Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi történt?
Olyat vegyél, mint amit Bviktor tett be képen: 3 soros.
Eriknek meg nagyon bevált a "nagyobb" méretezésű lánc. De majd referál este felé. Mintha most tartana a gyári lánc futásteljesítményénél, és talán ha egyszer kellett feszíteni... de majd mondja a tapasztalást. Ez nem lánctípuson belül erősített kivitel, hanem "alap", csak nagyobb teljesítményhez szól. Gyanítom, hogy én is a kellő időben 80-100 LE-s mocihoz való láncot veszek majd.
Bluenak anno 2ezerrel ment el többet a hiperszuper erős lánc.
hali én csak ezzel tudok segíteni! http://www.hengerfej.com/mbont...
ez úgy nézki hogy indítás elött ráhúzüm, beindítom vele felpörög kb 3 ig, aztán hirtelen elkezd leesni a fordulat, és a kipufogó durrogni kezd, és lassan leáll a motor, ezért beindításnál azonnal visszanyomom! véleményem szerint belefullad a benzinbe de passsz hogy mitől lehet
Sziasztok.Nagy szuksegem lenne a segitsegre ,balesetem volt ,botot keresek,kellene par tuti e mail cim ahova irhatok ,oszetort a kicsikem eleje rendesen ,gs 500 e 93 ,olyan bonto lenne jo ami szabolcs szatmar bereg megyeben van ,de ha pest kornyeken van az is jo lenne ,csak legyen alkatresz. koszonom elore is az infokat .minden jot nektek.
a 40lovas láncok azok nem nagyon bírják.. nekem eddig mindig 75 lovas lánc volt fent , amiket25 ezer fölött valamivel cseréltem. Nem kiméltem sohasem. Ha nem lesz nagy felára lehet megkockáztatok még erősebbet feltenni, már csak arra alapozva hogy a szervizben ahova járok,120 lovas lánccal 40ezer felett futott egy varadero...
Én max 1 percig melegítettem álló helyben, vagy annyit sem. Inkább úgy csináltam hogy elindultam és max 3000-ig pörgettem, ott mindig elváltottam.
Nekem a július 3-i túra tűnik jónak:
túra
viszont a sokmilliós gépek mellé állítsak oda?

Ez se rossz:
Kemence
Mi járunk...

A két soron következő:
"2010.július
- 10-17 Zemplén Túra
- 23-24-25 Őzbika 3"

Akkor ennek örömére mehetünk is motorostalálkozni
No, Ideseim!

HaZZZZZtamindenit! Nem vagyok 3 napot és mindjárt két új motor a brigádban! Királyság!

Várom a képeket, és a tapasztalatokat! Juhhhúúúúúú, de faxa! Mindig úgy örülök egy mocinak, mintha a sajátom lenne!
Hali!
Cikkezz már erről a szívatóról! Mi is a baja? Mert eddig csak mindig azt halljuk, hogy nem jó... megbocsáss, de nálad ez az információ annyit is jelenthet, hogy semmi baja.
Köszönöm!
Nagyapi!
Fotó, csak a jövő héten, addig motorelvonásban szenvedek...
mivel nem jó a szivatóm, ezért hogy tudom a motort a legkíméletesebben bemelegíteni? én úgy szoktam hogy gázkarral tartom 3 ezres fordulaton a motort kb 1 percig aztán hagyom még alapjáraton is pöfögni még 1 percet, ez így jó neki?!
Nekem az itthoni pont olyan!Ezért választottam,mert jó nagy a cicc+popp!
OK!
kép még nincse, majd jövő hét végén, ott hagytam a tesómnál a garázsban a motort, és szombatig nincs időm elmenni
Fotót de gyorsan!
Ogabi, Te is!
Gumi elvileg nem kell rá.
Olajat még nem tudom milyet rakok bele, most érdeklődök a thunderace fórumban, hogy mit szeret.
Én motul 7100-ra gondoltam
Gratula Hápi. Kezdjük el megvitatni, milyen olajat és gumit fogsz rakni rá:). Jó nem pofázok, én voltam az egyik emberke, aki ezek után érdeklődtem :).
Szárnyal a kedv mint a kacsamadár
Aztán vigyázz nehogy elszállj!
Nagyon meglepődtem
A GS még parkoló pályán, egy rugót kell cserélni benne és működik. Azután odaadom valakinek.
A thunderről még nincs fénykép, ott van a tesómnál a garázsban, köv hétvégén lesz időm beröffenteni akkor majd csinálok képet.