Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ötlet:Ma pucoltam a mocit és az alapjárat állitó csavarnál volt egy fekete csö beakadva,dondoltam kihúzom és kirántottam valahonnan!Elinditás után mindent csinált,durrogott és leesett a fordulat,leállt.Aláfeküdtem és pár perc mulva meglett a hiba!A benzincsapnál a leghátsó csö volt az,ami nem látszik a másik fele meg a két karbi közé megy fel!Gondolom nem nagy segitség,de hátha.
Jaja már regisztáltam, nézegetem. Találtam plexit is az idomba.
Ez olyan, hogy jár hozzá sör meg vacsora.
Ki az a "rajz" ott a háttérben?
ez melyik szervíz? igen bejön
Igazán nincs mit!
egy kis kedvcsináló: fejidom
Mivan? büdös vagyok, hogy mindenki eltűnt?
Megöltem a topicot.
Sajna csak ez az egy pár volt. De Metzeller Tourance van 42-ért most is.
Igen bontóból szeretnék csak gondoltam a hozzáértőbbek megdobnak pár tutijó bontó elérhetőséggel. :) A tank lehet hogy javítható.. Köszi a tippeket!
Hú erre nem is gondoltam de tényleg... Mondják hogy ott minden jót lehet kapni és apróért... Köszi, körülnézek!
Halihó, köszi Teddy!
Hát nemtudom, én még nem találkoztam vele. Nálam semmi nem szokott csöpögni, max az eső.
hát ami a motor alján vannak ilyen csövek ott az egyikből csöpög a benzin gondolom az a túlfolyó csöve nem bár már semmi ben nem vagyok biztos elég szar lett ez a napom
Milyen túlfolyó, hol?
jah vagy így szokták mondani? én így szoktam
és az mitől lehet hogy a túlfolyón csöpög a benzin? mikor megállok jön pár csepp
A medve bőrére?
A 3,5 elképzelhető. Nekem nyugis túratempóban legutóbb 3,3x jött ki. Általában 3,5-3,9 l között járok vele.
jah gs ről csak még nem írtam át az adatlapom nem akartam inni előre a medve bőrére de már írom is át
Lehet, hogy az akksid lett cellazárlatos. Egy nagy döccenőtől is előfordulhat, ha az "ólomsár" eléri a lemezek alját. Mérj rá az akkura. Az megmutatja azonnal, hogy jó-e!

A kábeleid szigetelését kutasd át, ahol hibás, vagy ki van dörzsölve javítsd, vagy cseréld!

Egy hibakutatás nem árt valami elektromos szakival, mert az akkut ez a bazi nagy zárlat is kinyírhatta.

De nem vagyok okos "bizser" ügyben.

Most akkor GS500-ad van, vagy a CBF-ről beszélünk?
nah kivettem az aksit és azt vettem észre hogy talán az lehetett hogy a hátsófék olaj tartályát foogja egy kis fémlap és sztem ahoz ért hozzá a + része az aksinak mert ahogy néztem csak azon a pár centin égett oda jah meg ráadásul majdnem csinált nekem egy lyukat a tartályba megégette a szélét ... esetleg aksitól csinálhatott ilyet mert nekem igen réginek tűnik az aksi ráadásul még most is baszott meleg volt pedig már egy 2 órája leraktam agépet
nem egy rosz ötlet megyek és le is veszem! nem igazán értem hogy hogy a francba történhet ilyen szénné égett a kábel em azért van biztosíték hogy ilyen ne történjen?
A vezérműlánc "kotyogása" normális azon a fordulaton. Szelephézag állítás időszerű, elvileg 24 e km-nél "szoktuk". Az elektromos hibádra távolból nem tudok okosat mondani. Meg kell kutatni, hogy mitől lett zárlatos, vagy mifene a cucc. Én a helyedben azért levenném a sarukat az akksiról, ameddig meg nem tudod, hogy mi a baja.