegen igényelte volna a többlet nyálat. A hibát a jobb oldali szivató tolattyú végének letörése okozta.
A fém alkatrészek között, hogy töltődne fel statikusan a benzin? Nincs ott annyi felület, amiről baromi sok elektron leszakadhatna a töltöttséghez... Szerintem... De nem értek hozzá...
Ez a kütyü már pár éve körbejárta az országot...
Egyik ismerősöm is vett a benzines kocsijába egyet. Pár hét után rákérdeztem, észrevett-e valamit a megvétel óta? Azt mondta:
- Igen. Az árát!
Nos, nincsenek csodaszerek. Ez olyan, mint az önélező fűnyíró. De tegezzél nyugodtan! Szerintem.
Ezért tettem fel a kérdést. Mert az üzemanyagban nem csak "üzemanyagrészecskék" vannak... sőt, azok jó barátok mind ott benne. Na, azokkal mit tesz a cucc... ez a nagy kérdés.
a linken szépen leírja, de valahogy anyi az egész h a benzin részecskék töltöttségüknél fogva csomókba rendeződnek (ezért nem porlad, ég olyan k@va jól) ezen a cuccon átmegy-- a töltésekke csinál valamit mert mágneses a dolog és sokkal jobban fog égni porladni
(kb mint a leves felszínén a zsírcseppek egymáshoztapadnak, ha felkevered akor sok kicsilesz és ha ügyesvagy nagyon sok kicsi lesz és kanalazás közbe észere sem veszed
LINKRŐL A LÉNYEG:
"Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH.
Azt kellene már csak megtudni, hogy mit csinál az üzemanyagban lévő adalékokkal... nem vóóóóna faxa, ha azokat is "kiválogatná"...
Ehhez nekem kicsi az agyam, hogy véleményezzem.
Most a garázs vasoszlopán van és elég masziv (tőle ) az oszlop
Nekem meg kupacban is tetszik a szénhidrogén-lánc, csak legyen sok belőle!
Egyik jobbra, másik balra...
De, a renitensek?!
Egyik ismerősöm is vett a benzines kocsijába egyet. Pár hét után rákérdeztem, észrevett-e valamit a megvétel óta? Azt mondta:
- Igen. Az árát!
Nos, nincsenek csodaszerek. Ez olyan, mint az önélező fűnyíró. De tegezzél nyugodtan! Szerintem.
Ha csökken a károsanyag-kibocsátás, akkor a sok káros anyag bent marad a motorban?
Ezért tettem fel a kérdést. Mert az üzemanyagban nem csak "üzemanyagrészecskék" vannak... sőt, azok jó barátok mind ott benne. Na, azokkal mit tesz a cucc... ez a nagy kérdés.
(kb mint a leves felszínén a zsírcseppek egymáshoztapadnak, ha felkevered akor sok kicsilesz és ha ügyesvagy nagyon sok kicsi lesz és kanalazás közbe észere sem veszed
LINKRŐL A LÉNYEG:
"Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH.
Mintha...
Ehhez nekem kicsi az agyam, hogy véleményezzem.