Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, a szárak tetején van 1-1 csavar rovátkákkal.

Érdemes középállásba tekerni. Ha teljesen betekered akkor egy rosszabb minőségű kanyarban nagyon elpattog és olyan érzés hogy mindjárt leesel az útról. A legpuhább állásban (teljesen kitekerve) meg hintázik az eleje is kanyarban. A középállás nálam tökéletesen bevált utcai használatnál városban ugyanúgy mint a Mecsekben, bár mindenkinek ki kell tapasztalnia hogy jó neki. Meg gondolom függ az olajtól is, nálam 10w-s van benne.
nem dehogy nem áll pri-n(sajnos)
jah ok akkor nekem új van
Kis könnyítés a keresgéléshez:
Házilag elvégezhető szerelések.

koszi szepen .sokat segitetel,menyugodtam azt hittem tobbe kostal majd a szimeringeknek utanan neztem hogy kb mennyi lenne,a leiras megnezem most .minden jot neked es megegyszer koszi.:)
Szia,
először is nincs benne olaj ezek szerint, csak rugó, ezért koppan le. Azért nincs benne, mert feladták a szimmeringek. A GS eleje is egyszerű, mint a faék, olvass vissza ezen a fórumon, vagy az akmt.hu oldalon és komplett leírást találsz, hogy magad is meg tudd csinálni. Kell kb 1 liter teleszkópolaj, nálunk ez 2eHUF körül jár, meg szimmeringek.
Sziasztok,kezdo vagyok ,a gepem(suzuki gs 500 e 1993) lovi az olajat az elso vilaknal ,rendesen okadja ,de 2 napja abba hagyta,gondolom szervizeles lesz,en meg nem nyultam hozza. Gondolom 2 par szimering,meg olja kelesz hozza,kb mennyi lenne ez +hozza a munkadij ?Lehet huje kerdes de otletek hogy mit csinaljak vele mert feszt bekopan a draga jo utakon ,lehet e alitani,vegy cserelni valamit hogy egy csepett kemenyebb legyen az elso legescsilapito ? Koszi elore is .
Srácok, köszi a válaszokat teló-ügyben!
Szevasz! Akkor ma este neki is esek, aztán remélhetőleg nem hullik szét az egész frontja a motoromnak.
-------
remélem, a nyár fele nem megint esővel fog telni...
tényleg, nettó 4 jó hónap van motorozásra.
Szia!

Csak egy 10-es villáskulcs kell, meg pár másodperc, akár az út szélén is. A telószárak tetején lévő pöcköt lehet vele ki-be tekerni, az oldalán lévő 7 körkörös bemarás pedig a fokozatokat jelöli, gyárilag középen szokott lenni.
Szám szerint 1db-ot vettem, annak idején a Simson Enduro hatalmas kormánya helyett lett feltéve
Ez jó ötlet! Az enyém is japán. Kell ehhez a művelethez valami emelő, speciális szerszám? Mert pl. a kormánycseréhez is jobb, hogy nem láttam neki, mert óriási zűrzavar lett volna belőle. Így aztán Erik és fia csinálta meg, amiért ez úton is hálás köszönetemet fejezem ki.
Hali!

A benzincsapod milyen állásban van? Ha esetleg "PRI"-ben használod, akkor a légszűrőház túlfolyója lehet, ami csöpög. Az adatlapomon van írás a csap állásáról...
A modellfrissítéskor a legfőbb változás (külsőre), hogy a farokidom csepp alakú lett, és nagyobb tankot kapott a moci. 2001-ben még volt "régi", és már megérkezett az új is. Tehát ebben az évjáratban és a következőben kerülhettek forgalomba helyezésre "vegyesen" a mocik. Ahogy a kereskedők készlete fogyott.
Hali!

A telószárak tetején tudod állítani. Ha jól megnézed van mindkét teleszkóp tetején egy csavar. Húzófokozatot nem, de rugóelőfeszítést tudsz változtatni. Az említett csavar betekerésével tudod a feszítést növelni, ergo keményebb lesz az futómű (és értelem szerűen "lágyítani" is lehet... fordítva). Egy nagyon fontos, hogy a két telószáron egyforma jelöléshez kell mindig állítani a két oldalt. A jelölések a csavarokon vannak.
Azt meg tudja valaki mondani amúgy, hogy a telót hogyan tudom állítani? Lehet hülye a kérdés, de őszintén szólva azt sem tudtam, hogy az első telót a japánoknál lehet még. Azt hittem, ezeknél is csak a hátsót lehet, mint a spanyolokon. És az enyém még békebeli 91-es, uh gondolom lehet. Thx!
Erik, köszi szépen!
most ha az enyém 2001 5. havi akkor most az hova tartozik? és túra kormányos
oké köszi! és ezt a problémát egy karbi szinkron és egy szelephézag állítás helyre hozza? mert majd arra fog menni a moci valamikor....
Lehull a lepel.
A szóbanforgó alkatrész a jobb oldali karbi szivató tolattyújának vége. Már meg is rendeltem a tolattyút, 4300 HUF -ba fáj.
Eddig számszerint 3-at vettem belőle!
Jóvanna!
Köszke!