No, kész a gép, összeraktam. Egy kis féktisztogatással is egybekötöttem. Vazze, hozzánéztem a betéteket az újakhoz, és lehet, hogy csak 80ezernél kell cseréljek.
A teló sokkal keményebb lett, a különbséget el sem tudom mondani....... ugyanis esik az eső, ezért nem tudom kipróbálni.
Ajánlom mindenkinek a 2-3 évenkénti cserét!
Éppen ezt akartam mondani... Nem kell ottanfelé sokat kanyarogni, meg a sávban is elfér a koma, mert az is van vagy 3,5 méter széles. Ezek a népek már csak ilyenek! Fene a jóóódóóóógukat...
Annyira alacsonyan van az ülés és (ha jól tudom) a motor súlypontja, hogy nem para letenni a lábat egy kis segítség végett, ha úgy érezném, "borul a bili".
Nem lehet, hanem biztos! És persze nem extremitásokról beszélek, hanem normál motorokról. Az extra hosszú villa meg az 500 mérföldes egyenes amcsi utakra van kitalálva.
Keddre kaptam időpontot motort vizsgáztatni, reggel kinéztem, "áááá.... alig esik, nem kell esőruha, a bőr bírni fogja". 20km a vizsgaállomásig, itt-ott már rendesen bejött a szövetbetéteknél. Vizsga, majd "áááá.... alig esik, nem kell esőruha a melóhelyig". Na most mire beértem addigra elég rendesen megszívta magát a bőrruha, és hazaindulásra a száradás miatt meg kicsit beállt. Hazafelére esőruha fel, legalább nem fáztam a vizes bőrben.
Tanulság:
1. az esőruhát fel kell venni, kell a csizmámra is esőbizbasz, mert egy idő után beázik, kell kesztyű is a kesztyűre.
2. eső előtt teljesen felesleges motort tisztogatni
Az lehet hogy vékony gumikkal jobban lehet kanyarodni, de szerintem az amcsik nem azért csinálták. Direkt meghosszabbitották (sokan nevetségesen extrámen) az első villát, hogy jobb legyen az egyenesfutás, szinte nem is lehet vele kanyarodni. A suly is teljesen hátra került, így szintén minek széles nagy teherbírásu gumi előre.
Az első kerék nem divatból vékony az igazi amerikás choppereken. Ti azzal lehet kanyarodni. Mikor a japók ellopták a dizájnt, beújították a durung felnit. Ezzel meg csak előre lehet menni.
Gyönyörű, bár messze nem műremek, amint a Totalbike tesztjében olvastam. Imádom a vastagkerekű motorokat. Főleg, ha elől is vastag a kereke. Az milyen csúnya, amikor ez első kerék mint egy biciklié. Legyen jó husi, mint egy nő segge.
Ma reggel tőlem is megkérdezték a munkahelyen:
- Ugye ma nem motorral jöttél?
- Miért?
- Hát az eső!
- Ja, az csak víz!
Jó, a tegnapból tanulva ma már esőruhát is húztam, bár akkor is csak épp átnedvesedett a bőr, de így nem volt ez sem gond. Hazafelé meg tök jó volt! Mostantól meg még jobb lesz!
Biztosan sokkal technikásabb egy BMW túramotor, de a HD-nek utánozhatatlan lelke, érzete, hangja, kinézete van (na, a magyar HD klubot messzire kerülni fogom mindig is).
Ahogy ha annyi pénzem lenne, autóban sem német cirkálót vennék, hanem Alfa Romeót, mondjuk az új 147-est, vagy a Coupét.
-------------
A hétvégére jobb időt jósoltak. Lehetséges majd motorozni is?
A teló sokkal keményebb lett, a különbséget el sem tudom mondani....... ugyanis esik az eső, ezért nem tudom kipróbálni.
Ajánlom mindenkinek a 2-3 évenkénti cserét!
4300 valamennyi pénz, fékpadon első-hátsó kerék, azonosítás, körbefotózás és lehetett eltolni a biciklit
Tanulság:
1. az esőruhát fel kell venni, kell a csizmámra is esőbizbasz, mert egy idő után beázik, kell kesztyű is a kesztyűre.
2. eső előtt teljesen felesleges motort tisztogatni
Hogy melyik felén állsz....a szerszámnak! Erre ügyelj!
http://www.flamingo-motortours...
táskákkal megrakodva.
bár én nem vagyok fat boy.
- Ugye ma nem motorral jöttél?
- Miért?
- Hát az eső!
- Ja, az csak víz!
Jó, a tegnapból tanulva ma már esőruhát is húztam, bár akkor is csak épp átnedvesedett a bőr, de így nem volt ez sem gond. Hazafelé meg tök jó volt! Mostantól meg még jobb lesz!
Ahogy ha annyi pénzem lenne, autóban sem német cirkálót vennék, hanem Alfa Romeót, mondjuk az új 147-est, vagy a Coupét.
-------------
A hétvégére jobb időt jósoltak. Lehetséges majd motorozni is?