Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Ha megszűnik a nyomás, a forgás miatt a féktárcsa mintegy "ledobja" magáról a betétet. Mindegy hogy mennyire kopott. A kopást az olaj kompenzálja. Ha nem megy vissza, akkor az lehet a munkahenger elkoszolódása is. De neked volt a lemez kiesése?
Mindegy, szét kéne szedni.
Csak a féknyerget kell levenni, a betéteket ki, rögtön lehet majd látni, hogy a lemezke hova kell - a betét mögé. Jól ki kell takarítani mindent a portól. A betét mögött van 1-1 hengeres-fényes dugattyú. Azok a fékmunkahengerek, azok nyomják a betétet a tárcsához fékezéskor. Az oldalát fényesre kell takarítani! És egy csavarhúzóval kell tudni befelé mozgatni.
az lehetséges h azért nem húzódnak vissza a fékpofák mert már anyira kopottak (26eKm) hogy az egész szerkezet a mozgáshatárán van, vagyis teljesen szétnyílik ahonnan nemtudja visszahúzni.
Arc?
Köszönöm:)
Vagy: "Mekkora arc!"-ot akartál írni?
Erre még Hápi is elő fog bújni.
Ez tökéletes a GS-hez.
Hali!Valami kuristoló hangot ad a blokkból.Menet közben hallható.Balról,vagy középről.Talán vezérműlánc?Annak a cseréje az nem kis pénz lenne gondolom.Lánc,spanoló,3 lánckerék,tömítés,mármint kocsinál igy van!?Vagy esetleg mi adhat ilyen hangot?
Köszi a válaszokat.
Nézd el nekem, csak kicsit beszélni magyar...
Nagyon is érdekel a válasz, félreértesz.
Jah láncszett volt cakk pakk.
Hali!
Én mult héten vettem a Louisba cakk pakk 109 E.
Pedig ez csak ízelítő!
Mekkora kép!:)
Az egyik legjobb szájdeo!
Dupla zuhany sem javított a bukénkon...még szerencse, hogy a java nép ugyanolyan szaggal bírt.
De én azt mondom, ettől rosszabb sose legyen!
Kokónál is van mindíg!
én nagyvason ezt néztem vélemény? DID X-gyűrűs meghajtólánc (520),Hossz: 110 csap ,23200 Ft / db, Ajánlott: 75 LE teljesítményhatárig
Azt már lassan én sem!
Babfesztivál, hallé, pöri, ujjúj!
Hali mindenki! Tehát nem tudom hányan követték hogy mi van a mocimmal, de most van folytatás és szerencsére happyend, tehát az utolsó fejlemény az volt hogy mentem 2km leállt, vártam megin ment 2 km! Nah ugye a motor volt karbiszinkronon és rendkívül mocskos volt a karbi ezért bele építettek egy szűrőt a csap és a karbi közé, nah most kivitttem a szerelőhöz mondtam mi a baja stb...mondtam hogy a csapon folyik a benzin sztem a membrán is jó, akivel vittem mondta hogy szerinte a szűrő a rosz mert sok levegő van benne, a szerelő leszedte a karbi felöli csövet egy csepp benzin sem folyt ki, majd kiszedtük a szűrőt és ömlött a benzin, a motor természetesen utána pöccre indult szűrő nélkül! TEhát a moci újra él és virul már csak akkor lennék kurwa mérges ha az elöző hónapban nem esik az eső, így enyhít a fájdalmamon hogy egyébként is szar idő volt ! nem tudom mi lehetett az ami így eltömít egy zsír új szűrőt és kivülről nem is látszik de megtörtént persze pont velem , Nah meg még láncot cserélnek rajta, azt szeretném kérdezni hogy annak mennyi az anyag költsége? és hogy O gyürüs kell -e rá mert most az enyémen nem az van kösz
Akkor ne vegyél!
Tökmindegy, úgysem motorozol soha.
Minek kérdezel, ha nem érdekel a válasz?
Csere. Autós boltokban van. az átmérő számít - meg a hossz.
Sziasztok!
Ma a garázsba beléptem és mit látok?Egy jó nagy benzintócsát
És kiderült,hogy megvan repedve a cső! mit lehet evvel kezdeni?javítani? vagy hol lehet gyárit csövet kapni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Zsokec, újból és még egyszer köszöntem szépen, megjött a mail képekkel, mindennel, és érthető is. Üdv Dani
Na neee, még azt is vegyek? Lehet, hogy kicsit rátöltök az akksira (2 éves, amikor a motort vettem), aztán folyamatosan megyek majd a motorral, nem hagyom napokig sem állni.