Szerintem csak kódissak az emberek!Én speciell a banzin árakat is megérzem!2009-ben 2600-ért raktam tele,most meg 3700.-ért!A MOL meg kormányok(nem tudom most mellik van, a virágos vagy a gyömölcsös),meg az anyjukat rakják tele!
Atesz
Hivatalosan a GS 500 belsö perforált csö átméröje 37mm!(AZ ÁTMENÖNÉL!)Ezt az 1et tudom,mert kipuffos ember számolta ki!Namármost!Ha visszalapozol párat a Viktor rakott fel pár képet,amiben a gyárit bontotta és vannak benne olyan részek,amik a hangot,az áramlást meg az ilyen dolgokat kell hogy szabályozzák,mármint a gyáriban!Az sem mind1,hogy milyen a palást,milyen a hangtompitó betét és a perforált csö anyaga,vastagsága!HA sima acél perf csövet használsz az 1-2 év alatt kiég,ha inox-ot,az meg nehéz és nehéz vele bánni.Bár aki ért hozzá annak az sem.HA közetgyapotot tömsz bele az elnyeli a kormot,vagy olajat,vagy kiég és ocsmány hangja lesz töle.Haverom után pl nem szeretek menni,mert darabokat lődöz ki,amik összebasznak mindent.Sokan azt hiszik,hogy ezt nem nagy kunszt megcsinálni,(köztük voltam éni is)de akkor mi történik a motorral,ha esetleg kárt okozol a házi dobbal?Kihez mész reklomálni?Szerintem is keress egy korrekt megbiz6ó szakit,akinek ez a szakmája és mer garit vállalni!És persze ki tudja számolni,hogy a te motorodhoz milyen peraméterekkel rendelkezö dob kell!Én is csináltam 1et,de nem használom!Szerintem ne ess ebbe a hibába te is!
Én sajnos nem tudok segíteni. Egy kipöffencset nem egyszerű megcsinálni... vannak akik számolnak is gyártás előtt. Hiszen egy kémény nem csak a hangról szól... azt a legegyszerűbb csinálni. Gyanús, hogy így vannak ezzel a többiek is. Ezért nem volt reakció eddig a hozzászólásodra.
De egy tipp, ha nem akarsz brutális pénzeket kifizetni: HANDÓ dob. Erik majd megadja a koma számát... van pár ilyen cső a csapatban... mindegyik szép munka, és jó is. És, ha kell a gyári dobbal visszaalakíthatod a mocit (pl. műszakira, külföldi útra).
Lehet, hogy gyártási tanácsot a "Kipuffogók" topicban is kapsz. Próbáld meg. De én az előbbit ajánlanám.
Hali nem tudom jó helyen érdeklődök e de én 1 hegesztő srác vagyok és a munkahelyemen megvalósítható lenne hogy a gs 500 as om ra csináljak 1 sport dobot! nem tudna valaki esetleg 1 müszaki rajzal megdobni hogy hogyan is néz ki 1 sport kipufogó belülről? azt tudom hogy perforált cső van benne meg kőzet gyapottal tömik ki de a méreteket sana nem nagyon! egyes emberek szerint valamiféle gázgyorsító is van a sport kipufogókban én személy szerint nem láttam még olyat azt sem tudom hogy néz ki! ha valaki esetleg csinált már hasonló dolgokt vagy tudna rajzot küldeni a méretekről kinézetekről azt nagyon megköszönném!Tetszenek a raptor dobok valami hasonlót szeretnék koppintani és nem ki adni 60-70 100ezer forintokat érte!ha megtudom csinálni sztem felesleges nem lehet valkami nagy tudomány megcsinálni! előre is köszönöm Hali Széles utat barátaim!
Nem kell mozdítani a motoron.Enyhe nyomás alatt tartva a váltókart és eközben nagyon óvatos nyeletnyit engedve a kuplungon nagyon szépen becsusszan az egyes bármikor.
... amit nem írtam, és talán korábban itt is olvastam róla: az egyessel a gond hosszabb úton van, melegebb időben. Ha kicsit mozdítok előre a motoron, veszi a sebességet. De lámpánál akkor is kellemetlen ez a tünet.
Honnan, milyen útvonalon mentek a Mecsekbe, és kb. mikor?
