nemtudom foglalkoztatok-e már vele
a vasárnapi napló ihletett a fogyasztás csökkentésre.
mocira is könnyen felszerelhető, ha jól olvastam egyszerűen a karburátor elé a benzincsüőre kel feltenni. (nemkell a csövet elvágni, csak kívülről rálehet pattintani)
Így van, a gyári 90 lovas lánc 24e-nél volt kuka. A mostani 140 + os láncban 31e. van és most kezd el nyúlogatni! 3ezrenként egy negyed fordulat láncfeszítés. Itt már az is előfordulhat, hogy az elkövetkezendő pár ezer km.- ben gallyra megy, de hát b@xameg ennyi esőt! Meg sem tud száradni a láncom!
Nem,en voltam elsobseges uton a taxi jott balrol,de mar bejot az utra amin en haladtam es tul hamar utol ertem ,olyan 6-8 meteren belul a keresztezodestol,ha ott kapom el a kersztezodesben telibe a mocim megcsinajak de en nem biztos hogy felalok az aszfaltrol,ezen sokat agyaltam en is
Érdemes a hasznaltauto.hu -t is nézegetni, néha szoktak behozni összetört gs-eket amit aztán apránént vagy egyben eladnak. Most épp nincs ilyen de később lehet.
Oszinten?Elcsesztem,taxis kis utcabol elem en meg nem birtam megalni csusztam egy ideig beakaratam engedni az auto es patka koze egyszer mar ez bejott,most nem volt hely,hozza ert a kormanyom a bal oldali hatujahoz oszt en nekicsapodtam utnana a patkan felugrotunk ,a moci belealt egy faba en meg leestem rola hamarabb ,a keresztezodes utan vagy 6 meterre tortent lattam a taxist hogy all nem gondoltam volna hogy kiengedi,de meg tette ,a zsaruk kihoztak hogy en vagyok a hibas a biztositom az ovet fizeti en meg kuporgathatok es meg lehet meg sem erdemes csinalni annyira trafa lett .Nem is az faj hogy szetmentek a terdeim mert bezuztam vele a tankot,hanem hogy 2 evig gyujtotem ra es annyira szeretem , no kb ennyi diohejban
Nem digitális ez a szívató, ilyen melegben, gyak 15-20 °C körül (és csak hosszabb állás, pl. 6-8 óra után) épp csak függőlegesig (kb. tükörrel párhuzamos) kihúzod, felpörög, visszatolod, hogy 1500-2000 között forogjon, de ez is elég addig, amíg felveszed a bukót-kesztyűt! Aztán vissza teljesen, 800-1000 körül fog csak forogni, de nem áll le! Lehet indulni, pár percig még nincs csőgáz, hadd melegedjen, ennyi az egész. Ha túlhúzod, persze, hogy túldúsít, rövid állásnál (pár óra) pedig nem is kell az indításhoz, max egy rövid gázfröccs!
Inditás után nyomd vissza a tükörig,kb ott megáll olyan 1600-1800 fordulaton és kb 2 perc után felpörög!Aztán vissza és indulhatsz is lassan!JA ne rángasd a gázt,nincs értelme.Az autónak sem kell rugdosni az inditáskor!Mondjuk a trabantnak kellett volna,de 2ütemnél szivatóval megállitod és máris nem kell szarakodni vele!
a vasárnapi napló ihletett a fogyasztás csökkentésre.
mocira is könnyen felszerelhető, ha jól olvastam egyszerűen a karburátor elé a benzincsüőre kel feltenni. (nemkell a csövet elvágni, csak kívülről rálehet pattintani)
http://vicclap.hu/link/6314/
olvasgassatok a bioetanolról
Akkor van kenése
Jozsika, remélem, gyorsan felépültök mindketten!
Nem digitális ez a szívató, ilyen melegben, gyak 15-20 °C körül (és csak hosszabb állás, pl. 6-8 óra után) épp csak függőlegesig (kb. tükörrel párhuzamos) kihúzod, felpörög, visszatolod, hogy 1500-2000 között forogjon, de ez is elég addig, amíg felveszed a bukót-kesztyűt! Aztán vissza teljesen, 800-1000 körül fog csak forogni, de nem áll le! Lehet indulni, pár percig még nincs csőgáz, hadd melegedjen, ennyi az egész. Ha túlhúzod, persze, hogy túldúsít, rövid állásnál (pár óra) pedig nem is kell az indításhoz, max egy rövid gázfröccs!