Kormányból MZ-t vegyél. Max. 3000 pénz és tökéletes, jah és új.
Modellfrissítés 2001-ben volt. Ha mindent beleszámolunk, akkor 2002-2003-tól forgalomba helyezett pacik passzolnak. De azt se bánd, ha állítható első telót szerzel be 2001 előttről.
Mondjátok meg nekem plíz hogy melyik évjáratokból kompatibilisek a motor(roncs)omhoz (gs500 F k5) az elülső alkatrészek, mint pl. villa, sárvédő, kormány, stb. ?
Egy kérdés Mindenkinek:
Lefestettem a hátsó kerekemet feketére, és le kellett ugye venni hozzá a tárcsát, meg a lánckereket. Na hát a tárcsánál az egyik csavart úgy bemenetragasztózták, hogy frankón bennszakadt. Szerintetek elég, hogy ha ebbe az egy furatba vágok/vágatok új menetet, vagy fúrjam /furassam fel mindegyiket, hogy azonos csavarok legyenek benne. Szívom a fogam attól, hogy mindet megfúrják, félek, hogy nem lesz központos a tárcsa, és ütni fog. Vélemény? Köszi, üdv!
Benzin, két csőből is csöpöghet!
Az egyik a tank túlfolyólya, a másik a légszűrőházé. A tanké csak akkor tud csöpögni, amikor túltankolod, és csak a benyakútnál észrevehető! A másikból viszont akkor, ha a karbiban rosszak a tűszelepek az úszóházban, illetve ha a benzincsapod teljes átfolyáson felejted!
Na most komolyabban... hasonlít egy elektromos érintkezőre egy kábelvégről, hasonló szokott pl. lengő biztosítéktartóban lenni, amit egy rugó tol neki a biztinek. De így nehéz látni. Mi van, ha felcseréled a gyújtótrafókat (ha egyáltalán lehet, bár gondolom egyformák)? Én kipróbálnám, hogy akkor meg a másik henger megy-e jól. Az is lehet, hogy a trafó nem kap impulzust a CDI-től, azt a kábelt is megnézném! Szóval végig kell nézni a kábeleket és érintkezőket és össze kell hasonlítani a két oldalt!
Azzal szállítják. Most az olajforrásom bevette a portfólióba az akksikat is, kollégámnak hoztam ugyan ilyen vasba, és az is teljesen zárt, megtévesztően hasonlít az erdetire.
Kész a Bi-Xenon lámpám! Egyik ismerősömtől vettem a szettet. Még van rá 3 hónap gari DCS-tuning.
Hát nem volt egyszerű szülés, ugyanis az izzó a behúzótekerccsel együtt hosszabb, mint a lámpatest mélysége. Kicsit ki kellett hozzá beleznem az izzó hátulját, és még így is épphogy fel tudtam csavarozni a búrát. A trafó a blokk fölé került a villanyakhoz, a behúzó relé pedig a kis háromszögletű résbe a villanyaknál. Mire kész lettem rendesen rám esteledett, így jó alkalom nyílott a próbára.
Indítom a jószágot, szivató rajta, nagy pöffentések közepedte be is indult, és nem akarta venni a fordulatszámot. Egyből arra gondoltam, hogy valami vezetéket lehúztam, vagy elnyiszáltam szerelés közben. Mivel elég késő volt, mára hagytam a hibajelenség megfejtését. Ma is hidegen indítottam, nagy püffögés, motor nem pörög fel rendesen. Kezdtem a gyertyáknál, lehúztam őket egyenként. Amikor a jobb hengerről húztam le a gyertyakábelt, a fordulatszám nem esett vissza, mondhatni semmit sem változott. Már kezdtem biztosra venni, hogy gyújtásgond, le is szedtem tankot hogy megvizsgáljam a trafókat, amikor a blokk tetején megtaláltam ezt: pöcök
Holnap befejezem a történetet, addíg találgassatok.
Kormányból MZ-t vegyél. Max. 3000 pénz és tökéletes, jah és új.
Modellfrissítés 2001-ben volt. Ha mindent beleszámolunk, akkor 2002-2003-tól forgalomba helyezett pacik passzolnak. De azt se bánd, ha állítható első telót szerzel be 2001 előttről.