Másik kérdés: jelenleg szerviz által cserélt olaj van a gépben. Melegen nehezen veszi az egyest. Kb. még kétezer km van a 12.000-es olajcseréig. Milyet javasoltok bele? Eddig Castrollal és Repsollal vannak jó tapasztalataim. A jelenlegit nem tudom, mi, gondolom valamilyen 10W-40-es. Hidegben nem használom a gépet, így gondolom valami 15 vagy 20W-s lenne megfelelőbb...?
No hétvégén, ha az időm engedi (hétfőn zh...) megsandítom. Amúgy köszi szépen, pont holnap akarok venni telóolajat, 10W-s Castrolt néztem neten, szerintem kipróbálom, és a Castrol mintaboltban ráadásul most valami 900 pénz egy fél liter. Ma vettem bele amúgy a mociba 15W50-es Repsolt, többen ajánlották itt a fórumon, gondoltam kipróbálom, bár nekem nem volt rossz tapasztalatom a 10W40-es Castrollal sem. A héten még a gumik is megjöttek, egész jó áron sikerült hozzájutni, és a hátsó alig használt, az első meg új, igaz nem fiatal egyik sem, de érzetre jónak tűnnek. Lassan csak összeáll a gép. Kösz még egyszer, és jó Mecsekezést!:)
Hivatalosan a GS 500 belsö perforált csö átméröje 37mm!(AZ ÁTMENÖNÉL!)Ezt az 1et tudom,mert kipuffos ember számolta ki!Namármost!Ha visszalapozol párat a Viktor rakott fel pár képet,amiben a gyárit bontotta és vannak benne olyan részek,amik a hangot,az áramlást meg az ilyen dolgokat kell hogy szabályozzák,mármint a gyáriban!Az sem mind1,hogy milyen a palást,milyen a hangtompitó betét és a perforált csö anyaga,vastagsága!HA sima acél perf csövet használsz az 1-2 év alatt kiég,ha inox-ot,az meg nehéz és nehéz vele bánni.Bár aki ért hozzá annak az sem.HA közetgyapotot tömsz bele az elnyeli a kormot,vagy olajat,vagy kiég és ocsmány hangja lesz töle.Haverom után pl nem szeretek menni,mert darabokat lődöz ki,amik összebasznak mindent.Sokan azt hiszik,hogy ezt nem nagy kunszt megcsinálni,(köztük voltam éni is)de akkor mi történik a motorral,ha esetleg kárt okozol a házi dobbal?Kihez mész reklomálni?Szerintem is keress egy korrekt megbiz6ó szakit,akinek ez a szakmája és mer garit vállalni!És persze ki tudja számolni,hogy a te motorodhoz milyen peraméterekkel rendelkezö dob kell!Én is csináltam 1et,de nem használom!Szerintem ne ess ebbe a hibába te is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500-3823366
Én sajnos nem tudok segíteni. Egy kipöffencset nem egyszerű megcsinálni... vannak akik számolnak is gyártás előtt. Hiszen egy kémény nem csak a hangról szól... azt a legegyszerűbb csinálni. Gyanús, hogy így vannak ezzel a többiek is. Ezért nem volt reakció eddig a hozzászólásodra.
De egy tipp, ha nem akarsz brutális pénzeket kifizetni: HANDÓ dob. Erik majd megadja a koma számát... van pár ilyen cső a csapatban... mindegyik szép munka, és jó is. És, ha kell a gyári dobbal visszaalakíthatod a mocit (pl. műszakira, külföldi útra).
Lehet, hogy gyártási tanácsot a "Kipuffogók" topicban is kapsz. Próbáld meg. De én az előbbit ajánlanám.
Én biztos, hogy nem.
http://onroad.hu/tura/48-ora-magyar-varak-kozott.html
http:
//motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3252&session_id=
Másik kérdés: jelenleg szerviz által cserélt olaj van a gépben. Melegen nehezen veszi az egyest. Kb. még kétezer km van a 12.000-es olajcseréig. Milyet javasoltok bele? Eddig Castrollal és Repsollal vannak jó tapasztalataim. A jelenlegit nem tudom, mi, gondolom valamilyen 10W-40-es. Hidegben nem használom a gépet, így gondolom valami 15 vagy 20W-s lenne megfelelőbb...?
Bár szerintem ma is megyek délután