Nem. Ha megszűnik a nyomás, a forgás miatt a féktárcsa mintegy "ledobja" magáról a betétet. Mindegy hogy mennyire kopott. A kopást az olaj kompenzálja. Ha nem megy vissza, akkor az lehet a munkahenger elkoszolódása is. De neked volt a lemez kiesése?
Mindegy, szét kéne szedni.
Csak a féknyerget kell levenni, a betéteket ki, rögtön lehet majd látni, hogy a lemezke hova kell - a betét mögé. Jól ki kell takarítani mindent a portól. A betét mögött van 1-1 hengeres-fényes dugattyú. Azok a fékmunkahengerek, azok nyomják a betétet a tárcsához fékezéskor. Az oldalát fényesre kell takarítani! És egy csavarhúzóval kell tudni befelé mozgatni.
az lehetséges h azért nem húzódnak vissza a fékpofák mert már anyira kopottak (26eKm) hogy az egész szerkezet a mozgáshatárán van, vagyis teljesen szétnyílik ahonnan nemtudja visszahúzni.
Hali!Valami kuristoló hangot ad a blokkból.Menet közben hallható.Balról,vagy középről.Talán vezérműlánc?Annak a cseréje az nem kis pénz lenne gondolom.Lánc,spanoló,3 lánckerék,tömítés,mármint kocsinál igy van!?Vagy esetleg mi adhat ilyen hangot?
Köszi a válaszokat.
Hali mindenki! Tehát nem tudom hányan követték hogy mi van a mocimmal, de most van folytatás és szerencsére happyend, tehát az utolsó fejlemény az volt hogy mentem 2km leállt, vártam megin ment 2 km! Nah ugye a motor volt karbiszinkronon és rendkívül mocskos volt a karbi ezért bele építettek egy szűrőt a csap és a karbi közé, nah most kivitttem a szerelőhöz mondtam mi a baja stb...mondtam hogy a csapon folyik a benzin sztem a membrán is jó, akivel vittem mondta hogy szerinte a szűrő a rosz mert sok levegő van benne, a szerelő leszedte a karbi felöli csövet egy csepp benzin sem folyt ki, majd kiszedtük a szűrőt és ömlött a benzin, a motor természetesen utána pöccre indult szűrő nélkül! TEhát a moci újra él és virul már csak akkor lennék kurwa mérges ha az elöző hónapban nem esik az eső, így enyhít a fájdalmamon hogy egyébként is szar idő volt ! nem tudom mi lehetett az ami így eltömít egy zsír új szűrőt és kivülről nem is látszik de megtörtént persze pont velem , Nah meg még láncot cserélnek rajta, azt szeretném kérdezni hogy annak mennyi az anyag költsége? és hogy O gyürüs kell -e rá mert most az enyémen nem az van kösz
Sziasztok!
Ma a garázsba beléptem és mit látok?Egy jó nagy benzintócsát
És kiderült,hogy megvan repedve a cső! mit lehet evvel kezdeni?javítani? vagy hol lehet gyárit csövet kapni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Na neee, még azt is vegyek? Lehet, hogy kicsit rátöltök az akksira (2 éves, amikor a motort vettem), aztán folyamatosan megyek majd a motorral, nem hagyom napokig sem állni.
Mindegy, szét kéne szedni.
Csak a féknyerget kell levenni, a betéteket ki, rögtön lehet majd látni, hogy a lemezke hova kell - a betét mögé. Jól ki kell takarítani mindent a portól. A betét mögött van 1-1 hengeres-fényes dugattyú. Azok a fékmunkahengerek, azok nyomják a betétet a tárcsához fékezéskor. Az oldalát fényesre kell takarítani! És egy csavarhúzóval kell tudni befelé mozgatni.