NAh elhoztam a mocit képeket most naygon az idegeségtől nem volt kedvem csinálni! A problémám a következő megálltam a pirosnál indultam volna elkezdett ugrálni a motor majd megálltam és füst tört ki az ülés alol, megvártam még kihül majd újra lett gyújtásom imádkozva jöttem haza fele hogy ne kapjak lángra, haza érve levettem az ülést és az akkumulátor + saruja szénné van égve a gumi ami levédi az ázás ellen szintén égett és persze büdös mint állat! Ez mitől lehet? és mit évő legyek? Másik problémám vele hogy szelephézagot kell állítani bár ilyen problémával számoltam most van a mociban 35.000 km ez talán normális! Nem rég beszéltetek itt valami kattogásról 1500 -as fordulatnál az akkor most normális? 1500 as fordulaton olyan mint ha valaki rákoppintana egy kalapáccsal néha néha! PLs segítsetek mert
Úgy néz ki hosszú távon győztek a praktikus szempontok és a motorért kapott pénzből autót vásárolok.
A motorozást azonban nem áll szándékomban feladni. Ha minden jól megy ősszel végzek az egyetemen, és jövő januárban munkába állok, úgy azért már könnyebb lesz motorozni/autózni/tanulni.
Azért még a motort sem kell temetni, amíg el nem viszik használom szorgalmasan, szinte minden hétvégén ott vagyok a Mecsekben újabban. Aztán lehet hogy el se viszik és a nyakamon marad
Döntésre meg csak rá kell egyszer érezni, meg gyakorolni és el kell hinni hogy tapad a gumi.
Oké!
Én most vasárnap vagyok befogható egy kis időre. A jövő héten nem leszek beszámítható. Összebeszélünk, és ránézek. Remélem, hogy találunk valami okosságot!
A karbit azért pucoltattam ki mert reméltem hogy valami el van benne dugulva.
Én kéthetente hétvégén Tolnán vagyok.
Megköszöném ha átnéznéd személyessen.
Átugrok Bajára vagy ahol neked jó.
A légtömegmérő jol rá van dugva,de szerintem nem abba az állásba van mint volt.
Igaz nem lett rosszabb mint volt.
Hali nem tudom jó helyen érdeklődök e de én 1 hegesztő srác vagyok és a munkahelyemen megvalósítható lenne hogy a gs 500 as om ra csináljak 1 sport dobot! nem tudna valaki esetleg 1 müszaki rajzal megdobni hogy hogyan is néz ki 1 sport kipufogó belülről? azt tudom hogy perforált cső van benne meg kőzet gyapottal tömik ki de a méreteket sana nem nagyon! egyes emberek szerint valamiféle gázgyorsító is van a sport kipufogókban én személy szerint nem láttam még olyat azt sem tudom hogy néz ki! ha valaki esetleg csinált már hasonló dolgokt vagy tudna rajzot küldeni a méretekről kinézetekről azt nagyon megköszönném!Tetszenek a raptor dobok valami hasonlót szeretnék koppintani és nem ki adni 60-70 100ezer forintokat érte!ha megtudom csinálni sztem felesleges nem lehet valkami nagy tudomány megcsinálni! előre is köszönöm Hali Széles utat barátaim!
nagyon köszönöm mindenkinek segítőkészségből ebben a fórumban nincs hiány . Én is használom a mostanit hóban-fagyban, akkor megpróbálok még japán darabot kinézni, habár őszintén szólva nekem az idomos F verzió tetszik, azt meg csak 2004-től gyártották, ha jól tudom.
A 48Le gyanítom teljesen elég lesz, a mostani 14-et sem tartom borzasztó kevésnek. Inkább nézzenek papírsárkánynak, de 14Le után nem szeretnék ráülni 100-as ménesre.
Sokat olvastam már a típusról, de alapvetően mindenhol igen semlegesen nyilatkoznak róla, se nem rossz, de nem is túl jó. Ezért érdeklődök személyes tapasztalatok után, de úgy veszem észre Ti alapvetően nagyon meg vagytok elégedve a gépezettel. Egyre inkább úgy érzem, hogy jó irányba nézelődök, ha minden jól megy hamarosan köszöntök egyet a családban
ha lehet japán gyártásút vegyél ne spanyolt!
A Nyuszinak Japán van és egy szem rozsda sincs rajta. Az enyém Spanyol és .............. inkább ne beszljünk róla (mondjuk én télen-nyáron használom, nem keveset ). Viszont nagyon megbízható motor, és relatíve olcsó hozzá minden. Szerintem a kategória leg olcsóbban fentartható motorja.
háp
Csak gyere!