1., szar a teló (nem ugyan annyi az olaj benne)
2., sérült a teló
3., kagylós az első gumi
4., kevés a terhelés az első gumin (pl 3 doboz hátul megpakolva)
lehet hogy hülyeség.. nyugodtan ki lehet akkor röhögni.
gázbowden? nem lehet h megnyúlt, kicsit kilazult stb.. és csutka gázra kevesebbet húz a karbin mint annak előtte.. magyarán le se tudod csutkázni úgy mint amikor zsír új volt.
Megérkezett az új légszűrő (HILFO) és a gyertyák is.
Kicseréltem,de sajnos a teljesítmény nem jött vissza.
6.-ban 5000 fordulatnál csutkát húzok és lassan kezd kúszni a fordulatszám mutató max7500ig pörög ki,de elég erőtlenül.
Nem tudom hogy mi lehet a gubanc,de már kezd tele lenni a bakancsom.
Vasárnap próbaképen kiveszem a légszűrőt és ugy megyek vele egy pindurka karikát.Ha semmi változás hétfőn méretek egy
kompressziót.
Van esetleg valami ötletetek?
ma b***za meg akkora gödörbe mentem bele 60nal... majd leestem a motorról.. kb 50 km volt a frissen centírozott kerékben.. most szépen beszitál az eleje 50-60körül ha nem fogom a kormányt
Én benne lennék az elfelezésben. Úgy 11 körül jön ki. Nem kell hozzá átalakítás. A régi H4-es izzó csatijára rákötöd, asszem kell neki még egy +,- , de nem vagyok benne biztos. Teddy a tank alá tette a trafót, és nem ázott be neki. így a vezetékek is elég hosszúak.
Mondom nem vagyok jártas benne. De a fél autós az annyit tesz, hogy megvesz az ember egy komplett (két égős, két trafós) szettet, és elfelezi a barátjával. Ergo egy autós árából két mocit fel lehet szerelni. Azt hiszem páran így vásároltak. Értelem szerűen olcsóbb lehet...
aztán egy ilyen szett (fél autós) mit igényel még, hogy beszerelhető legyen? Lehet hogy érdekelne.. bár már nagyon régóta szeretnék fém fékcsöveket.. az is kb ekkora tétel.. kettő együtt meg nem fér bele.. főleg hogy gumit is kellene vennem hamarosan..
Az elég baráti. De próbálj meg "elfelezni" egy autós szettet... talán olcsóbban jössz ki. Nem ismerem az árakat, csak nagyjából. De ez belefér a "jóáras elképzelésembe".
Sziasztok!
Mostanában sokat járok sötétben a jószágommal, és elég kevésnek bizonyul a gyári halogén világítás. Nézegettem a neten H4-es bi-xenon szetteket, de elég drágán mérik őket. A legolcsóbb is 13 ropi volt. Nem tudtok esetleg olcsóbban?
Helló! Az enyém AEG Funky 80 típusú walky-talky. Van hozzá fülhallgató, és olyan mód, hogy hangra bekapcsol. Még nem próbáltam motorozáskor, de normál, gyalogos módon bevált.
Van olyan átbeszélő, amit lehet egyátalán 100 fölött használni?
Én a Kelomotornál vettem a 6000Ft-osat, szerintem kábé ez is a Lidl minőség lehet. Azt vettem észre, hogy az csak egy dolog, hogy halk és az nem is lenne nagy baj, de a beáramló levegő miatt a mikrofon "zörgést" vesz beszéd helyett nagy tempónál. Pedig egészen a szám mellett van.
Ezt nem tudom hogy lehet kivédeni, ha ki lehet egyátalán.
Páran vettünk itt, amikor a Lildl akciózta. Olyan 70-80-90km/h-ig használható, aztán a szélzaj elnyomja. De létezik pl. Az Alan-nak szintén motorozásra (is) tervezett PMR-e (tud sofőr-utas kommunikációt is), drágább, de az tényleg jól működik.
Üdv, itt vannak azért nagy túrások meg szeretném kérdezni hogy esetleg valakinek van-e ilyene?ha van mik a tapasztalatok és hol lehetne beszerezni? mert nagyvason már nem árulják. kösz http://www.topcom.net/en/commu...
ja igen, tényleg, hát nem túl sok érdeklődő volt, legalábbis a témát elnyomták, de igen május 8.a túra időpont. ha egyvalaki is jelentkezik mehetünk. Tervezett indulás 10:00 szfvár nagytesco parkolo!
2., sérült a teló
3., kagylós az első gumi
4., kevés a terhelés az első gumin (pl 3 doboz hátul megpakolva)
Olyat nem talál a googli hogy monobit.....csak monobit kft-t:-)))
HELP MEEEEE:-)
gázbowden? nem lehet h megnyúlt, kicsit kilazult stb.. és csutka gázra kevesebbet húz a karbin mint annak előtte.. magyarán le se tudod csutkázni úgy mint amikor zsír új volt.
Megérkezett az új légszűrő (HILFO) és a gyertyák is.
Kicseréltem,de sajnos a teljesítmény nem jött vissza.
6.-ban 5000 fordulatnál csutkát húzok és lassan kezd kúszni a fordulatszám mutató max7500ig pörög ki,de elég erőtlenül.
Nem tudom hogy mi lehet a gubanc,de már kezd tele lenni a bakancsom.
Vasárnap próbaképen kiveszem a légszűrőt és ugy megyek vele egy pindurka karikát.Ha semmi változás hétfőn méretek egy
kompressziót.
Van esetleg valami ötletetek?
Miért van eme remek extra?
amúgy szép idő volt... mélyeket lehet már dönteni
Mostanában sokat járok sötétben a jószágommal, és elég kevésnek bizonyul a gyári halogén világítás. Nézegettem a neten H4-es bi-xenon szetteket, de elég drágán mérik őket. A legolcsóbb is 13 ropi volt. Nem tudtok esetleg olcsóbban?
Majd csak hétfőn leszek "beszélgetős" program előtt. De vasárnap felhívlak! Lesz italozás szombaton? Mer' ha igen, akkor csak délután recsegek rád!
Én a Kelomotornál vettem a 6000Ft-osat, szerintem kábé ez is a Lidl minőség lehet. Azt vettem észre, hogy az csak egy dolog, hogy halk és az nem is lenne nagy baj, de a beáramló levegő miatt a mikrofon "zörgést" vesz beszéd helyett nagy tempónál. Pedig egészen a szám mellett van.
Ezt nem tudom hogy lehet kivédeni, ha ki lehet egyátalán.
Páran vettünk itt, amikor a Lildl akciózta. Olyan 70-80-90km/h-ig használható, aztán a szélzaj elnyomja. De létezik pl. Az Alan-nak szintén motorozásra (is) tervezett PMR-e (tud sofőr-utas kommunikációt is), drágább, de az tényleg jól működik.
http://www.topcom.net/en/commu...