Mentem ma vele egy laza 10 Km-t. Három évig állt a garázsban nem nagyon akartam bántani, de így is hűűűűűha volt. 150 paci azé az 150 paci na................
A héten még egy kicsit pofozgatom és elvileg jövő héten vizsga.
Vannak rajta kisebb hibák, de mind javítható.
Semmi összefüggés nincs ebben a formában. Cseréld ki a szelepfedél tömítést, és utána a bal oldali karburátorod nézesd meg. A rakoncátlan szívatód és a gyertya között már inkább van valamiféle kapcsolat. Ezen a nyomon indulnék...
Nagy szarba kerültem, ezért sürgősen eladóak az alábbiak (a bank vinné a motort egy elfelejtett csekk miatt):
MotoDetail 42l-es doboz 2db - 12.000 /db
MIVV sportkipufogó Bandit 600-650-re (vizes és légolajosra is) - 35.000.- (65e volt, alsó vezetésű, az oldaldobozok alatt megy)
Rossignol snowboard (165cm) step-in kötéssel, hordtáskával, egyszer használt - 35.000
Snowboard bakancs stepin kötéshez - Rossignol, egyszer használt, 41-es lábra - 25.000
Sony rádiós erősítő, Sony CD lejátszó - 20.000
Wharfedale hangszórópár 2 utas 2x100W + középső magas 3 utas 1x100W - 20.000
Véleményem szerint NEM. Ha valaminek lehetne köze, az a hengerfej tömítés, hiszen ott kifújhatna a cucc. A szelepfedélnek nem sok köze van a keverékképzéshez.
Kérdés, a szelepfedél tömítés ha ereszt, lehet annak köze a gyertya színéhez? mert a bal oldali hengermnél elment a tömítés és a bal oldali hengeremnél fekete a gyertya, és mikor vettem a gépet a bal oldali gyertya volt beszarva valaki pls írjon
A héten még egy kicsit pofozgatom és elvileg jövő héten vizsga.
Vannak rajta kisebb hibák, de mind javítható.