Egy ötlet:Ma pucoltam a mocit és az alapjárat állitó csavarnál volt egy fekete csö beakadva,dondoltam kihúzom és kirántottam valahonnan!Elinditás után mindent csinált,durrogott és leesett a fordulat,leállt.Aláfeküdtem és pár perc mulva meglett a hiba!A benzincsapnál a leghátsó csö volt az,ami nem látszik a másik fele meg a két karbi közé megy fel!Gondolom nem nagy segitség,de hátha.
hát ami a motor alján vannak ilyen csövek ott az egyikből csöpög a benzin gondolom az a túlfolyó csöve nem bár már semmi ben nem vagyok biztos elég szar lett ez a napom
Lehet, hogy az akksid lett cellazárlatos. Egy nagy döccenőtől is előfordulhat, ha az "ólomsár" eléri a lemezek alját. Mérj rá az akkura. Az megmutatja azonnal, hogy jó-e!
A kábeleid szigetelését kutasd át, ahol hibás, vagy ki van dörzsölve javítsd, vagy cseréld!
Egy hibakutatás nem árt valami elektromos szakival, mert az akkut ez a bazi nagy zárlat is kinyírhatta.
De nem vagyok okos "bizser" ügyben.
Most akkor GS500-ad van, vagy a CBF-ről beszélünk?
nah kivettem az aksit és azt vettem észre hogy talán az lehetett hogy a hátsófék olaj tartályát foogja egy kis fémlap és sztem ahoz ért hozzá a + része az aksinak mert ahogy néztem csak azon a pár centin égett oda jah meg ráadásul majdnem csinált nekem egy lyukat a tartályba megégette a szélét ... esetleg aksitól csinálhatott ilyet mert nekem igen réginek tűnik az aksi ráadásul még most is baszott meleg volt pedig már egy 2 órája leraktam agépet
nem egy rosz ötlet megyek és le is veszem! nem igazán értem hogy hogy a francba történhet ilyen szénné égett a kábel em azért van biztosíték hogy ilyen ne történjen?
A vezérműlánc "kotyogása" normális azon a fordulaton. Szelephézag állítás időszerű, elvileg 24 e km-nél "szoktuk". Az elektromos hibádra távolból nem tudok okosat mondani. Meg kell kutatni, hogy mitől lett zárlatos, vagy mifene a cucc. Én a helyedben azért levenném a sarukat az akksiról, ameddig meg nem tudod, hogy mi a baja.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs-3823366
egy kis kedvcsináló: fejidom
Megöltem a topicot.
A kábeleid szigetelését kutasd át, ahol hibás, vagy ki van dörzsölve javítsd, vagy cseréld!
Egy hibakutatás nem árt valami elektromos szakival, mert az akkut ez a bazi nagy zárlat is kinyírhatta.
De nem vagyok okos "bizser" ügyben.
Most akkor GS500-ad van, vagy a CBF-ről beszélünk?