Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mé nekem irtad?
Nekem még a rutinvizsga pályát sem sikerült megjegyeznem!
Ahogy nézem a motort nem mindig sikerült ilyen jól ez a dolog. De jól nyomja az tény
érdekes, csodálom hogy ilyen olcsó, vegyél eggyet és ha használ veszek én is
ja igen a link , elnézést
nemtudom foglalkoztatok-e már vele
a vasárnapi napló ihletett a fogyasztás csökkentésre.
mocira is könnyen felszerelhető, ha jól olvastam egyszerűen a karburátor elé a benzincsüőre kel feltenni. (nemkell a csövet elvágni, csak kívülről rálehet pattintani)
érdekes masinéria:

http://vicclap.hu/link/6314/
http://kuruc.info/r/1/61600/


olvasgassatok a bioetanolról
"Meg sem tud száradni a láncom!"
Akkor van kenése
Így van, a gyári 90 lovas lánc 24e-nél volt kuka. A mostani 140 + os láncban 31e. van és most kezd el nyúlogatni! 3ezrenként egy negyed fordulat láncfeszítés. Itt már az is előfordulhat, hogy az elkövetkezendő pár ezer km.- ben gallyra megy, de hát b@xameg ennyi esőt! Meg sem tud száradni a láncom!
Nem,en voltam elsobseges uton a taxi jott balrol,de mar bejot az utra amin en haladtam es tul hamar utol ertem ,olyan 6-8 meteren belul a keresztezodestol,ha ott kapom el a kersztezodesben telibe a mocim megcsinajak de en nem biztos hogy felalok az aszfaltrol,ezen sokat agyaltam en is
Mert nem a keresztezodesben tortent a baleset hanem utanna 8 meterre ,nalunk ez igy megy mindig a hatso sziv
Igen, ezt én sem értem, max, ha jobbkezes utca volt... de a leírásból ez nem derül ki.
Jozsika, remélem, gyorsan felépültök mindketten!
nah jó nekem zavaros egy kicsit ahogy leírtad, elsőbséget kellet volna adnod?
magyarul, nem számítottál rá hogy lassítanak elötted? és nem tudtál megállni?
HA a taxis jött eléd,akkor miért te vagy a hibás?
jah ok nem gondoltam volna hogy elég ennyi is.....
Érdemes a hasznaltauto.hu -t is nézegetni, néha szoktak behozni összetört gs-eket amit aztán apránént vagy egyben eladnak. Most épp nincs ilyen de később lehet.
kossz szepen tok rendesek vagytok ,mar irtam par e mailt.minden jot nektek
Oszinten?Elcsesztem,taxis kis utcabol elem en meg nem birtam megalni csusztam egy ideig beakaratam engedni az auto es patka koze egyszer mar ez bejott,most nem volt hely,hozza ert a kormanyom a bal oldali hatujahoz oszt en nekicsapodtam utnana a patkan felugrotunk ,a moci belealt egy faba en meg leestem rola hamarabb ,a keresztezodes utan vagy 6 meterre tortent lattam a taxist hogy all nem gondoltam volna hogy kiengedi,de meg tette ,a zsaruk kihoztak hogy en vagyok a hibas a biztositom az ovet fizeti en meg kuporgathatok es meg lehet meg sem erdemes csinalni annyira trafa lett .Nem is az faj hogy szetmentek a terdeim mert bezuztam vele a tankot,hanem hogy 2 evig gyujtotem ra es annyira szeretem , no kb ennyi diohejban
Szia,

Nem digitális ez a szívató, ilyen melegben, gyak 15-20 °C körül (és csak hosszabb állás, pl. 6-8 óra után) épp csak függőlegesig (kb. tükörrel párhuzamos) kihúzod, felpörög, visszatolod, hogy 1500-2000 között forogjon, de ez is elég addig, amíg felveszed a bukót-kesztyűt! Aztán vissza teljesen, 800-1000 körül fog csak forogni, de nem áll le! Lehet indulni, pár percig még nincs csőgáz, hadd melegedjen, ennyi az egész. Ha túlhúzod, persze, hogy túldúsít, rövid állásnál (pár óra) pedig nem is kell az indításhoz, max egy rövid gázfröccs!
Ok, megprobálom majd mi lesz belőle, durrog-e vagy leáll-e így
Inditás után nyomd vissza a tükörig,kb ott megáll olyan 1600-1800 fordulaton és kb 2 perc után felpörög!Aztán vissza és indulhatsz is lassan!JA ne rángasd a gázt,nincs értelme.Az autónak sem kell rugdosni az inditáskor!Mondjuk a trabantnak kellett volna,de 2ütemnél szivatóval megállitod és máris nem kell szarakodni vele!